فروردین 9, 1403 10:38 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خرابی های رایج گوشی های هوشمند
خرابی های رایج گوشی های هوشمند

خرابی های رایج گوشی های هوشمند / رنج بردن از تصادف تلفن هوشمند، زندگی روزمره ما را بسیار دشوارتر می کند زیرا ما از آن برای همه چیز استفاده می کنیم. بنابراین، مهم است که بدانیم در این موارد چه باید کرد. اینها رایج ترین خرابی ها و راه حل های اصلی آنها هستند:

خرابی های رایج گوشی های هوشمند

اضافه بار داده ها

وقتی زیاد از تلفن همراه استفاده می کنیم، می توانیم باعث کنیم که دستگاه کندتر کار کند. این می‌تواند باعث شود برنامه‌ها زمان زیادی را باز کنند و اقدامات اساسی مانند نگاه کردن به تقویم یا برقراری تماس طولانی شود. این به این معنی است که تلفن دچار اضافه بار داده شده است.

راه حل این است که هر از گاهی کش برنامه را پاک کنید. همچنین پاکسازی فایل‌های قدیمی که دیگر مورد نیاز نیستند، مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، صدا یا اسناد مؤثر است.

با این حال، موثرترین گزینه این است که از تمام فایل های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید و کل ترمینال را حداقل هر شش ماه یک بار فرمت کنید. می‌توانید فایل‌های بسیار مهمی مانند اسناد، مقاله‌ها یا ترم‌های ذخیره شده در گوشی خود را از دست بدهید. اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید «نوشتن مقاله برای من آنلاین» را در گوگل جستجو کنید و نگران نباشید. با بازگرداندن آن به حالت کارخانه، سرعت و عملکرد آن بسیار بالاتر خواهد بود.

بخوانید  نکات مهم درباره امنیت Xiaomi Mi Cloud

صفحه نمایش شکسته

شکسته شدن صفحه نمایش شایع ترین حادثه در هنگام داشتن تلفن همراه است. به خصوص اگر بیشتر روز آن را در دستان خود حمل کنیم. سقوط و شوک علت اصلی این خرابی است و گاهی اوقات این شکستگی به ما اجازه می دهد تا به استفاده از تلفن همراه ادامه دهیم. اما وقتی ضربه به داخل صفحه نمایش (نمایشگر) برسد، مشکل جدی تر خواهد بود. بنابراین، استفاده از ترمینال ما غیرممکن خواهد بود.

برای جلوگیری از این مشکل رایج، باید سعی کنیم موبایل ما دارای یک قاب باشد که ضربات را از بین ببرد. به عنوان مثال، یک محافظ صفحه پلاستیکی یا شیشه سکوریت، و همچنین یک قاب یکپارچه که دستگاه را می پوشاند و از آن در برابر ضربه و سقوط محافظت می کند.

در نهایت، مهم است که تلفن همراه را در جیب های پشتی حمل نکنید. این ناحیه جایی است که وقتی روی سطوح سخت می نشینیم بیشتر مستعد افتادن یا شکستن صفحه نمایش است. بهتر است آنها را در کیف و کیف های شانه ای یا در غیر این صورت در جیب های جلویی لباس حمل کنید.

خیس کردن دستگاه

آب بدون شک بدترین دشمن تلفن همراه است. در واقع امروزه مدل های بسیار کمی از تلفن های همراه ضدآب پیدا می کنیم و تنها چند قطره از این مایع می تواند برای گوشی های هوشمند کشنده باشد.

بخوانید  بررسی بهترین پرینتر HP در سال 2022

اگر این اتفاق افتاد، می توانید به عنوان مثال به ترفند معروف ترک ترمینال به مدت سه روز در برنج متوسل شوید. با این حال، این فقط در برخی موارد کار می کند. در اکثر آنها وقتی موبایل را خیس می کنیم به دلیل رطوبتی که دستگاه داخل آن جمع می شود از کار می افتد.

تنها راه جلوگیری از این حوادث دور کردن تلفن همراه از آب است. به عبارت دیگر، سعی کنید ترمینال را در نزدیکی استخر، آبنما یا سینک قرار ندهید و از بردن آن به حمام خودداری کنید.

باتری معیوب

گوشی های هوشمند دقیقا به خاطر عمر باتری طولانی شان شناخته نمی شوند. علاوه بر این، بسیار رایج است که با گذشت زمان، باتری گوشی بدتر و بدتر عمل می کند.

تخمین زده می شود که باتری های این ترمینال ها بین دو تا سه سال عمر کنند، بنابراین توصیه می شود زمانی که به آن دوره استفاده رسیدند، آنها را تعویض کنید.

اکنون می دانید مشکلات اصلی که ممکن است برای تلفن شما ایجاد شود و چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید. مراقب باش!

افزایش سرعت انیمیشن در گوشی شیائومی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *