فروردین 10, 1403 11:08 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خرابی مرورگر لپ تاپ
خرابی مرورگر لپ تاپ

خرابی در مرورگر در لپ تاپ توشیبا

ممکن است بعد از مدتی استفاده از لپ تاپ توشیبا حس کنید ک مرورگر شما دچار خرابی شده است. با ما همراه باشید تا این مشکل را بررسی نماییم.

پاپ آپ های تصادفی وب

همه باید هنگام مرور آنلاین با پنجره های بازشو برخورد کنند. اما اگر بیش از حد معمول می بینید – و آنها محتوای مشکوک را تحت فشار قرار می دهند تا شما را مجبور به ثبت نام در خبرنامه کنند – ممکن است مشکلی داشته باشید. چه نوع محتوای بازشونده باید زنگ خطر را به صدا در آورد؟ مراقب پیام هایی باشید که ادعا می کنند در مسابقه یا پاداشی برنده شده اید، هشدار بدافزار را فلش می کند یا از انجام بازی ها آزار می دهد، به خصوص اگر آنها نیز بازگشت به صفحه اصلی را برای شما مشکل کنند. اینها می توانند نشان دهند که برنامه افزودنی مرورگر بد رفتار می کند یا نوعی بدافزار روی دستگاه شما ریشه داشته است.

بررسی لیست مرورگرها

برای مبارزه با نفوذها، ابتدا لیستی از برنامه های افزودنی مرورگر را که نصب کرده اید بیابید. به عنوان مثال، در Chrome، آنها در قسمت More Tools در منوی اصلی برنامه قرار دارند (با کلیک روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست) آن را باز کنید. در Firefox، آنها پشت ورودی افزونه ها در منوی اصلی برنامه هستند (از طریق سه خط افقی در بالا سمت راست راه اندازی می شوند). در Safari، از طریق Preferences در منوی Safari به آنها دسترسی پیدا کنید. در نهایت، در Microsoft Edge، منوی اصلی برنامه (سه نقطه در بالا سمت راست) را باز کنید و برنامه های افزودنی را انتخاب کنید.

بخوانید  علت داغ شدن ناگهانی گوشی آیفون

حدف افزونه ها

در مرحله بعد، تا جایی که می توانید این افزونه ها را حذف نصب کنید و مرورگر خود را به حداقل برسانید تا ببینید آیا این مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر این بیماری همه گیر pop-up را مهار نکرد، مرورگر را حذف نصب و مجدداً نصب کنید. علاوه بر این، مانند همیشه، ویروس و بدافزار را به طور کامل اسکن کنید تا ببینید آیا چیزی خارج از مرورگر شما باعث ایجاد مشکل شده است.

صداهای عجیب

با فرسودگی اجزای داخلی لپ تاپ توشیبا، ممکن است برای عملکرد صحیح قدیمی شود. امتناع از روشن کردن نشانه مطمئنی از مشکلات سخت افزاری است. اما شما همچنین باید به صداهای عجیب و مکرر که از اعماق لپ تاپ شما می آید گوش ندهید، زیرا این موارد می تواند نشان دهنده قریب الوقوع خرابی سخت افزار باشد.

بکاپ و پشتیبانی از داده ها

با شنیدن این صداها، بلافاصله داده های خود را در دستگاه خارجی یا سرویس ابری ذخیره کنید. (اگر از فایل های خود به طور منظم پشتیبان گیری می کنید، این کار آسان تر می شود، عادتی که همه باید آن را پرورش دهند.) حتی اگر صداها بی اهمیت باشند، پشتیبان گیری از اطلاعات شما هرگز ضرری ندارد. و در بدترین حالت، آرشیو این اطلاعات حافظه دیجیتالی شما را حفظ کرده و روند تغییر به لپ تاپ توشیبا جدید را آسان می کند.

بخوانید  نحوه گرفتن بکاپ از گوشی هواوی با روش درست

هنگامی که می دانید فایل های شما ایمن هستند، می توانید بفهمید که مشکل از کجاست. سن لپ تاپ خود را در نظر بگیرید: هرچه قدیمی تر باشد، احتمال خرابی سخت افزار بیشتر است. آیا تا به حال دستگاه خود را زمین گذاشته اید یا یک نوشیدنی داغ روی آن ریخته اید؟ چنین حوادثی می تواند روند پیری لپ تاپ توشیبا را تسریع کند. اگر دستگاه شما نسبتاً جدید است، یک جسم خارجی می تواند کارها را افزایش دهد. سعی کنید سوکت ها و پورت های لپ تاپ خود را با یک قوطی کوچک هوای فشرده تمیز کنید تا مطمئن شوید که وسایل کوچک و به راحتی جدا نشدنی را حمل نمی کند.

برنامه تشخیص سیستم

اگر صداهای عجیب همچنان ادامه دارد، برنامه تشخیص سیستم را اجرا کنید تا بفهمید آیا لپ تاپ شما واقعاً در آخرین مراحل خود قرار دارد یا خیر. به عنوان مثال، نرم افزاری مانند CrystalDiskInfo برای Windows (رایگان) و DriveDx برای macOS (20 دلار با یک دوره آزمایشی رایگان) می توانند از سلامت هارد دیسک شما گزارش دهند. و اگر یک جزء داخلی در آخرین پاهای خود قرار دارد، ممکن است علائم دیگری مانند گرم شدن بیش از حد، تصادفات تصادفی و به ویژه کند عملکرد را ایجاد کند.

بخوانید  استفاده از ماشین ظرفشویی

بررسی توسط متخصص

متأسفانه، اگر قسمتی از لپ تاپ شما خراب باشد، نمی توانید در خانه کار زیادی انجام دهید. بنابراین به متخصصان مراجعه کنید: به تعمیرگاه لپ تاپ توشیبا محلی خود مراجعه کنید تا ببینید آیا آنها می توانند قطعه را جایگزین کنند. یا بسته به سن لپ تاپ توشیبا شما، ممکن است بخواهید به جای تلاش برای احیای یک دستگاه قدیمی، روی یک لپ تاپ جدید سرمایه گذاری کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *