اردیبهشت 5, 1403 3:26 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 علت خاموش شدن تصادفی مانیتور msi
علت خاموش شدن تصادفی مانیتور msi

چرا مانیتور msi بطور تصادفی خاموش می شود؟

اکنون وقت آن است که با همه آن مشکلات و راه حل ها برای رفع آنها که مربوط به مانیتور msi به طور تصادفی خاموش می شود، بیش از حد گرم نمی شود تماس بگیرید. ما از رایانه یا لپ تاپ برای کارهای مختلف در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم. برخی از آنها در حال ایجاد اسناد، وب گردی، بازی های ویدئویی و موارد دیگر هستند.

برخی شرایط وجود دارد که درگیر کارهای مهم می شوند. اگر سیستم (بدون هیچ گونه امکانات UPS) ناگهان خاتمه یابد، باید کار را از ابتدا شروع کنیم.

خاموش شدن تصادفی مانیتور msi شما را بسیار آزار می دهد و کار ما را معلق می گذارد. به همین دلیل است که باید مشکل را برطرف کرده و رایانه را طبق معمول کار کنید.

به منظور تعمیر رایانه ای که به طور تصادفی خاموش نمی شود، بیش از حد گرم می شود، باید دلیل آن را مشخص کنیم. آیا می خواهید بدانید چرا این مشکل در رایانه شما ایجاد می شود؟ سپس در اینجا دلایل اصلی خاموش کردن سیستم به طور تصادفی ذکر شده است.

مانیتور msi به طور تصادفی ویندوز 10 را خاموش می کند

چه ویندوز 10 باشد و چه ویندوز 7، چه دستگاه های دیگر، می توانید با مشکلات خاموش شدن روبرو شوید. درایورها را مرتباً به روز کنید و مطمئن شوید که رایانه شما عاری از همه ویروس ها باشد. همچنین، آخرین به روزرسانی های ویندوز 10 خود را نصب کنید.

بخوانید  چگونه خطای SIM Not Provisioned را برطرف کنیم؟

مانیتور msi به تنهایی خاموش می شود

به دلیل مشکلات منبع تغذیه و عفونت های ویروسی، مانیتور msi به طور خودکار خاموش می شود. اگر فن کار نمی کند، برای جلوگیری از این مشکلات، فن جدیدی را جایگزین کنید. همچنین می توانید از مشکلات عیب یابی زیر برای رفع مشکل استفاده کنید.

خاموش شدن رایانه هنگام انجام بازی ها ویندوز 10

در صورت خاموش شدن مانیتور msi هنگام انجام بازی، باید کابل های برق، نوسانات و مشکلات ولتاژ را بررسی کنیم. در عین حال، کل رایانه شخصی را برای شناسایی و حذف تهدیدات مخرب اسکن کنید.

ویندوز 10 هر شب خاموش می شود

برای جلوگیری از خاموش شدن در شب، تنظیمات رایانه را تغییر دهید. BIOS را باز کرده و گزینه های مربوط به برق را بررسی کنید تا فعال شود. علاوه بر این، با به روز رسانی ویندوز 10، می توانید از خاموش شدن رایانه خود در هر شب جلوگیری کنید.

مانیتور msi به تنهایی خاموش می شود

بیشتر اوقات، زمانی که دمای کار بیش از حد گرم می شود، دسکتاپ شما خاتمه می یابد. بنابراین، برای جلوگیری از آن از فن های خنک کننده استفاده کنید. در همان زمان، آخرین به روز رسانی درایور را نصب کرده و با حذف ویروس ها و بدافزارها، رایانه را تمیز کنید.

بخوانید  راه حل جمع کننده کاغذ (سری 3) پرینتر Easyshare کداک

GPU هنگام بازی خاموش می شود

جدیدترین درایورهای Graphics را بارگیری و نصب کنید و آنها را در رایانه خود به روز کنید. اگر هر زمان که بازی های ویدئویی انجام می دهید GPU همچنان خاموش است، آن را با کارت گرافیک بالاتر جایگزین کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *