فروردین 31, 1403 3:27 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیرات لپ تاپ اپل در مرکز خدمات ایران سرویس
تعمیرات لپ تاپ اپل در مرکز خدمات ایران سرویس

لپ تاپ های اپل که با نام مک بوک شناخته می شوند، از سال 2006 توسط کمپانی اپل معرفی شد. این برند پس از گذشت دو سال، رتبه اول در روش لپ تاب ها در کشور ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

این کمپانی با گذشت سال ها، درصد زیادی از فروش لپ تاپ در بازار جهانی را به خود اختصاص داد و توانست که در هر نسل جدید از آنها تغییرات ویژ] ای را هم در بخش سخت افزار و هم در بخش نرم افزار اعمال کند تا نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو باشد.

تعمیرات مک بوک (لپ تاپ) های اپل در نمایندگی های آن در سرتاسر جهان صورت می گیرد اما به دلیل تحریم بودن ایران، نمایندگی مستقیمی از شرکت اپل در ایران وجود ندارد.

مرکز خدمات ایران سرویس، تا حد زیادی توانسته این مشکل را حل کند و با ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، توانسته رضایت آن ها را جلب کند.

در این مرکز به دلیل وجود متخصصین ماهر، خیال شما از مراجعه به این محل باید راحت باشد؛ چرا که پس از تعمیر لپ تاپ اپل شما، ضمانت نامه قطعه تعمیر شده به شما داده خواهد شد تا در هنگام بروز مشکل مجدد، به صورت رایگان آن را تعمیر کند.

خدمات تعمیرات لپ تاپ در ایران سرویس

افرادی که با مشکل نرم ازاری و یا سخت افزاری در لپ تاپ شان مواجه شدند، می توانند برای تعمیر لپ تاپ اپل خود به این مرکز مراجعه کرده و پس از بررسی و عیب یابی، دستگاه را با صحت و سلامت کامل همراه خود ببرند.

انواع تعمیرات لپ تاپ اپل در مرکز خدمات ایران سرویس، شامل بخش های زیر می باشد:

  1. رفع ایراد در نرم افزار لپ تاپ اپل

از بخش های مهمی که در لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ است، هماهنگی بین نرم افزار ها و سخت افزار دستگاه می باشد.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سامسونگ

وجود ایرادات در نرم افزار های لپ تاپ اپل، موجب بروز مشکل در هنگام کار با آن می شود که با مشاهده مشکلی شبیه این موضوع، شما باید فورا برای رفع ایراد آن قدام نمایید.

سیستم عامل لپ تاپ های اپل، مک است که تفاوت بسیاری با سیستم عامل ویندوز دارد؛ از همین جهت برای تعمیر لپ تاپ اپل خود و رفع خطا در نرم افزار ها، باید به مراکزی که در این کار ماهر هستند، مراجعه کنید.

مرکز خدمات ایران سرویس با داشتن 10 سال سابقه تعمیرلپ تاپ های اپل، یکی از بهترین گزینه های پیشروی شما برای تعمیر لپ تاپ اپل تان می باشد.

اما ممکن است که مشکل در اجرای برنامه ها، از قسمت سخت افزاری لپ تاپ باشد.

  1. عیب یابی و رفع مشکل سخت افزاری

پس از مرحله عیب یابی لپ تاپ، نوبت به تعویض قطعه الکترونیکی معیوب می رسد. معمولا قطعاتی همچون فن، اسپیکر، مادربرد، کارت گرافیک، LCD، باتری و… مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت ایراد، تعویض می شوند اما اصل بودن قطعات تعویضی، بسیار مهم است؛ چون اگر غیر از این موضوع باشد، در طول مدتی، به قطعات دیگر صدمه وارد می کند و باعث خرابی آنها هم می شود.

مرکز خدمات ایران سرویس با اطمینان دادن به شما در تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل، خیال شما را از این بابت راحت می کند.

بخوانید  رزولوشن تلویزیون چیست

بعضی از مواقع با دن دکمه صفحه کیبورد، دکمه مورد نظر گویا کار نمی کند. این مشکل به احتمال زیاد به خرابی در کیبورد شما باز می گردد.

  1. تعمیر کیبورد لپ تاپ

تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل، به دلیل ارتباط داشتن با صفحه نمایش آن، از حساسیت بالایی در تعمیر برخوردار است. به همین حیث، تعمیر لپ تاپ اپل خود را به مکانی که از کار تکنسین آنجا اطمینان دارید، ببرید تا به خوبی تعمیر بشود.

یکی از مشکلات مهم دارندگان مکبوک، خرابی شارژر آنهاست که ما راه حلی برای آن داریم.

  1. تعمیر شارژر مک بوک

یکی از خدمات تعمیری مربوط به تعمیر لپ تاپ های اپل در مرکز خدمات ایران سرویس می باشد، تمیر شارژر مک بوک است. تعمیر شارژر لپ تاپ های اپل به دلیل آسان یافت نشدن نسخه اورجینالش در ایران، طرفدار بسیاری دارد.

مجموعه ایران سرویس با همت و تلاش و دانش متخصصین خود، توانسته که یکی از بهترین تعمیر کاران را آموزش بدهد و در رفع مشکلاتی همچون تعمیر شارژر لپ تاپ اپل شما، پیشگام باشد.

خرابی در قطعه اصلی کامپیوتر یعنی CPU، موجب پرداخت هزینه های گزاف می شود.

  1. تعمیر CPU لپ تاپ اپل

CPU همانند مغز انسان، وظیفه مدیریت اعمال لپ تاپ را بر عهده دارد و برروی مادر برد لپ تاپ سوار است.

زمانی که CPU شما دچار مشکل شود، لپ تاپ شما بالا نخواهد آمد. در نتیجه نیاز به تعمیر این قطعه بسیار مهم هستید اما این کار توسط افراد عادی قابل صورت نیست، چرا که درون دل لپ تاپ قرار دارد و برای تعمیر آن باید به نمایندگی ایران سرویس مراجعه کنید.

مشکلات دیگری که در مرکز ایران سرویس رفع می شوند عبارتند از:

  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ
  • تعمیر هارد لپ تاپ
  • تعمیر TOUCH PAD لپ تاپ
  • تعمیر باتری لپ تاپ
بخوانید  خرابی صفحه کلید لپ تاپ msi

تعمیرات لپ تاپ اپل در محل

دیگر نیازی به نگرانی در جابه­جایی لپ تاپ اپل خود برای تعمیر نیست. متخصصین مرکز ایران سرویس برای راحتی و سهولت شما عزیزان، برای رفع و تعمیر لپ تاپ اپل شما، با اعزام افراد متخصص به محل حضور شما این مورد را در نظر گرفته است و هزینه ایاب و ذهاب توسط این مرکز گرفته نمی شود.

چرا مرکز ایران سرویس را برای تعمیر انتخاب کنیم؟

مرکز خدماتی ایران سرویس با بکارگیری افراد متخصص و سابقه 10 سال فعالیت در تعمیر لپ تاپ های مختلف از جمله تعمیر لپ تاپ های اپل، بهترین خدمات را همراه با ضمانت نامه به شما ارائه می دهد و مهم تر از همه این موارد اینکه خیال شما از اصل بودن قطعات تعویضی راحت است.

هزینه تعمیر قطعات

هزینه تعمیر قطعات در لپ تاپ های اپل به دلیل متنوع بودن سخت افزارها، متفاوت است؛ همینطور شدت خرابی هم در هزینه تعمیر لپ تاپ اپل بی­تاثیر نیست اما مرکز خدماتی ایران سرویس با دریافت کمترین هزینه ممکن در عین ارائه بهترین کیفیت، شما را در تمام مراحل تعمیر یاری می کند.

در آخر اینکه تعمیر لپ تاپ های اپل بسیار حساس و نیاز به دفت بالا در کنار ماهر بودن تکنسین می باشد و شما می توانید با یک تماس به مشاوران ما، از تمام این موارد برخوردار شوید و پس از تعمیر، لپ تاپ تان را مانند روز اول دریافت کنید.

مقالات مرتبط:

تغییر سوالات امنیتی اپل ایدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *