فروردین 31, 1403 5:55 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 عملکرد کند نشانه خرابی لپ تاپ
عملکرد کند نشانه خرابی لپ تاپ

آیا عملکرد کند نشانه خرابی لپ تاپ توشیا است؟

وقتی مشکلی جدی در مورد لپ تاپ توشیا شما ایجاد می شود، معمولاً یک اخطار قبلی دریافت می کنید. به عنوان مثال، ویروس ممکن است تنظیمات امنیتی شما را تغییر دهد، یا هارد خراب ممکن است صداهای خنده دار ایجاد کند. اگر این سیگنال ها را زود دریافت کنید، می توانید به سرعت لپ تاپ توشیا خود را تشخیص داده و تعمیر کنید.

بسیاری از راه حل های توصیه شده ما شامل اسکن کامل بدافزار است. اگر قبلاً برنامه های آنتی ویروس و ضد ویروس را روی سیستم خود نصب نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید. می توانید به برنامه های داخلی Windows یا macOS تکیه کنید یا برای خرید مجموعه امنیتی دیگری بروید. فقط مطمئن شوید که تحقیق را انجام داده اید: راهنمای خرید آنلاین برای Windows یا macOS را بررسی کنید، نظرات کاربران و متخصصان را مطالعه کنید و مجموعه مناسب ابزارها را برای نیازهای خود بیابید. اجازه ندهید قیمت شما را از بین ببرد – امنیت کامل کامپیوتر ارزش پول را دارد.

بررسی سیستم لپ تاپ توشیا

علاوه بر مجموعه اصلی خود، نظر دوم را نیز در نظر بگیرید. می توانید از یک اسکنر با شدت کمتر استفاده کنید، اسکنری که به شما نیاز دارد فایل های کمتری را در کنار فایل اصلی خود نصب کنید. برنامه ثانویه به جای انجام چک های منظم، بر اساس درخواست کار می کند: شما فقط باید آن را در مواقعی که نیاز دارید روشن کنید. ما Microsoft Safety Scanner را برای Windows و Malwarebytes را برای macOS دوست داریم.

بخوانید  دلایل داغ شدن گوشی شیائومی

با وجود بسیاری از سیستم های لپ تاپ توشیا ای، مشکلات ممکن است در هر نوع دستگاه متفاوت ظاهر شود. اما وقتی خواندن این راهنما را به پایان رساندید، باید درک بهتری از مسائل مختلف داشته باشید. و هرچه زودتر آنها را تشخیص دهید، زودتر می توانید آنها را برطرف کنید.

عملکرد کند و بی پاسخ

اگر سرعت لپ تاپ توشیا شما شروع به کند شدن کرد، لزوما به این معنی نیست که ویروس گرفته است. با این حال، عملکرد ضعیف می تواند نشانه گویای آن باشد که یک هکر دستگاه شما را برای فعالیت های مخفی مانند ارسال هرزنامه یا استخراج ارزهای رمزنگاری شده ربوده است.

با یک اسکن کامل بدافزار شروع کنید. سپس برنامه هایی را که ممکن است در پس زمینه اجرا شوند بررسی کنید. در Windows، Task Manager را باز کنید (برای پیدا کردن، نام برنامه را از طریق نوار وظیفه جستجو کنید) و در macOS، Activity Monitor (آن را در Spotlight جستجو کنید). لیستی از برنامه های فعلی فعال را مشاهده خواهید کرد، از جمله برخی از نام های آشنا و برخی از برنامه های عجیب. انتظار نداشته باشید که همه چیز را در اینجا تشخیص دهید – فرآیندهای فعالی که قبلاً ندیده اید لزوماً بد نیستند. فقط سعی کنید آن فرایندها را به صورت آنلاین جستجو کنید تا در مورد آنها بیشتر بدانید.

بخوانید  مشکلات رایج سیستم های صوتی خودرو

خالی بودن اسکن بدافزار

اگر اسکن بدافزار خالی شود و در لیست برنامه های در حال اجرا چیزی مشکوک پیدا نکنید، ممکن است مقصر یک برنامه باگ غیر مخرب باشد. سعی کنید پنجره های باز شده خود را یکی یکی ببندید و سپس آن برنامه ها را مجدداً راه اندازی کنید. یا اگر متوجه شدید که یکی از برنامه های فعال در لیست از حافظه زیادی استفاده می کند، می توانید آن را حذف نصب کنید.

عملکرد کند ممکن است به سادگی نشانه سن لپ تاپ توشیا شما باشد. اما همه چیز از بین نرفته است: ما نکاتی در مورد سرعت بخشیدن به لپ تاپ توشیا های قدیمی، اعم از Windows یا macOS، داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *