اردیبهشت 6, 1403 11:13 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 راه اندازی مجدد گوشی هوشمند قدیمی
راه اندازی مجدد گوشی هوشمند قدیمی

راه اندازی مجدد گوشی هوشمند/ اگر می‌خواهید با یک تلفن هوشمند قدیمی چه کار کنید، پاسخ ساده است: آن را نگه دارید! این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه با چند هک ساده، گوشی قدیمی خود را دوباره شبیه نو کنید. در طول سال ها، کیفیت گوشی های هوشمند به طور تصاعدی بهبود یافته است. اگر در چند سال گذشته گوشی خریداری کرده اید، تقریباً نیازی به خرید یک مدل جدید و پر زرق و برق نیست. ما قصد داریم شما را با نکات برتر خود در مورد چگونگی ایجاد حس نو بودن به یک گوشی هوشمند قدیمی و همچنین عمر طولانی تری آشنا کنیم.

سیستم عامل خود را به روز کنید

چگونه گوشی خود را سال ها دوام بیاوریم؟ حتما سیستم عامل خود را ارتقا دهید. این اطمینان حاصل می کند که آخرین موارد امنیتی و رفع اشکال را دریافت می کنید و همچنین هر ویژگی مفید جدیدی را اضافه می کند. اگر گوشی شما به دلیل قدیمی بودن سخت افزار آخرین به روز رسانی را نمی پذیرد، این پایان دنیا نیست. با این حال، اگر تلفن شما به اندازه چند به روز رسانی منسوخ شده است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک گوشی جدید دریافت کنید.

در مورد تلفن های نوسازی شده، قبل از اینکه به گوشی های کاملا جدید نگاه کنید، تخفیف ندهید. شما می توانید مدل جدیدتری را با قیمت کمتر تهیه کنید. تلفن‌های دارای گواهی قبلی که توسط سازنده فروخته می‌شوند، خریدهای بسیار خوبی هستند، زیرا توسط همان افرادی که آن‌ها را می‌سازند بازسازی می‌شوند و معمولاً با ضمانت‌های معتبر ارائه می‌شوند.

بخوانید  علت خطای وای فای تلویزیون دوو

باتری خود را تعویض کنید

چه زمانی باتری تلفن همراه را تعویض کنیم؟ احتمالاً بعد از حدود دو سال متوجه خواهید شد که عملکرد باتری گوشی شما کاهش می یابد. چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش عمر باتری خود انجام دهید، مانند شارژ نکردن مکرر تلفن خود. همچنین تصور می‌شود که استفاده از باتری به کارکرد طولانی‌تر آن کمک می‌کند. استفاده از باتری به این معنی است که شما اجازه می‌دهید تا نزدیک به صفر کار کند و سپس آن را کامل شارژ کنید.

اگر باتری شما ظرفیت قدیمی خود را جمع نمی کند و هر جا که می روید دنبال شارژر می گردید، ممکن است زمان شارژ جدید فرا رسیده باشد. در حالی که برخی از تلفن‌ها باتری‌هایی دارند که به راحتی قابل تعویض هستند، بسیاری از گوشی‌های جدید باتری‌هایی دارند که قرار نیست توسط کاربران تعویض شوند. خدمات جایگزینی در فروشگاه های پشتیبانی فنی و همچنین از طریق تولید کنندگان فردی ارائه می شود. تعداد زیادی آموزش آنلاین وجود خواهد داشت که به شما می گوید تعویض باتری گوشی هوشمند به راحتی انجام می شود، اما اگر یک قلع و قمع مطمئن نیستید، هیچ ضرری ندارد که از یک فناوری با تجربه برای جایگزینی برای شما استفاده کنید.

آیا تا به حال خودتان باتری گوشی را تعویض کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

آیا خودتان می توانید باتری آیفون را تعویض کنید؟

ساده ترین و مطمئن ترین راه برای تعویض باتری آیفون مراجعه به فروشگاه اپل است. اگر گارانتی شما تمام شده باشد، برای شما هزینه خواهد داشت، اما ما فکر می کنیم ارزش آن را دارد تا از هر گونه اتفاق ناگوار احتمالی از انجام آن توسط خودتان جلوگیری کنید.

بخوانید  با صفحه شکسته گوشی چه کنیم؟

برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید و فضای ذخیره سازی را آزاد کنید

برنامه های خود را ممیزی کنید. احتمالاً تعدادی دانلود دارید که از آنها استفاده نمی کنید. هر برنامه دانلود شده کمی فضای ذخیره سازی را اشغال می کند، بنابراین منطقی است که برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. می‌توانید با انداختن عکس‌های خود در یک سرویس ذخیره‌سازی ابری، فضای ذخیره‌سازی را آزاد کنید. ما Google Photos را توصیه می‌کنیم که در آن می‌توانید تعداد نامحدودی عکس را به صورت رایگان نگه دارید!

فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید

برخی از تلفن‌ها، به خصوص موتورولا و سامسونگ، به شما امکان می‌دهند کارت microSD را برای افزایش حافظه داخلی خود اضافه کنید. کاربران آیفون می توانند پنج گیگابایت فضای رایگان iCloud را ادعا کنند. به غیر از عکس‌های شما، کاربران Google می‌توانند تمام عکس‌های خود را به صورت رایگان در فضای ابری ذخیره کنند و همچنین ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آنلاین در حساب Google خود دریافت کنند.

همچنین می‌توانید فضای ذخیره‌سازی بیشتری را از اپل یا Google با نرخ‌های نسبتاً مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید، یا با Dropbox که 2 گیگابایت رایگان و حداکثر 3 ترابایت را با برنامه‌های پولی خود ارائه می‌دهد، بروید.

ایجاد یک صفحه اصلی جدید (فقط اندروید)

اگر کاربر اندروید هستید و از ظاهر صفحه اصلی خود خوشتان نمی آید یا می خواهید آن را تغییر دهید، Nova Launcher یا برنامه لانچر اندروید دیگری را در نظر بگیرید. اگر کاربر آیفون هستید، متأسفیم اما ظاهر پیش فرض اپل را گیر کرده اید.

بخوانید  4 مشکل رایج سشوار

Nova Launcher به شما امکان می دهد صفحه اصلی خود را سفارشی کنید. ظاهر تازه ای که به گوشی خود داده ایم را در زیر بررسی کنید.

راه اندازی مجدد گوشی هوشمند

صفحه نمایش واقعی خود را جایگزین کنید

چگونه صفحه نمایش گوشی را تعویض کنیم؟ مشابه با تعویض باتری گوشی، این چیزی است که اینترنت می گوید که از نظر فنی می توانید خودتان آن را انجام دهید، اما با احتیاط ادامه دهید. بهتر است با توصیه‌های سازنده و تعمیرگاه‌های تایید شده سازنده بروید.

اینکه آیا باید صفحه نمایش خود را تعویض کنید به گوشی بستگی دارد. تعویض صفحه نمایش در آیفون 11 پرو کاملاً ارزشش را دارد. برای شما چند صد دلار بدون گارانتی هزینه خواهد داشت، اما این گوشی در وهله اول بیش از 1000 دلار هزینه داشت. ممکن است توجیه هزینه‌های اضافه‌شده و آن را به‌عنوان ارتقاء یک سخت‌افزار گران‌قیمت در نظر بگیرید، کمی آسان‌تر به نظر می‌رسد.

در تلفن های قدیمی تر، تعویض از حدود 100 دلار برای قطعات و نیروی کار شروع می شود. ارزششو داره؟ این به شما بستگی دارد. شما می توانید یک گوشی بسیار خوب و کاملا جدید (صفحه نمایش و همه چیز) در محدوده زیر 300 دلار تهیه کنید. به عنوان مثال، مانند سامسونگ گلکسی A21. اگر فقط به یک گوشی هوشمند ساده اما توانا نیاز دارید، moto e6 را می توان تقریباً با همان قیمت تعویض صفحه نمایش خود تهیه کرد. همه چیز در مورد در نظر گرفتن این است که چه چیزی برای شما منطقی تر است.

تعمیرات اپل آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *