فروردین 31, 1403 0:08 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خرید بهترین تبلت لنوو
خرید بهترین تبلت لنوو

نحوه ی خرید بهترین تبلت لنوو

هنگامی که می خواهید ترکیبی عالی از ارزش و عملکرد در یک تبلت داشته باشید، تبلت های مارک Lenovo ارزش توجه را دارند. Lenovo یک مارک محبوب برای افرادی است که از تبلت های ساده کودکان تا ماشین های مناسب برای مشاغل جستجو می کنند. تبلت های Lenovo اغلب عملکرد عالی باتری را ارائه می دهند که این امر مفید بودن آنها را افزایش می دهد. شما تبلت های Lenovo را در نقاط مختلف قیمت و اندازه صفحه نمایش پیدا خواهید کرد. مطمئن نیستید کدام را انتخاب کنید؟ راهنمای خرید ما را بخوانید. برترین انتخاب ما تبلت Lenovo Yoga Tab است. این صفحه نمایش بزرگ است و قدرت زیادی نسبت به قیمت دارد.

نکات مهم در انتخاب تبلت های Lenovo

هنگام خرید تبلت Lenovo، به اجزای اصلی سخت افزار توجه کنید. مهم این است که شما تبلت را انتخاب کنید که دارای اجزایی باشد که به شما قدرت لازم را می دهد تا همانطور که می خواهید کار کنید (و بازی کنید).

اندازه صفحه نمایش

برای اکثر کاربران تبلت، اندازه صفحه اصلی مورد توجه است. تبلت Lenovo با صفحه نمایش کوچکتر مانند هفت یا هشت اینچ (از یک گوشه به گوشه مورب مقابل اندازه گیری می شود) بسیار قابل حمل است. صفحه نمایش بزرگ (مانند 10 اینچ) برای تماشای فیلم های پخش شده مناسب است، اما منجر به یک تبلت بزرگتر می شود که وزن بیشتری نیز دارد.

بخوانید  نکات اصلی کولر گازی خراب

وضوح صفحه

وضوح اندازه گیری تعداد پیکسل هایی است که صفحه می تواند نمایش دهد. رایج نیست که تبلت Lenovo دارای رزولوشن فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) باشد، اما اغلب کیفیت صفحه نمایش خوبی در 1280 در 800 پیکسل ارائه می دهد. اکثر ویدئوها در این صفحه زیبا به نظر می رسند، حتی اگر یک صفحه کامل HD نباشند.

سیستم عامل

شما معمولاً می توانید بین ویندوز یا اندروید را به عنوان سیستم عامل تبلت Lenovo انتخاب کنید. با این حال، اکثر تبلت هایی که برای مصارف خانگی ساخته شده اند از اندروید (تحت نام تجاری Yoga یا Tab) استفاده خواهند کرد. تبلت هایی که از ویندوز استفاده می کنند اغلب از نام تجاری ThinkPad استفاده می کنند و برای استفاده تجاری طراحی شده اند.

امکانات

تبلت های Lenovo دارای اجزای کاملی هستند که به شما امکان می دهد سرعت و قدرت پردازش مورد نظر خود را دریافت کنید. اگر با رایانه ها آشنایی دارید، ممکن است قبلاً با برخی از این اجزا آشنا باشید.

CPU

تبلت از CPU یا واحد پردازش مرکزی کار می کند. این تراشه است که تمام دستورالعمل های نرم افزاری و داده های مورد استفاده در تبلت را پردازش می کند. CPU های قوی تر قیمت تبلت Lenovo را به سرعت افزایش می دهند. سرعت پردازنده بر حسب گیگاهرتز اندازه گیری می شود و تعداد بیشتر برابر سرعت بهتر پردازش است.

بخوانید  دلایل آسیب PS4 به تلویزیون

رم

RAM مختصر حافظه دسترسی تصادفی است، RAM محل ذخیره موقت تبلت است که اطلاعاتی را که در حال حاضر توسط CPU در حال استفاده است، ذخیره می کند. با RAM بیشتر، تبلت Lenovo می تواند نرم افزارها و برنامه های پیشرفته را به طور کارآمدتری اجرا کند.

ذخیره سازی هارد دیسک

فضای ذخیره سازی در هارد دیسک تبلت معمولاً از فناوری SSD استفاده می کند. SSD سریع اجرا می شود اما گران است، بنابراین تبلت های Lenovo معمولاً فضای ذخیره سازی زیادی ندارند، اغلب به 16 یا 32 گیگابایت محدود می شوند.

دوربین

دوربین تعبیه شده در قاب تبلت Lenovo مانند دوربین گوشی های هوشمند عمل می کند و به شما امکان می دهد فیلم یا عکس بگیرید. با این حال، اکثر مردم از آن برای کنفرانس ویدئویی استفاده می کنند، زیرا ثابت نگه داشتن تبلت هنگام عکاسی از عکس های ناخوشایند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *