فروردین 31, 1403 4:35 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در گوشی هواوی
رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در گوشی هواوی

 باز نشدن برنامه ها در گوشی هواوی/ دلایل مختلفی وجود دارد که چرا برنامه ها ممکن است از کار بیفتند یا مسدود شوند. در زیر چند مرحله وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل امتحان کنید.

بستن اجباری برنامه ها

اغلب اوقات، یک برنامه از کار می افتد یا ثابت می شود زیرا کاملاً بسته نشده است، اما به حداقل رسیده است، و همچنان در پس زمینه اجرا می شود.

در این صورت، می توانید سعی کنید برنامه را به اجبار متوقف کنید. این کار نمونه در حال اجرا فعلی برنامه را از بین می برد و از دسترسی آن به هر یک از فایل های کش خود جلوگیری می کند.

همچنین به محتوای به روز شده اجازه می دهد تا در برنامه قابل مشاهده باشد، مشکلات خرابی را حل کند و از ثبات و عملکرد کلی سیستم اطمینان حاصل کند.

برنامه های خود را به روز کنید

توسعه دهندگان دائماً در تلاش هستند تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهند، بنابراین اغلب روی بهبودها کار می کنند.

اگر کاربران با مشکلات خاصی از جمله انجماد و خرابی مواجه شوند، توسعه‌دهندگان آن را تجزیه و تحلیل کرده و به‌روزرسانی ارائه می‌کنند که مشکل را برطرف می‌کند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم به طور منظم همه برنامه های خود را به روز کنید.

بخوانید  کدهای خطا و راه حل های Canon

 باز نشدن برنامه ها در گوشی هواوی

کش و داده های برنامه را پاک کنید

هنگام استفاده مکرر از برنامه های خاص، می توانند فایل های کش زیادی را جمع آوری کنند. حافظه پنهان اطلاعات و فایل‌های مهمی را در خود جای می‌دهد که به برنامه‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر راه‌اندازی و کار کنند.

با این حال، اگر حافظه نهان هر چند وقت یکبار پاک نشود، ممکن است خراب شود و باعث کند شدن برنامه ها، مسدود شدن یا حتی خراب شدن کامل شود.

این امر به ویژه هنگام استفاده از برنامه های محبوب مانند فیس بوک، اینستاگرام، واتساپ یا مسنجر اتفاق می افتد. توصیه می کنیم حداقل یک یا دو بار در ماه حافظه کش را پاک کنید. این نه تنها برخی از مشکلات رفتار برنامه را حل می کند، بلکه عملکرد کلی دستگاه شما را نیز بهبود می بخشد.

برنامه را دوباره نصب کنید

مشکلات برنامه می تواند ناشی از نصب نادرست باشد. توصیه می شود برنامه ها را از منابع مجاز دانلود کرده و تنها پس از نصب موفقیت آمیز و کامل بر روی دستگاه از آنها استفاده کنید.

اگر برنامه از کار افتاد یا فریز شد، آن را از گوشی هوشمند خود حذف کنید و پس از چند دقیقه دوباره آن را نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

بخوانید  عیب یابی عمومی برای مشکلات صفحه لمسی گوشی هواوی

روش کانکتور شارژ هواوی P20 Lite

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *