اردیبهشت 5, 1403 4:52 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 خیس شدن موبایل
خیس شدن موبایل

خیس شدن گوشی موبایل

گام اول

زمانی که گوشی را از آب خارج کردید باطری آن را دربیاورید. این کار از اتصالی های داخل گوشی جلوگیری می کند. به دقت داخل گوشی را با حوله نرم یا یک دستمال نرم خشک کنید.

گام دوم

سیم کارت را در بیاورید. سیم کارت را خشک کنید و کنار بگذارید تا گوشی کاملا آماده استفاده شود.

گام سوم

هر گونه لوازم خارجی را از گوشی خارج کنید لوازمی چون: هندزفری، فلش مموری یا هر نوع ابزار دیگری که به گوشی وصل می شود.

گام چهارم

اگر جاروبرقی دستی دارید از آن برای خشک کردن گوشی استفاده کنید و رطوبت های داخل گوشی را بیرون بکشید. برای این که کاملا رطوبت گوشی از بین برود هر کدام از قسمتهای گوشی را باید به مدت ۲۰ دقیقه جارو بکشید. سپس گوشی را پشت و رو کرده و از هر طرف جارو بکشید.
استفاده از سشوار اشتباه است؛ از سشوار برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید. سشوار باعث می شود رطوبت عمیق تر وارد گوشی شده و اجزای الکترونیکی هسته ای گوشی را نابود می کند.
می توانید برای خشک کردن گوشی آن را داخل یک پلاستیک پر از برنج قرار دهید. برنج رطوبت را جذب می کند و از زنگ زدن گوشی جلوگیری می کند.

بخوانید  تعویض قطعه نمایشگر هواوی هانر 4X

گام پنجم

گوشی را در مقابل آفتاب قرار دهید تا تمام رطوبت آن  از بین ببرد. بعد از روش هایی که تا اینجا گفتم گوشی را زیر آفتاب قرار دهید تا رطوبت های اضافی را از بین ببرد.

گام آخر

بعد از 24 ساعت گوشی را امتحان کنید و از خشک بودن آن مطمئن شوید. تمام پورت ها و شکاف های گوشی را باید با اطمینان چک کنید اگر کاملا خشک بود می توانید باتری را به داخل گوشی برگردانید و روشن کنید.

نکات

اگر گوشی خشک شده باشد ولی روشن نشود ممکن است باتری خالی کرده باشد. بنابراین گوشی را شارژ کرده و دوباره روشن کنید.
اگر گوشی با شارژ هم روشن نشد با شرکت ضمانت کننده آن تماس بگیرید. سعی کنید خیس شدن گوشی را از آن ها مخفی نکنید. هر چه متخصصین جزئیات بیشت اگر هم خشک خشک نشده است اصلا توی گوشی نیاندازید چون ممکن است اتصالی کند. احتمالا سوختن باتری زیاد است پس اگر گوشی بعد از خشک کردن کار نکرد در وهله اول فکر نکنید گوشی سوخته است!

تعویض ال سی دی در تعمیر موبایل سامسونگ

بررسی آی سی در تعمیر موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *