اردیبهشت 4, 1403 11:03 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع مشکل شکستگی مانیتور ایسوس
رفع مشکل شکستگی مانیتور ایسوس

شاید شما نیز یکی از کسانی باشید که مواقع عصبانیت یا در حین جا­به­ جایی با شکستگی مانیتور ایسوس مواجه شده باشد. گاهی پیش می­ آید که افراد در هنگام دیدن برنامه مورد علاقه­ شان در مانیتور خود و به دنبال آن افتادن یک اتفاق حساس در پی آن با پرت کردن آنچه در دست دارند به سمت دیوار یا مانیتور، شئ به صفحه ماینتور شما برخورد کرده و شما را دچار اضطراب کند که آیا درست می­شود یا خیر؟ آیا قابل تعمیر است یا باید آن را تعویض کنید؟ در هنگام اسباب کشی و جابه ­جا کردن مانیتور ایسوس خود نیز ممکن است با این ضربه خوردن، افتادن و شکستن مانیتور خود مواجه شوید. در اینجا پیشنهاد می­کنیم به ادامه این مقاله که درباره شرایط تعمیر و تعویض مانیتور ایسوس صحبت می­کنیم توجه کنید.

چگونه می­ شود به تعمیر مانیتور ایسوس اقدام کرد؟

در هنگامی که مانیتور شما دچار ضربه­ خوردگی می­شود اتفاقات متعددی ممکن است برای آن پیش بیاید چیزهایی از قبیل پیکسل سوختگی، سیاهی قطعه­ هایی از صفحه به صورت دایره­ای شکل، ترک خوردن صفحه و یا خرد شدن آن ممکن است پیش بیاید. که برای هر یک توضیح می­دهیم که آیا امکان تعمیر وجود دارد یا خیر.

بخوانید  مانیتور VGA بدون سیگنال

شکستگی مانیتور ایسوس

پیکسل سوختگی مانیتور ایسوس

در مورد پیکسل سوختگی مانیتور ایسوس باید گفت که به سوختن ریز ترین قطعات مانیتور که با تاباندن نور از پشت آن­ها تصویر نمایش داده می­شود پیکسل سوختگی می­گویند. که این موضوع می­تواند از کوچک ترین قطعه که یک پیکسل می­شود تا چندین پیکسل کنار هم که ممکن است دایره­ هایی از پیکسل سوختگی را به صورت دایره­ های سیاه رنگ بر روی صفحه مانیتور شما به وجود آورند وسیع شود و این وسیع شدن می­تواند ادامه پیدا کند تا جایی که کل صفحه شما را درگیر کند.

که می­توانید با استفاده از سایت­ ها و اپلیکیشن­ های مخصوص پیکسل سوختگی تا قبل از گسترش آن اقدام به تعمیر پیکسل های سوخته بکنید. اگر نیز آگاهی و توانایی لازم برای انجام این کار را نداشتید می­توانید به مراکز تخصصی تعمیر محصولات ایسوس بروید و در راستای تعمیر مانیتور خود گام بردارید.

ترک خوردن مانیتور

اگر ماینتور ایسوس شما بر اثر ضربه خوردن دچار شکستگی شده باشد یعنی برشی بر روی صفحه ایجاد شده باشد که نشان دهنده ضربه است که به آن ترک گفته می­شود بر روی مانیتور شما وجود داشته باشد باید گفت که مانیتور شکسته با این شرایط قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد این شرایط برای مواقعی که مانیتور شما از دستتان افتاده و ال سی دی آن خورد شده است نیز درست می­باشد چرا که صفحه ریز شده یا شکسته مانیتور شما قابل تعمیر نخواهد بود و نیاز است مه تعویض شود.

بخوانید  رایج ترین مشکلات گوشی Huawei P20 Pro

تعویض ال سی دی مانیتور نیاز به تبحر و توانایی بالایی دارد که با سپردن مانیتور خود به دست افراد خبره و کسانی که در این زمینه حرفه ای هستند میتوانید از این موضوع مطمئن باشید که مانیتور شما با بهترین امکانات و دقت تحت تعمیر است. برای این موضوع مانیتور خود را به مراکز تعمیر مانیتور ایسوس منتقل کنید تا کارشناسان مجرب آن­ها به تعویض ال سی دی مانیتور شما مشغول شوند.

شکستگی مانیتور ایسوس

در این مقاله اشاره کردیم که در موارید که مانیتور به دلیل بی احتیاطی یا بد جا به جا شدن و یا خوردن چیزی با ضرب زیاد به صفحه مانیتور باعث شکستن، خورد شدن و پیکسل سوختگی آن شود. که پیسکل سوختگی را به دقت بررسی کردیم و گفتیم از طریق ابزار­هایی قابل تعمیر است و نباید اجازه بدهید که گسترش پیدا کند و الا مقدار پیکسل­ های سوخته افزایش پیدا می­کند. برای بررسی قابل تعمیر بودن یا نبودن مانیتور خودتان می­ توانید به مراکز تعمیرات ایسوس که کار حرفه ای در این زمینه انجام می­دهند مراجعه و از آن­ها کمک بگیرید. امیدواریم با خواندن این مقاله در راستای بهبود مانیتور شما کمک کرده باشیم.

آیا می دانید: تعمیر صفحه سیاه مانیتور ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *