اردیبهشت 6, 1403 8:59 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روشن نشدن سولاردام
روشن نشدن سولاردام

چرا سولاردام نیاز به تعمیر دارد

شاید بهتر است از نحوه تعویض درب سولاردام شروع کنیم گرچه مطمئناً اتفاقی نادر است، اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به تعویض درب سولاردام داشته باشید. اگر درب سولاردام ترک خورده یا دارای قفل شکسته باشد، ممکن است نیازی به تعویض کل آن نباشد. تعویض کل درب سولاردام توسط خود شما امکان پذیر است. فقط در حین انجام مراحل مراقب باشید و اگر به نظرتان کار دشواری است از تماس با تکنسین تعمیر سولاردام نترسید.

روشن نشدن چراغ سولاردام

قبل از انجام هرگونه تعمیرات، مدل سولاردام را بیابید، اگر به دفترچه راهنمای دستگاه دسترسی ندارید، گاهی اوقات این اطلاعات را می توان در پشت یا پایین دستگاه یافت، یا درست در داخل درب سولاردام نوشته شده است. پس از شناختن مدل، می توانید قطعات قابل تعویض را سفارش دهید. سینی شیشه ای را از داخل سولاردام خارج کرده و مهمتر از همه دستگاه را از برق جدا کنید. اگر لولاهای درب توسط صفحه داخلی درب مسدود شده اند، از یک پیچ گوشتی تخت استفاده کنید تا صفحه پلاستیکی سست شود. سپس به لولاهای درب دسترسی پیدا کنید. بسته به مدل سولاردام، ممکن است لازم باشد که گیره ها، پیچ و مهره های درب را برای لولای بالایی بردارید.

بخوانید  عیب یابی G4 Powerbook آلومینیومی 15 اینچ

با کج کردن و بلند کردن یا کشیدن درب روی ریل ها، آن را از لولا جدا کنید درب قدیمی را دور بریزید. پس از اتمام کار، درب جدید را با تغییر دادن مراحل برداشتن درب اصلی، به لولاها وصل کنید. گیره ها، پیچ و مهره ها را دوباره وصل کرده و محکم کنید و درب را چند بار باز و بسته کنید. پس از محکم شدن در، مجموعه های گریل را به موقعیت اصلی خود برگردانید. سینی شیشه را به قسمت داخلی سولاردام برگردانید، دوباره آن را وصل کنید.

علت روشن نشدن سولاردام ال جی

سولاردام ال جی مدل LMV1630BB مانند سایر سولاردام ها، دارای فیوزهایی است که ممکن است گاهی اوقات بسوزد و از عملکرد دستگاه جلوگیری کند. اگرچه ال جی توصیه می کند برای تعویض فیوزهای سولاردام LG به یک متخصص مراجعه کنید، اما ممکن است خودتان دانش فنی و تخصص در زمینه تعمیرات برای تعویض فیوز داشته باشید.

گام اول : پنل پشتی سولاردام را باز کنید.

گام دوم : دستگاه را روی فرش یا پتویی نرم قرار دهید. پیچ های صفحه پشت سولاردام را برداشته و صفحه را به سمت بالا بلغزانید تا از دستگاه جدا شود.

گام سوم : به دنبال سه فیوز در سولاردام LG باشید یکی در گوشه پایین سمت راست، دیگری در گوشه سمت راست و دیگری در مرکز بالا. هر یک از فیوزها را بررسی کنید تا ببینید آیا رنگ هر یک از آنها تیره است یا خیر این نشان دهنده فیوز سوخته است.

بخوانید  نمایندگی اپل در ایران

گام چهارم : فیوز سوخته را محکم بگیرید و از دیواره سولاردام دور کنید. پس از خارج شدن فیوز، فیوز جدید را در همان وضعیت قرار دهید تا در محل مورد نظر کلیک کند.

گام پنجم : صفحه پشتی را روی سولاردام قرار دهید و دستگاه را روشن کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *