فروردین 9, 1403 8:44 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر تلویزیون ال سی دی
تعمیر تلویزیون ال سی دی

تعمیر تلویزیون ال سی دی

در بعضی مواقع این احتمال وجود دارد که ال سی دی تلویزیون شما بر اثر ضربه ای محکم می شکند و یا فقط ترک می خورد. در هر صورت شما باید برای تعویض ال سی دی آن اقدام نمایید.

از این رو شما باید برای تعمیر تلویزیون خود به مراکز معتبر تعمیر تلویزیون بروید. عوض کردن ال سی دی و یا در مواقعی تعمیر آن نیاز به تخصص و مهارت دارد و این کار از دست هر کسی بر نمی آید. مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون در شرایطی که دارای تجربه و مهارت کافی باشند می توانند به بهترین شکل ممکن مشکل ال سی دی تلویزیون شما را حل کنند. توصیه ما به شما این است قبل از اینکه  تصمیم بگیرید برای تعمیر تلویزیون خود به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید بهتر است در ابتدا از با تجربه بودن آنها و همچنین معتبر بودن آنها نیز مطمئن شوید.

بعضی از افراد در مواقعی بدون هیچ اطلاعاتی تلویزیون خود را به یک مرکز نا معتبر تعمیر تلویزیون می سپارند اما غافل از این هستند که آنها نه تنها نمی توانند تلویزیون آنها را به درستی تعمیر کنند بلکه در مواردی آسیب های دیگری به تلویزیون وارد خواهند کرد که شاید دیگر قابل جبران نباشد.

تلویزیون های ال سی دی

دارای مدل ها و برندهای متفاوتی می باشد. تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن، تلویزیون ال سی دی سامسونگ،  تلویزیون ال سی دی ال جی،  تلویزیون ال سی دی  سونی و انواع بسیار زیاد دیگری که همه اینها در مواقعی بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به برخی تعمیرات پیدا خواهند کرد. تعمیر تلویزیون با مدل های مختلف در مرکز تعمیرات رسمی نرم افزاری و سخت افزاری با بهترین تجهیزات مدرن و پیشرفته نیز انجام خواهد شد.

بخوانید  چگونه تعمیر کار حرفه ای تلویزیون شویم؟

ما در مرکز رسمی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ایران به منظور ارائه باکیفیت ترین خدمات تعمیر تلویزیون ال سی دی شما با استفاده از کادری مجرب و ماهر گرد هم آمده ایم. تعمیر تلویزیون ال سی دی و دیگر انواع تلویزیون یکی از خدمات ما در این مرکز می باشد. خدمات ما به جزء تعمیر تلویزیون شامل تعمیرات دیگر لوازم الکترونیکی از جمله تعمیر موبایل، تعمیرلپ تاپ و… نیز می باشد و همچنین ما یکی از نمایندگی های رسمی فروش محصولات سونی نیز می باشیم.

ویژگی های مرکز رسمی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ایران

  • ما در این مرکز از تمامی قطعه های اورجینال و اصل برای تعمیر تلویزیون ال سی دی شما استفاده خواهیم کرد.
  • ما در این مرکز برای تعمیرات تلویزیون های ال سی دی و دیگر لوازم الکترونیکی شما از پیشرفته ترین ابزار آلات و تجهیزات استفاده می کنیم.
  • کارشناسان ما در زمینه تعمیر تلویزیون ال سی دی دارای تخصص و مهارت فراوانی می باشند.
  • ما کار خود را در هر قسمتی از تلویزیون شما که انجام شود گارانتی خواهیم کرد.

رنگ در ال سی دی های تلویزیون

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ( LCD)

تعمیر بک لایت تلویزیون