فروردین 10, 1403 2:17 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 روش های ردیابی گوشی های گمشده شیائومی
روش های ردیابی گوشی های گمشده شیائومی

 ردیابی گوشی های گمشده / بعد از گم کردن گوشی شیائومی خوشبختانه برای کاربران Android، می توانید مراحل زیر را انجام دهید تا به شما کمک کند در صورت گم شدن گوشی شیائومی خود، به راحتی مکان آن را پیدا کنید.

چگونه Find My Device را در تلفن شیائومی خود روشن کنیم

  • تنظیمات را باز کنید.
  • روی Biometric & Security ضربه بزنید.
  • روی Find My Device ضربه بزنید، سپس کلید را روی حالت روشن قرار دهید.

برای بهبود دقت مکان، به تنظیمات > مکان بروید. سپس Location services را انتخاب کنید و روی Google Location Accuracy ضربه بزنید. مطمئن شوید که گزینه روشن است.

چگونه Find My Device را در Google Pixel خود روشن کنیم

  • تنظیمات را باز کنید.
  • روی امنیت > یافتن دستگاه من ضربه بزنید.
  • گزینه را روشن کنید.

همچنین باید مطمئن شوید که خدمات موقعیت مکانی روشن هستند. تنظیمات را باز کنید، سپس روی Location ضربه بزنید. مطمئن شوید که گزینه روشن است.

 ردیابی گوشی های گمشده

چگونه اطلاعات تماس دیگری را به صفحه قفل گوشی شیائومی خود اضافه کنید

یکی دیگر از گام‌های مفید، تنظیم یک پیام صفحه قفل با اطلاعات تماس جایگزین است. با بررسی‌های خود، متوجه شدیم که تلفن‌هایی که این پیام‌ها را دارند، در صورت جابه‌جایی، 3 برابر بیشتر احتمال دارد به صاحبانشان بازگردانده شوند. تنظیم آن بسیار ساده است:

  1. تنظیمات را باز کنید.
  2. روی Lock Screen ضربه بزنید.
  3. سپس بر روی اطلاعات تماس کلیک کنید.
  4. شماره تلفن جایگزین یا ایمیل خود را وارد کنید، سپس روی Done کلیک کنید.
بخوانید  خاموش نشدن تلویزیون شارپ

بسیار خوب، بنابراین شما تمام اقدامات احتیاطی را در صورت گم شدن تلفن خود انجام داده اید. اکنون، بیایید در مورد اینکه اگر گوشی شیائومی خود را در جایی پیدا نکردید، چه کاری باید انجام دهید. کارشناسان ما این 3 راه آسان را برای کمک به ردیابی آن پیشنهاد می کنند.

3 راه برای پیدا کردن اندروید گمشده

مکان تلفن خود را با استفاده از نقشه های گوگل ردیابی کنید

  • به com/find بروید.
  • با حساب جیمیل و رمز عبور خود وارد شوید.
  • روی نقشه، مکان تقریبی گوشی شیائومی خود را خواهید دید. اگر دستگاه پیدا نشد، آخرین مکان شناخته شده (در صورت موجود بودن) را به شما نشان می دهد.

از صفحه نقشه، 3 گزینه دارید – دستگاه Android خود را پیدا، ایمن یا پاک کنید:

  1. پخش صدا. حتی اگر در حالت بی‌صدا یا لرزش باشد، تلفن شما همچنان زنگ می‌زند.
  2. دستگاه ایمن می توانید این کار را با پین فعلی خود انجام دهید یا یک پین جدید ایجاد کنید. این گزینه همچنین به شما امکان می‌دهد برای هرکسی که دستگاه شما را پیدا می‌کند، پیام یا شماره تلفنی برای تماس با شما بگذارید.
  3. پاک کردن دستگاه برای محافظت از اطلاعات شخصی خود می توانید این کار را از راه دور انجام دهید.
بخوانید  علت توقف شارژ باتری لپ تاپ

اگر می‌خواهید مکان گوشی شیائومی خود را از طریق Find My Device پیدا کنید و کار نمی‌کند، احتمالاً به این دلیل است که تلفن شما به Wi-Fi یا یک شبکه در دسترس متصل نیست.

مهم این است که به تلاش ادامه دهید. به محض اتصال تلفن به شبکه، روی نقشه ظاهر می شود.

تلفن خود را با بلندگوی خانه هوشمند خود پیدا کنید

اگر تلفن خود را به اشتباه جا داده اید و می دانید که در جایی در خانه شماست، اسپیکر هوشمند شما ممکن است بتواند کمک کند. مطمئن شوید که دستگاه و بلندگوی هوشمند شما به یک حساب وارد شده‌اند و در کوتاه‌مدت تلفن شما را پیدا می‌کند.

اگر یک Google Home Hub دارید، می‌توانید چیزی مانند «Okay Google, Find my phone» بگویید. سپس بلندگوی هوشمند دستگاهی را که در مورد آن می‌پرسید تأیید می‌کند و صدای آن را به صدا در می‌آورد. بهترین قسمت؟ حتی اگر تلفن شما در حالت بی صدا یا لرزش باشد، باز هم صدا ایجاد می کند.

تلفن خود را با ردیاب بلوتوث پیدا کنید

آیا اغلب فراموش می کنید که گوشی شیائومی خود را کجا گذاشته اید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید. برای یک لایه پشتیبان اضافی، روی ردیاب های Bluetooth® سرمایه گذاری کنید. در حال حاضر چندین مورد مانند theTile موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی شیائومی خود را با ردیاب همگام کنید تا زمانی که تلفن شما به طور موقت در پشت بالشتک مبل قرار نمی گیرد، ردیاب زنگ هشداری را روی تلفن شما تنظیم می کند تا به شما کمک کند سریعتر آن را پیدا کنید.

بخوانید  نحوه رفع عدم کارکرد وای فای گوشی نوکیا

مشکلات دوربین گوشی های شیائومی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *