فروردین 10, 1403 12:19 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 زمان تعویض باتری آیفون
زمان تعویض باتری آیفون

چه زمانی باید باتری آیفون خود را تعویض کنیم؟

زمان تعویض باتری آیفون اگر باتری گوشی آیفون شما ورم کرده، دیر شارژ می‌شود، به سرعت شارژ خالی می‌کند و…وارد صفحه درستی شده اید، پیش از هر اقدامی با ما همراه شوید تا مشکلات باتری آیفون و راه حل‌های آن را بشناسید و درست‌ترین تصمیم را بگیرید.

باتریها نقش مهم و حیاتی در گوشی‌های هوشمند دارند؛ و با ذخیره انرژی امکان استفاده از تلفن همراه را برای ما فراهم می‌کنند.

ورود باتری‌های لیتیوم یونی، انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند بود؛ البته سیستم این باتری ها به گونه ای است که پس از مدتی استفاده (حدود1 الی 2سال) ظرفیت آن‌ها کاهش می‌یابد و عملکرد سابق را ندارند؛ ناگفته نماند که عوامل بسیاری  در تسریع این روند موثر هستند.

نحوه تعویض باتری آیفون خود را تعویض کنیم؟

اصلی ترین دلیل خرابی باتری آیفون داغ شدن زیاد دستگاه است که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از گوشی حین شارژ شدن است؛ اما عواملی از قبیل استفاده مکرر از پاور بانک و شارژر فندکی اتومبیل، شارژ و دشارژ شدن مداوم گوشی موبایل و… نیز در تسریع این روند موثر هستند. البته گاهی ایراد های نرم افزاری سبب تخلیه سریع شارژ باتری آیفون شما می‌شود.

پیش از هر اقدامی به مسیر Setting->>Battery->>Battery Health->>Maximum Capacity  مراجعه کرده و از سلامت باتری آیفون خود مطمئن شوید؛ اگر در قسمت Battery Health با عبارت Service مواجه شدید یا در قسمت Battery Health، سلامت باتری شما زیر 80% بود؛ ظرفیت باتری آیفون شما کاهش یافته و شما میتوانید اقدام به تعویض آن نمایید.

بخوانید  راه اندازی مایکروویو خالی
زمان تعویض باتری آیفون
زمان تعویض باتری آیفون

امروزه شاهد گسترش استفاده از محصولات اپل از جمله آیفون ها هستیم. از همین رونیاز به تعمیرات آیفون بیش از پیش احساس می شود. تعمیرات آیفون از جمله تعمیرات تخصصی است و باید توسط متخصصینی انجام گردد که با ویژگی های  منحصر به فرد محصولات کمپانی اپل آشنا هستند.

اهداف مرکز تعمیرات آیفون

نمایندگی تعمیرات اپل تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران بوده  و با استخدام کادری  از برترین متخصصین اپل، تعمیرات آیفون را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد. سرعت، دقت و کیفیت در ارائه ی خدمات  از جمله اصلی ترین ویژگی های کارشناسان واحد تعمیرات آیفون در نمایندگی تعمیرات اپل  می باشد. تمامی تعمیرات انجام  شده در این مرکز بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی کمپانی اپل انجام می گردد. روند تعمیرات اپل پس از عیب یابی اولیه و کسب اجازه از مشتری آغاز خواهد شد.

سعی متخصصین تعمیرات آیفون بر این است که حتی الامکان از تعویض قطعات پرهیز نمایند. در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، کارشناسان تعمیرات آیفون با توجه به دانش و مهارتی که دارند و همین طور با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، قطعه ی آسیب دیده را با قطعه ی با کیفیت و اورجینال تعویض خواهند کرد. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات آیفون همراه با گارانتی بوده و همچنین خدمات با هزینه ی مناسب به مشتریان ارائه می گردد.

بخوانید  غیر فعال کردن قفل کودک در تلویزیون مارشال

علائم خرابی باتری آیفون:

  • خالی شدن سریع شارژ موبایل
  • خاموش  شدن ناگهانی حتی در حالت شارژ بالا
  • دیر شارژ شدن
  • ورم کردن باتری
  • روش‌های معمول برای تعویض باتری آیفون

زمانی که باتری آیفون شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد، چه می کنید؟  مطمئنا با پرس و جو از دوستان و آشنایان یا صرف زمان بسیار زیاد در سطح شهر برای یافتن بهترین تعمیرکار گوشی آیفون و صرف هزینه زیاد تلفن همراه خود را تعمیر می کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *