اردیبهشت 5, 1403 5:28 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل از کار افتادگی سشوار
دلایل از کار افتادگی سشوار

دلایل از کار افتادگی سشوار / آیا سشوار شما به درستی کار نمی کند و آیا می خواهید بدانید که چرا سشوار کار نمی کند؟ وحشت نکنید، مانند سایر وسایل برقی، و سشوار نیز برخی از مشکلات را نشان می دهد. در اینجا در این مقاله چهار مشکل رایج و همچنین راه حل آن را نوشته ایم. بنابراین، هر زمان که سشوار شما از کار افتاد، از روش‌های ذکر شده در زیر برای حل این مشکل استفاده کنید.

مسئله گرما در دلایل از کار افتادگی سشوار

سشوارها حرارت را به موهای شما می زنند تا حالت دادن به موهای شما آسان شود. در مقایسه با سشوار کردن ساده مو در زمان بسیار صرفه جویی می کند. با این حال، ممکن است در طول فرآیند با اجزای گرمایشی با مشکل مواجه شوید. اکثر سشوارها یک گزینه سرد دارند و اغلب فقط هوای گرم را دمیده می کنند که بسیار ناخوشایند است.

برای حل این مشکل، مطمئن شوید که کلید سرد خاموش است. بررسی کنید تا ببینید آیا این به اولویت دلخواه شما تنظیم شده است یا خیر. اگر واقعاً پس از بررسی مجدد تنظیمات، مشکل همچنان باقی ماند، آن را به فروشگاه لوازم آرایشی ببرید تا به اندازه کافی به آن رسیدگی شود. اگر سشوار هنوز گارانتی دارد و کاملاً نو است، می‌توانند آن را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض یا تعمیر کنند.

بخوانید  بهترین روش خنک کردن آیفون

دلایل از کار افتادگی سشوار

مشکل نویز

جدیدترین سشوارها شامل صفحات گرمایش الکتریکی و دمنده‌های کوچک است که توسط یک موتور جهانی هدایت می‌شود که با سرعتی باورنکردنی می‌چرخد تا موهای شما را به‌طور مؤثر و مؤثر خشک کند. نقطه ضعف در اینجا این است که گشتاور بالایی که صدایی شبیه هواپیما تولید می کند در داخل سرویس بهداشتی شما اجرا می شود. اگر می خواهید بهترین سشوار موجود در بازار را داشته باشید، کارشناسان این وب سایت توصیه می کنند یک سشوار با فناوری هیبریدی نانو یونی انتخاب کنید.

اگر بودجه کمی دارید و نمی توانید سشوار جدیدی بخرید، سعی کنید موهای مجعد خود را در یک اتاق بزرگتر خشک کنید یا از یک پخش کننده روی سشوار فعلی استفاده کنید تا صدا را از بین ببرید. هرچه تنظیم دما بالاتر باشد، سشوار صدای خشن تری تولید می کند. برای صاف‌تر شدن موها و فرآیند دمیدن دوستانه‌تر، وقتی عجله ندارید آن را در کمترین دما بگذارید.

قطع حرارتی در دلایل از کار افتادگی سشوار

قطع حرارتی عملکردی از سشوار است که از شما در برابر گرمای بیش از حد محافظت می کند و در صورت نیاز منبع گرما را خاموش می کند. اگر زمانی که سشوار شما فقط از آن استفاده می کنید داغ شود، احتمالاً یک قطع حرارتی خراب خواهید داشت. با برداشتن محفظه سشوار و دسترسی به اجزای سیم کشی آن، می توانید در صورت داشتن توانایی های اولیه تعمیر و نگهداری، به سرعت گرمای قطع شده را تمیز یا بررسی کنید. بنابراین، به جای بیرون انداختن آن، آن را به نزدیکترین شرکت تعمیر ببرید و آن را تعمیر کنید. بدانید چه چیزی باعث قطع حرارتی در خشک کن می شود.

بخوانید  آشنایی با فن لپ‌تاپ ایسوس

سوئیچ سوخته

یکی از رایج ترین مشکلات سشوارها در سوئیچ ها است. این باید گهگاه به داخل یا خارج شود. برای رفع این مشکل، به سادگی کنترل را برای مدت طولانی خاموش/روشن نگه دارید. مطمئن شوید که به منبع برق متصل است. اگر سوئیچ ها یا سوئیچ ها معیوب شده باشند یا صرفاً به انگیزه بیشتری برای تغییر نیاز دارند، این می تواند کمک کننده باشد. پس از آن، سیم برق آن را برای اتصالات شکسته یا آسیب دیده بررسی کنید. با این حال، اگر نمی توانید در بین تنظیمات نگه دارید، ممکن است به دلیل پوشش چسب و گریس در سراسر دکمه ها باشد.

با استفاده از گاز تحت فشار کاملا تمیز کنید و دوباره سیستم را تست کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است فقط تابلو یا سوئیچ را تغییر دهید. اگر هیچ یک از این اقدامات مؤثر نبود، یا نمی دانید که چگونه و چه زمانی تابلو برق را تعویض کنید یا تعمیرات فنی منطقی منبع برق را با خودتان انجام دهید، باید آن را توسط یک تعمیرکار حرفه ای معاینه کنید. هنگامی که سشوار شکسته خود را کنار می گذارید، آن را با یک تکنیک ترمیم سریع و ساده بازیابی کنید.

مطلب پیشنهادی: تعمیرات سشوار

بخوانید  کارت های اکسپرس PCI (اوایل 2008)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *