فروردین 29, 1403 0:15 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روشن نشدن تبلت Lenovo
روشن نشدن تبلت Lenovo

چرا تبلت Lenovo من روشن نمی شود

یکی از محبوب ترین شرکت های تولید تبلت در Lenovo. آنها برخی از قرص های بسیار ارزان قیمت را تولید می کنند. اما مانند همه قرص ها، آنها معمولاً دارای عیب هایی هستند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که برخی از افراد با تبلت Lenovo خود دارند، روشن نشدن است. این یک مشکل بسیار رایج است و توسط تعداد قابل توجهی از کاربران به Lenovo گزارش شده است. اما علت این امر چیست و اگر تبلت شما فقط روشن نشود چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب، ما هم دلیل و هم راه حل را بررسی می کنیم.

تبلت Lenovo روشن نمی شود

بنابراین، اگر تبلت شما روشن نمی شود، چه کاری می توانید انجام دهید؟ کارهای متفاوتی وجود دارد که باید بسته به شرایط انجام دهید، بنابراین موارد زیر را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی با وضعیت فعلی شما مطابقت دارد یا خیر.

اگر تبلت شما روی صفحه آرم گیر کرده است

اگر می توانید تبلت خود را روشن کنید اما از صفحه نمایش لوگو عبور نمی کند، معمولاً رفع این مشکل بسیار ساده تر از عدم روشن شدن آن است. این به طور معمول به این معنی است که مشکلی در نرم افزار تبلت شما وجود دارد که به طور کلی برطرف می شود. در اینجا این کار را باید انجام دهید اگر این اتفاق بیفتد.

تبلت خود را مجدداً راه اندازی کنید

اولین چیزی که ما همیشه می خواهیم با هر تبلت امتحان کنیم این است که به سادگی آن را راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد کارخانه انجام دهیم.

بخوانید  رفع داغ شدن بیش از حد مانیتور ایسوس

برای انجام این کار در تبلت Lenovo، ابتدا می خواهید دکمه روشن / خاموش را نگه دارید. در حین انجام این کار، دکمه افزایش صدا را نیز همزمان نگه دارید. این باید صفحه بازیابی سیستم را نشان دهد. در اینجا می توانید تبلت خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.

آن را در حالت ایمن راه اندازی کنید

یکی دیگر از مواردی که می توانید برای شروع مجدد تبلت Lenovo خود انجام دهید، تلاش برای راه اندازی آن در حالت ایمن است. این فقط یک حالت خاص است که دستگاه هایی مانند رایانه های لوحی و رایانه ها از آن استفاده می کنند که می تواند به عنوان یک نقطه تشخیص برای شناسایی هر یک از مشکلات سیستم عامل آن شناسایی شود.

می توانید حالت ایمن را در تبلت Lenovo راه اندازی کنید.

  • اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید گوشی شما از قبل خاموش است و روی صفحه نمایش گیر نکرده است اما همچنان روشن است.
  • سپس، دکمه روشن / خاموش را نگه دارید تا گوشی دوباره روشن شود، و لوگوی Lenovo روی صفحه نمایش ظاهر می شود.
  • خیلی سریع دکمه کاهش صدا را نگه دارید، که باید حالت ایمن را در تبلت شما فعال کند.
  • اگر می خواهید حالت ایمن را خاموش کنید، فقط باید این روند را تکرار کنید.

اگر تبلت شما اصلا روشن نمی شود

اگر تبلت شما به هیچ عنوان روشن نمی شود، نرم افزاری که بارگیری کرده اید مشکلی ایجاد نمی کند – ممکن است مربوط به خود دستگاه باشد.

بخوانید  نحوه رفع سوختگی صفحه نمایش گوشی شیائومی

اگر نرم افزار کار نمی کند، معمولاً روی صفحه لوگو مانند بالا گیر می کنید. اما اگر اصلاً نمی توانید آن را روشن کنید، این احتمال وجود دارد که مشکل سخت افزاری شما باشد.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که دستگاه خود را به شارژر وصل کنید. امیدوارم یک نماد باتری روی صفحه ظاهر شود – اگر چنین است، این یک خبر خوب است. به احتمال زیاد باتری شما تمام شده است و نیاز به شارژ مجدد دارد.

اگرچه در بیشتر موارد باتری تبلت های شما فقط در عرض 20 یا 30 دقیقه شارژ می شود، اما همیشه اینطور نیست. ممکن است لازم باشد مدت زمان بیشتری از آن را شارژ کنید – خود Lenovo توصیه می کند قبل از نتیجه گیری در مورد دستگاه، دستگاه را 12 ساعت شارژ کنید.

تبلت Lenovo شارژ نمی شود – مواردی که باید بررسی شود

همه چیز خوب است و سعی می کنید تبلت خود را شارژ کنید تا بررسی کند آیا درست کار می کند، اما اگر در وهله اول شارژ نشود چطور؟ خوب، ابتدا باید آن را چند ساعت روی شارژ بگذارید تا ببینید آیا باتری به طور کامل خالی شده است یا خیر.

  • قبل از تسلیم شدن تبلت خود، موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید دستگاهی نیست که شما را شکست داده است. این شامل؛
  • حتماً از کابل دیگری استفاده کنید و ببینید آیا این در واقع مشکلی است که اجازه نمی دهد دستگاه شما شارژ شود. به احتمال زیاد مشکل از کابل شماست تا خود دستگاه.
  • اگر می خواهید تبلت خود را مستقیماً به دیوار وصل کنید، ممکن است کار نکند. در عوض، آن را به رایانه یا لپ تاپ خود وصل کنید و ببینید آیا این می تواند مشکل شما را برطرف کند.
  • می خواهید مطمئن شوید که پورت شارژ کاملاً روشن است. برای این پورت ها گرد و غبار بسیار آسان است که در نهایت می تواند مانع از شارژ دستگاه شما شود.
  • اگر هیچ چیز دیگری که در اینجا پیشنهاد کرده ام برای رفع تبلت شما کار نکرده است، ممکن است وقت آن باشد که با پشتیبانی Lenovo تماس بگیرید. اگر دستگاه شما هنوز در ضمانت است، باید مشکل را به صورت رایگان برای شما برطرف کند.
بخوانید  علت های کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ ایسر

نتیجه

در نتیجه، این دقیقاً یک مشکل رایج در لپ تاپ های Lenovo نیست، اما به هیچ وجه غیر معمول نیست. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث قربانی شدن تبلت شما شود و این می تواند هر چیزی باشد، از باتری تبلت گرفته تا سخت افزاری که روی آن نصب شده است.

در بیشتر موارد، ممکن است فقط مشکل دیگری باشد – بنابراین بسیاری مطمئن هستید که کابل و دوشاخه ای را که برای شارژ تبلت خود استفاده می کنید، دوباره بررسی می کنید. اما امیدوارم بتوانید راهی برای رفع آن پیدا کنید. در غیر این صورت، ممکن است زمان سرمایه گذاری روی دستگاه جدید باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *