اردیبهشت 1, 1403 7:46 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع مشکل ریختگی رنگ صفحه نمایش گوشی
رفع مشکل ریختگی رنگ صفحه نمایش گوشی

ریختگی رنگ صفحه نمایش/ اگر صفحه نمایش تلفن شما دارای مشکلاتی مانند اعوجاج رنگ، رنگ های بیش از حد اشباع یا پخش رنگ است، برای عیب یابی موارد زیر را انجام دهید:

صفحه نمایش اعوجاج یا ریختگی رنگ را نشان می دهد

اگر صفحه نمایش اعوجاج یا ریختگی رنگ (مانند رنگ‌های زرد، قرمز، آبی، سبز یا سفید) را در همه حالات نشان می‌دهد، بررسی کنید که آیا از محافظ صفحه شخص ثالث (مانند محافظ صفحه شیشه‌ای سکوریت) روی صفحه استفاده شده است. . اگر چنین است، آن را بردارید و دوباره بررسی کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، موارد زیر را امتحان کنید:

اگر صفحه نمایش رنگی دارد، ممکن است به این دلیل باشد که دمای رنگ را تنظیم کرده اید. دمای رنگ را به صورت زیر تنظیم کنید:

  1. تنظیمات را باز کنید، دمای رنگ یا حالت رنگ و دما را جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید، سپس یک رنگ صفحه نمایش راحت تنظیم کنید یا برای بازگرداندن صفحه به حالت پیش فرض، پیش فرض را انتخاب کنید.

ریختگی رنگ صفحه نمایش

2. اگر تلفن شما متن سفید را در پس‌زمینه سیاه نشان می‌دهد، ممکن است وارونگی رنگ را فعال کرده باشید که رنگ متن و پس‌زمینه روی صفحه را تغییر می‌دهد. در صورت تمایل می توانید این ویژگی را خاموش کنید.

بخوانید  چگونه بفهمیم چه نوع باتری لپ تاپ شارپ را باید تهیه کنیم؟

وارونگی رنگ را در تنظیمات جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید، سپس این ویژگی را غیرفعال کنید (فقط در تلفن‌هایی که دارای EMUI 9.0 و نسخه‌های جدیدتر هستند، موجود است).

ریختگی رنگ صفحه نمایش

  1. اگر رنگ پس‌زمینه تیره است، ممکن است حالت تاریک یا رنگ‌های رابط تیره را فعال کرده باشید. توصیه می شود این ویژگی را غیرفعال کنید.

تنظیمات را باز کنید، سپس حالت تاریک یا تیره رنگ های رابط را جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید. اگر این ویژگی فعال است، آن را غیرفعال کنید تا مشکل برطرف شود.

  1. اگر صفحه مایل به زرد است، ممکن است Eye Comfort را فعال کرده باشید، که ممکن است به طور موثر نور آبی را فیلتر کند و باعث شود صفحه نمایشگر پس از فعال شدن، نور گرم تری را برای رفع خستگی چشم و محافظت از بینایی شما نشان دهد. با توجه به نیاز خود می توانید حالت Eye Comfort را غیرفعال کنید.

Eye Comfort را در تنظیمات جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشید، سپس این ویژگی را غیرفعال کنید

  1. اگر صفحه نمایش غیرعادی است (سبز به صورت قرمز یا قرمز به عنوان سبز نشان داده می شود)، ممکن است تصحیح رنگ فعال شده باشد. هنگامی که تلفن شما در این حالت قرار دارد، کاربرانی که دید رنگی معمولی دارند ممکن است در مشاهده برخی از رنگ ها مشکل داشته باشند. در صورت تمایل می توانید این ویژگی را خاموش کنید.
بخوانید  روش های افزایش عمر باتری گوشی شیائومی

ریختگی رنگ صفحه نمایش

تنظیمات را باز کنید، سپس تصحیح رنگ را جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. اگر این ویژگی فعال است، آن را غیرفعال کنید تا مشکل برطرف شود.

  1. تنظیمات را باز کنید، سپس فضای رنگی شبیه سازی را جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. اگر این ویژگی فعال است، آن را غیرفعال کنید تا مشکل برطرف شود. اگر ویژگی پیدا نشد، نشان می دهد که گزینه های Developer فعال نشده اند و این مشکل ناشی از ویژگی نیست.

صفحه نمایش خاکستری می شود

  1. ممکن است زمان خواب/عدم استراحت را در Digital Balance تنظیم کرده باشید و صفحه نمایش خاکستری را فعال کرده باشید که در نتیجه با رسیدن به محدودیت زمان نمایش، صفحه نمایش خاکستری می شود. توصیه می شود این ویژگی را غیرفعال کنید:

به تنظیمات > تعادل دیجیتال > زمان خواب/زمان دوری بروید و صفحه خاکستری را غیرفعال کنید.

  1. اگر صفحه نمایش خاکستری شد، ممکن است حالت کتاب الکترونیکی را فعال کرده باشید که برای خواندن مناسب تر است. در صورت تمایل می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. حالت کتاب الکترونیکی را در تنظیمات جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید و حالت کتاب الکترونیکی را غیرفعال کنید.

اگر موضوع پابرجاست

  1. تمام تنظیمات دستگاه خود را بازنشانی کنید.
  2. اگر مشکل همچنان حل نشد، ممکن است صفحه نمایش معیوب باشد. از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستگاه و گواهی خرید خود را برای کمک به مرکز خدمات مشتریان مجاز Huawei ببرید.
بخوانید  آشنایی با نحوه عیب یابی سشوار

علت خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی اندروید چیست؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *