اردیبهشت 1, 1403 7:00 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 فیلتر آب یخچال
فیلتر آب یخچال

فیلتر آب یخچال چیست ؟

فیلترهای آب یخچال ارزان نیستند. آنها نیازی به تغییر دو بار در سال ندارند. سالی یک بار شاید! البته این موضوع کاملا بستگی به منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارد گاهی اوقات سختی آب منطقه سبب مسدود شدن فیلتر می شود و این موضوع بدان معناست که دیگر زمان تعویض فیلتر یخچال رسیده است.

خوشبختانه در یخچال های امروزی با توجه به طراحی های جدید و اضافه شدن امکانات اضافی شما می توانید از زمان تعویض فیلتر یخچال مطلع شوید زیرا در صورت خرابی و یا کثیف بودن یخچال آلارم تعویض فیلتر را به شما نمایش می دهد.

یخچال ساید چند تا فیلتر دارد

تعویض فیلتر یکی از مواردی است که ما آن را به عنوان بخشی از امتیاز سهولت استفاده در نظر می گیریم. در نهایت، هر وسیله ای با فیلتر که هوا یا آب را تمیز می کند، نیاز به توجه دارد. اینکه هر چند وقت یکبار به میزان استفاده از دستگاه و مواردی که سازنده برای داشتن عملکرد بهینه توصیه می کند بستگی دارد.

اگر در یخچال خود یک مخزن برای آب یا یخساز دارید، برای از بین بردن ذرات ریز یا آلودگی ها مانند سرب و کلر و ناخالصی هایی که باعث ایجاد طعم و بوی نامطبوع می شوند، به فیلتر نیاز دارید. فیلترها باید طبق دستورالعمل های کتابچه راهنمای یخچال، اغلب دو بار در سال تعویض شوند. اگر خط تأمین آب یخچال از فیلتر استفاده می کند، آن را نیز تعویض کنید. بنابراین تا به اینجا متوجه شده اید که فیلتر یخچال ساید دو مدل است فیلتر داخلی و فیلتر بیرونی که در صورت روشن شدن چراغ فیلتر لازم است هر دو فیلتر را تعویض نمایید.

بخوانید  11 روش برای تعمیر لپ تاپ ایسر

فیلترهای آب بسته به نوع طول عمر متفاوتی دارند. عدم تعویض دوره ای فیلتر می تواند منجر به کثیفی آب نسبت به قبل از فیلتر کردن آن شود. برخی از فیلترهای آب به خط آب زیر سینک ظرفشویی متصل می شوند یا روی شیر آب نصب می شوند تا رسوبات، سرب و سایر آلودگی ها را فیلتر کند. فیلترها باید بطور دوره ای عوض شوند، معمولاً بعد از 100 گالن یا حدود چهار ماه. برخی از آنها دارای نشانگرهای داخلی هستند که به شما اطلاع می دهند که وقت تعویض آن فرا رسیده است.

پیدا کردن و تعویض فیلتر یخچال

اگر فیلتر آب یخچال به سختی کار می کند تا آب آشامیدنی تمیز و تازه باشد. و زمان تعویض فیلتر رسیده است می توانید درپوش فیلتر آب یخچال را که در گوشه سمت راست بالای داخل یخچال قرار گرفته جدا کنید. درب فیلتر را به سمت بالا بردارید. فیلتر را بیرون آورده و دور بریزید. فیلتر جدید را باز کنید و پوشش های محافظ را از حلقه های O خارج کنید. پس از برداشتن پوشش، اطمینان حاصل کنید که حلقه های O هنوز در جای خود قرار دارند.

هنگام قرار دادن فیلتر جدید در شیار، اطمینان حاصل کنید که فلش به سمت بالا باشد. فیلتر آب را به زور جا نیندازید. اگر به راحتی سر نخورد، آن را بچرخانید تا جایی که به درستی با شیارها تراز شوند. درب فیلتر را فشار دهید تا در جای خود قرار گیرد. پس از تعویض فیلتر، چهار گالن آب از داخل خط عبور دهید تا فیلتر جدید به درستی شستشو شود.

بخوانید  آشنایی با مشکلات احتمالی مایکروویو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *