اردیبهشت 1, 1403 1:59 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عدم ارتباط فتوکپی شارپ با کامپیوتر
عدم ارتباط فتوکپی شارپ با کامپیوتر

چرا دستگاه فتوکپی شارپ با کامپیوتر ارتباط برقرار نمی کند

فرایند ارسال اسناد دیجیتال به فتوکپی رومیزی ساده به نظر می رسد: به طرز فریبنده ای، زیرا به سرعت متوجه خواهید شد که آیا دستگاه خروجی دفتر شما ارتباط خود را با رایانه ای که به آن متصل شده است متوقف می کند یا خیر. در جایی بین نرم افزار کاربردی شما و سینی که انتظار می رود صفحات تکمیل شده در آن ظاهر شوند، مشکلی مانع از آن می شود که این فرایند به نتیجه طبیعی خود برسد. برای تشخیص و رفع تنگنا، خروجی خود را از رایانه به فتوکپی دنبال کنید.

اتصالات

کابل های داده ممکن است مانند سیم های برق محکم به نظر برسند، اما صدمه ای که نمی بینید می تواند مانع عملکرد صحیح آنها شود. بدون یکپارچگی یک اتصال داده مناسب، می توانید صف چاپ خود را با اسناد پر کنید، اما هیچ فایده ای ندارد. برای رد کابل خراب به عنوان منبع مشکلات ارتباطی، فتوکپی و کامپیوتر خود را خاموش کرده و کابل جدیدی را جایگزین کنید. هنگامی که سیستم خود را دوباره راه اندازی می کنید، باید قابلیت چاپ را دوباره به دست آورید.

درایور

همراه با اتصال فیزیکی بین سیستم رایانه و فتوکپی، سخت افزار شما به راننده نرم افزار متکی است تا توانایی پردازش داده ها و قرار دادن اطلاعات صفحه را روی کاغذ کنترل کند. اگر از درایور اشتباه برای ترکیب سخت افزار و سیستم عامل خود استفاده می کنید، یا راننده شما در اثر خرابی هارد دیسک خراب می شود، فرآیند خروجی نمی تواند ادامه یابد زیرا فتوکپی دیگر داده هایی را که می تواند پردازش کند دریافت نمی کند. به وب سایت سازنده فتوکپی خود مراجعه کنید و درایورهای مناسب نسخه را برای بارگیری جستجو کنید.

بخوانید  تعویض فیوزهای Aquos LC13B2UA شارپ

مواد مصرفی

وقتی کاغذ، جوهر یا تونر فتوکپی ها تمام می شود، پردازش خروجی بیشتر را متوقف می کنید تا زمانی که منابع آنها را تمام کنید. فتوکپی جوهر افشان در صورت خشک شدن تنها یکی از مخازن جوهر آن ممکن است ارتباط خود را متوقف کند و از خود محافظت کند در برابر آسیب سر چاپ که ناشی از تلاش برای وادار کردن کارتریج خشک برای تامین جوهر برای نازل های جوهر گرم یا میکروپیزو است. به همین ترتیب، فتوکپی لیزری در صورت تمام شدن تونر، چرخه های خروجی خود را متوقف می کند. پنل جلویی سخت افزار خود را از نظر سیگنال های چراغ نشانگر که مواد مصرفی خالی را مشخص می کند، بررسی کنید و منابع را دوباره پر کنید تا دستگاه شما دوباره در سرویس قرار گیرد.

سینی ورودی کاغذ

همانطور که یک سینی ورودی کاغذ خالی، فتوکپی را از پردازش اسناد باز می دارد، تغذیه نامناسب یا گیرکردن کاغذ نیز خروجی را قطع می کند. با یک ورق سرگردان در مکانیزم خود، فتوکپی نمی تواند صفحات بیشتری را بدون بدتر کردن مشکل پردازش کند.

برداشتن ورقه های گیر کرده نیاز به یک لمس ماهرانه دارد تا تغذیه نادرست را در یک تکه از بین ببرد، زیرا بقایای ضایعات باقی مانده از یک ورق پاره شده باعث ایجاد یک گرفتگی دیگر می شود. برای تأیید اینکه کل برگه را استخراج کرده اید، آن را روی میز کار صاف کنید و به دنبال گوشه های گم شده باشید.

بخوانید  عیب یابی PC-MM20 شارپ

صف خروجی

هنگامی که صف خروجی را در رایانه خود متوقف یا متوقف می کنید، فتوکپی خود را از پردازش کارهای بیشتر باز می دارد. از آنجا که همان نرم افزاری که برای به تعویق انداختن صف چاپ استفاده می کنید، به شما امکان دسترسی به کارهای چاپی را نیز می دهد تا بتوانید آنها را حذف کنید، به راحتی می توانید دکمه اشتباه در ماژول مدیریت فتوکپی را فشار داده و به جای حذف یک پروژه جانبی، کل صف را متوقف کنید.

به نرم افزار مدیریت چاپ خود را بررسی کنید تا نشانه هایی وجود داشته باشد که نشان می دهد شخصی یا شما یا کاربر دیگر، اگر فتوکپی با اتصال به شبکه کار می کند، دکمه مکث را فشار می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *