فروردین 31, 1403 2:38 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر لپ تاپ سونی
تعمیر لپ تاپ سونی

نمایندگی سونی با داشتن گروهی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات سونی به کار می روند و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات سونی، با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان سونی، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. تعمیر لپ تاپ سونی در این مرکز با استفاده از به‌ روزترین ابزارآلات تعمیر و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ ترین تجهیزات ترمیم و بازسازی انجام خواهد شد. تجهیزات موجود در مرکز تعمیر لپ تاپ سونی بعد ازز بررسی‌هایِ تخصصی، توسط  گروهی از مهندسان تعمیر، گردآوری و تهیه شده است تا تعمیرکاران این مرکز تمامی امکانات لازم برای اجرای تعمیرات تخصصی را در اختیار بگیرند.

تعمیر لپ ‌تاپ سونی در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، طوری انجام می شود که می‌توان مدعی شد رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات  ایجاد شده در لپ ‌تاپ سونی به دست متخصصان این مرکز انجام می شود. سال‌ها تجربه در امر تعمیر لپ‌ تاپ سونی، تکیه بر دانش متخصصان و با استفاده از تکنولوژی سازمان‌های معتبر در امر تعمیرات لپ ‌تاپ، باعث شده  تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات لپ‌ تاپ سونی باشد.

بخوانید  آموزش تعمیر پاور کامپیوتر

تعمیر لپ تاپ

آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌ تاپ سونی وایو، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر لپ‌ تاپ سونی وعیب‌ یابی کامل، از جمله خدماتی می باشد که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ سونی در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند شد.

برآورد هزینه تعمیر لپ تاپ سونی

هزینه‌های مربوطه در مرکز تعمیر لپ‌ تاپ سونی بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب می باشد و مبلغ قابل ذکر قبل از هر اقدامی –درصورت درخواست- به صاحب دستگاه اعلام خواهد شد. تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض پیدا کند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می شود تا آسیبی به کیفیت اولیه و عملکرد دستگاه وارد نکند. برآورد هزینه برای تعمیر لپ تاپ بر اساس موارد زیر است:

  • تعمیر لپتاپ سونی
  • تخصصی و یا عمومی بودن عملیات تعمیر لپ تاپ سونی
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب
  • ارزش و قیمت روز قطعات تعویض شده
  • زمان صرف شده توسط کارشناس تعمیر
  • میزان خرابی دستگاه و ارزش قطعات معیوب

اگر شما دارای یکی از مدل‌های لپ ‌تاپ سونی هستید اما لپ ‌تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار شده است می‌توانید با حضور در نمایندگی سونی نسبت به رفع اشکالات آن اقدام کنید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌ مداری، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیر دستگاه‌های سونی خواهند بود.

بخوانید  از بین بردن ویروس لپ تاپ

محفظه حرارتی لپ تاپ دل E5500

تعویض هارد دیسک لپ تاپ دل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *