فروردین 9, 1403 2:55 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر لپ تاپ سامسونگ
تعمیر لپ تاپ سامسونگ

مرکز ایران سرویس تیمی از کارکنان حرفه ای را که دوره های آموزشی بسیار قوی و حرفه‌ای را در زمینه تعمیر لپ تاپ سامسونگ  گذراندن گرد هم آورده است و با  قرار دادن تجهیزات با کیفیت بالا در اختیار آنان سعی بر بهترین بودن دارد. تعمیر لپ تاپ در تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده ایران سرویس می باشد که توسط متخصصین و کارشناسان فنی و با بروزترین تجهیزات انجام می شود و مشتریان محترم می توانند با خیالی آسوده تعمیر لپ تاپ samsung خود را به ما سپرده و از تعمیرات تخصصی ما برخوردار شوند.

تکنولوژی و تکنیک‌های تعمیر به سرعت در حال تغییر هستند. ما همیشه خودمان را به روز رسانی می‌کنیم تا بتوانیم از یک رویکرد بسیار حرفه‌ای برای هر شغلی که انجام می‌دهیم، برخوردار باشیم. تمامی خدمات ما اعم از تعمیرلپ تاپ سامسونگ با استانداردهای بسیار بالا انجام شده‌ و بخاطر اعتماد به کارشناسانمان و احترام به انتخاب مشتریان ضمانت پس از تعمیر ارائه می دهیم تا اعتماد مشتریانمان که برای ما به عنوان هدف اصلی است به دست آوریم.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در محل

اگر از کاربران لپ تاپ سامسونگ هستید، خیلی خوش شانسید چراکه درصورت بروز مشکلی در این لپ تاپ، مجبور نیستید که زمان و هزینه زیادی را برای بردن سیستم خود به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ صرف کنید؛ ایران سرویس از خدمات ویژه‌ای برای تعمیر لپ تاپ سامسونگ برخوردار است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سرویس در محل لپ تاپ است. در ادامه مقاله شما را با تعدادی از مشکلات لپ تاپ آشنا می کنیم:

چرا لپ تاپ سامسونگ هنگ می کند؟

در صورت هنگ کردن مداوم لپ تاپ هم باید مساله را جدی گرفته و به فکر تعمیر لپ تاپ خود در یک تعمیرگاه معتبر باشید. هنگ کردن لپ تاپ سامسونگ یا هر برند دیگری، همان فریز شدن است و مانع از آن می شود که کاربر بتواند با سیستم کار کند. مثلا ممکن است در حین بوت شدن ویندوز، سیستم هنگ کرده و تصویر ثابت شود.

هنگ کردن لپ تاپ

 

یا مثلا ممکن است در حین پخش فیلم، تصویر ثابت شده و صدا به صورت عادی پخش شود. هنگ کردن لپ تاپ یا ناشی از خرابی برخی قطعات دستگاه است و یا ریشه در مشکلات و ایرادهای نرم افزاری دارد. مثلا ممکن است یک برنامه معیوب یا ویروس در سیستم باشد و مانع از عملکرد عادی و روان سیستم گردد. تیم تعمیر لپ تاپ سامسونگ برای رفع این مشکل، اول بخش های مختلف سیستم را بررسی می کنند و با توجه به منشأ هنگ کردن، با ترمیم و تعویض قطعات معیوب یا اصلاحات نرم افزاری، مساله را حل می کنند.

بخوانید  تعویض CPU Tecra M5 توشیبا

دلایل داغ شدن

یکی از مشکلات شایع در لپ تاپ ها که کاربران زیادی از بروز آن شکایت دارند، داغ شدن دستگاه است. همه لپ تاپ ها مجهز به فن هستند تا با راحت تر کردن گردش هوا بین قطعات، حرارت دستگاه را در حین کار کاهش دهد. اگر این فن به هر دلیلی درست کار نکند، لپ تاپ داغ شده و گرمای آن کاهش پیدا نمی کند. آلودگی و انسداد منافذ هوا هم موجب بالا رفتن دمای لپ تاپ می شود و می تواند سایر قطعات را نیز در معرض خطر قرار دهد.

با تعمیر و تعویض فن و تمیز کردن منافذ هوا، می توان مشکل را برطرف کرده و حرارت لپ تا را به حد تعادل رساند. کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ هم توصیه می کنند که کاربران از فن های مجزا یا کول پد استفاده کنند و تا حد امکان، لپ تاپ را روی فرش و سطوح پرزدار قرار ندهند. همچنین ضروری است که از رسیدن گرد و خاک و آلودگی به منافذ هوا و مسدود شدن آنها جوگیری کنید. یکی از خدمات ما در زمینه ی تعمیر لپ تاپ سامسونگ رفع مشکلات داغ شدن لپ تاپ سامسونگ است.

چرا لپ تاپ سامسونگ صدا ندارد؟

به طور کلی، عوامل متعددی منجر به صدا نداشتن لپ تاپ سامسونگ می شوند. اگر صدای سیستم تنها هنگام استفاده از هدفون یا اسپیکر قطع می شود، ممکن است ایراد از دستگاه های جانبی باشد. تنظیمات نادرست هم می تواند باعث بروز این مشکل شود. خرابی پورت صوتی لپ تاپ، خرابی مادربرد، قدیمی یا معیوب بودن کارت صدا و مشکلات بلوتوث لپ تاپ، عمده دلایل صدا نداشتن این دستگاه به شمار می روند.

بخوانید  نحوه تغییر زبان کیبورد آیفون و آیپد

برای تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این شرایط، اول باید مشکلات نرم افزاری و ایرادهای بخش تنظیمات برطرف شوند. اگر همچنان لپ تاپ صدا نداشت، تعمیر قطعاتی مثل مادربرد و کارت صدا و نیز ترمیم تجهیزات جانبی کارهایی هستند که باید برای رفع مشکل صدا نداشتن لپ تاپ انجام شوند.

دلایل خاموش شدن ناگهانی

خرابی فن، مشکلات باتری، خرابی قطعاتی مثل رم، پردازنده، پاور و کارت گرافیک، معیوب بودن درایورها، ورود ولتاژ اشتباه و ویروسی شدن سیستم، دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ هستند. البته این عوامل برای تمامی مدل ها و برندهای لپ تاپ صدق می کنند و محدود به محصولات سامسونگ نیستند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در این شرایط، با انجام کارهایی مثل تعمیر و تعویض فن، تعمیرات مادربرد، ترمیم کارت گرافیک، تعمیر و تعویض رم، نصب مجدد درایورها، ترمیم باتری و ویروس کشی انجام می شود. هریک از این اقدامات باید توسط تکنسین های دوره دیده و با تجربه انجام شوند تا آسیبی به سایر بخش های لپ تاپ وارد نشود.

ارتقا هارد و رم

ارتقا سخت افزاری راهکار مفیدی برای به روزرسانی وضعیت لپ تاپ های قدیمی است، تعویض هارد و رم سیستم می تواند به راحتی تفاوت هایی ایجاد کند که از خرید لپ تاپ جدید منصرف شوید.

فراموش نکنید استفاده از رم های با ظرفیت جدید و تعویض هارد HDD با SSD موضوع حساسی است. در این پروسه ی تعویض و جایگزینی به طور حتم باید از نمونه های اورجینال، باکیفیت و سازگار با لپ تاپ مورد نظر استفاده کرد.

در غیر این صورت احتمال شکل گیری اختلالات نرم افزاری فراوان در لپ تاپ وجود خواهد داشت. با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ می توانید مطمئن باشید که پروسه ارتقا با نمونه های مناسب صورت می پذیرد.

تعمیر مشکلات فن لپ تاپ سامسونگ

وظیفه فن لپ تاپ تهویه ی هوا و دفع حرارت تولید شده از پردازش های مختلف درون سیستم است. بنابراین سلامت فن لپ تاپ موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. خرابی فن لپ تاپ سامسونگ و یا سایر برندهای موجود در بازار باعث داغی بیش از حد قطعات رایانه و خرابی آن ها خواهد شد.

بخوانید  خدمات اسنوا در نمایندگی ایران سرویس

برخی اوقات نیز ممکن است خرابی فن با ریستارت های فراوان و مشکل صفحه آبی همراه شود. دقت کنید که فن یک قطعه ی اتوماتیک است. اگر فن شروع به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و یا صداهای عجیب و غریب و بلندی می دهد، بدون فوت وقت به مرکز ایران سرویس مراجعه کنید. تعمیر و یا تعویض فن در این مرکز در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می شود.

تعمیر فن لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ آب خورده چقدر است؟

تعیین هزینه ثابت برای تعمیر لپ تاپ آب خورده غیر ممکن است. تعیین میزان خرابی تنها بعد از خشک شدن کامل دستگاه و عیب یابی دقیق ممکن است. برای مثال در صورت خرابی مدار تغذیه، احتمال آسیب به مدارهای دیگر در لپ تاپ ممکن است. به همین دلیل تنها بعد از بررسی دقیق و تهیه لیستی از همه قطعات آسیب دیده و هزینه تعویض آنها می توان به عددی تقریبی دست یافت. متاسفانه ممکن است در طول فرایند تعمیر با قطعات آسیب دیده جدیدی مواجه شوید. در کل همکاران ما در مرکز ایران سرویس بعد از انجام بررسی های دقیق و هماهنگی با شما، نسبت به تعمیر لپ تاپ آب خورده اقدام می نمایند.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ

  1. خدمات تخصصی تعمیر LCD , LED لپ تاپ
  2. تعمیر گرافیک لپ تاپ
  3. تعمیر مادربرد لپ تاپ
  4. تعمیر باتری لپ تاپ
  5. تعمیر هارد دیسک لپ تاپ، سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  6. برگرداندن اطلاعات و تست سالم بودن  انواع هارد دیسک
  7. تعمیر کیبورد لپ تاپ  و در مواردی هم عوض کردن  کیبورد انواع لپ تاپ
  8. تعمیر وایرلس لپ تاپ
  9. تعمیر لولای شکسته شده  لپ تاپ
  10. تعمیر فوق تخصصی مدل های مختلف درایو های نوری لپ تاپ
  11. باز کردن قفل  انواع لپ تاپ
  12. تعمیر مودم لپ تاپ
  13. تعمیر شارژر لپ تاپ
  14. نصب ویندوز و درایورها

تعمیرات لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ توشیبا

تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ ایسر

همکاران ما : تعمیر لپ تاپ الجی