اردیبهشت 1, 1403 4:17 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 جلوگیری از هک شدن موبایل
جلوگیری از هک شدن موبایل

جلوگیری از هک شدن موبایل

احتمال دارد موبایل شما به طور ناخواسته دچار حمله‌ ی هکری قرار بگیرد و اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید.

موارد جلوگیری از هک شدن

وارد شدن به ایمیل یا سایت بانکی

زمانی وارد شدن، آدرس را با پیشوند HTTPS وارد کنید.به این شکل احتمال هک شدن اطلاعات شما به حداقل می رسد. تقریبا کلیه سایت های بانکی و سرویس های ایمیل از پروتکل امن SSL پشتیبانی میکنند.

ایمیل ناشناس

اگر ایمیلی از فردی که نمی شناسید، دریافت کردید و حاوی لینک بود، روی آن ها کلیک نکنید، به دلیل اینکه هکرها با ارسال یک لینک حاوی کد مخرب میتوانند موبایل یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند. البته ایمیل های سایتهای معتبری که خودتان در آن ها ثبت نام کردید ، همیشه امن می باشند.

بازی ها وبرنامه ها

سعی کنید برنامه و بازی مورد نظر خود را از منابع مورد اطمینان تهیه کنید.به دلیل اینکه بعضی از همین ها می توانند دارای کد های مخرب باشند و امنیت موبایل شما را به خطر بیاندازد.

عکاسی با موبایل

اگر مایل هستید که با موبایل خود عکس برداری کنید و دلتان نمی خواهد اطلاعات شخصی شما به وسیله عکس انتشار پیدا کند، گزینه های GPS Camera و Geo Tag را غیر فعال کنید زیرا با غیر فعال نکردن این گزینه ها بعد از انتشار عکس،اطلاعات موقعیت شما باکمک جی پی اس در تصویر ثبت می شود.

بخوانید  تعویض سنسور اثر انگشت هواوی P9

بلوتوث و Wi-Fi موبایل

در صورت نیاز نداشتن و استفاده نکردن ، حتما آن ها را در مراکز شلوغ خاموش نگه دارید.

آپدیت ها

همیشه آپدیت های سیستم عامل را به وسیله Update Manager گوشی خود انجام دهید؛ زیرا ممکن است هکر ها فایل آلوده را به جای آپدیت موبایل در اینترنت نشر دهند.

حساب های بانکی

هرگز حساب‌های بانکی خود را به وسیله نرم افزار های مختلف باز نکنید، و حتما از نر افزار بانک خود که معتبر است؛ کمک بگیرید.

اصطلاحات موبایل

خیس شدن موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *