اردیبهشت 1, 1403 7:45 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیر گوشی موتورلا - تعمیر موبایل موتورلا

تعمیر گوشی موتورلا

تعمیر گوشی موتورلا براساس استانداردها در نمایندگی رسمی تعمیر موبایل موتورلا انجام می شود. تلفن همراه با گوشی همراه وسیله ای است برای فرستادن و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن همراه وسیله ای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می رود.

تعمیر گوشی موتورلا نیاز به حضور تعمیرکاران با تجربه دارد. در این مرکز برای جذب تکنسین های توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است. کاربرانی که با افت عملکرد در گوشی خود مواجه شده اند می توانند با اطمینان خاطر از خدمات ریکاوری این مرکز استفاده کنند. تعمیر گوشی موتورلا در قالب سرویس در مرکز انجام می شود. 

به خاطر مجزا بودن کارگاه های بازیابی کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مربوط مراجعه کنند. تیم فنی این نمایندگی توانایی تعمیر دستگاه هایی را دارند که دیگر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند. در تعمیر موبایل موتورلا به طوری به بازیابی دستگاه معیوب کاربران پرداخته می شود که دستگاه بعد از بازیابی مثل روز اول کار خواهد کرد.

گوشی موتورلا دارای برندهایی است که دارای تنوع زیادی در مدل های خود دارد. همچنین از نظر قیمت هم متنوع است. نمایندگی تعمیرات با انجام به روزترین سرویس پشتیبانی می تواند هر نوع خدماتی را به کاربران ارائه دهد. این گوشی ها امکان دارد به دلایلی آسیب های مختلفی ببینند.

تعمیر موبایل موتورلا

تعمیر موبایل موتورلا

یکی از مهم ترین آسیب سخت افزاری می توان به شکستگی ال سی دی و گلس و خرابی در اثر ضربه اشاره کرد. همینطور کارایی نرم افزاری این گوشی امکان دارد به خاطر پرشدن حافظه داخلی و ویروسی شدن کم شود. نمایندگی تعمیر موبایل موتورلا با استفاده از تجهیزات و تخصص های بالای تعمیرکاران خود می توانند هر نوع اختلال را در کوتاه ترین زمان شناسایی کرده و به روش های جدید انجام دهند.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل موتورولا

تعمیرات سخت افزاری گوشی موتورلا

تعمیر گوشی موتورلا

تعمیرموبایل موتورولا و دیگر واحدهای تعمیر گوشی موتورلا

کارشناسان تعمیرات موتورلا در دیگر قسمت های تعمیر گوشی موتورلا به بازیابی دیگر برندهای موبایل  می پردازند. این نمایندگی برای کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه بهترین خدمات فعالیت خود را طبق استفاده از به روزترین تجهیزات انجام می دهد. لازم به ذکر است، این تجهیزات ترمیم توسط با تجربه ترین تکنسین ها خریداری شده اند. تعمیر موبایل موتورلا با ورود تجهیزات مدرن سعی در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد.

بنابراین کادر فنی با استفاده از جدیدترین تجهیزات بهترین خدمات ریکاوری را ارائه می کند. بعضی از شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی همراه در دنیا از قبیل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال جی الکترونیکس، موتورلا، سونی، اپل و اچ تی سی هستند. در صورتی کاربران گرامی مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر واحدهای تعمیر گوشی هستند، می توانند به سایت ایران سرویس مراجعه کنند.

تماس با واحد ثبت موتورولا

ایران سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنسین های آموزش دیده در زمینه تعمیرات گوشی و موبایل موتورولا اقدام به ارائه این سرویس نموده است . میتوانید برای استعلام قیمت و واحد ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

  • قابلیت تعمیر موبایل پی 40
  • قابلیت تعمیر گوشی پی 30
  • قابلیت تعمیر موبایل موتورولا وان
  • قابلیت تعمیر گوشی موتورولا جی 7
  • قابلیت تعمیر موبایل موتورولا زد 3
  • قابلیت تعمیر گوشی موتورولا ای 4
  • قابلیت تعمیر موبایل موتورولا سی پلاس
  • قابلیت تعمیر موبایل موتورولا ای 4 پلاس
  • قابلیت تعمیر گوشی موتورولا ای 5 پلی گو
  • قابلیت تعمیر موبایل جی 6
  • و تعمیر صدها مدل گوشی موتورولای دیگر که تنها کافیست با یک بار تماس اطمینان حاصل کنید.