فروردین 10, 1403 4:55 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مزایای استفاده از گوشی های شیائومی
مزایای استفاده از گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی/ ما بیش از هفت سال است که از گوشی های شیائومی استفاده می کنیم. بنابراین، بیشتر اطلاعات اینجا تجربه دست اول ما است. در طول سال‌ها، ما به بسیاری از اعضای خانواده و دوستان خود برای خرید گوشی شیائومی توصیه کرده‌ایم. قبل از نوشتن این مقاله، با بسیاری از آنها نیز مصاحبه کرده ایم. بنابراین، این مقاله نقطه اوج تجربه کاربری ما در دنیای واقعی است. ما همیشه می گوییم که یک گوشی تازه خریداری شده همیشه عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد. بنابراین، برگه مشخصات نباید تنها معیار بررسی گوشی باشد. سخت‌افزار، نرم‌افزار و اینکه چگونه همه چیز بعد از چندین سال حفظ می‌شود، باید از عوامل حیاتی برای بررسی یک گوشی باشد. بله، ما می دانیم که هیچ کس به بررسی تلفنی که سال ها پیش منتشر شده بود اهمیت نمی دهد. اما ما همیشه می‌توانیم تلفن‌های قدیمی را بررسی کنیم، عملکرد آن‌ها را اندازه‌گیری کنیم، و این تجربیات را با خوانندگان و بینندگان خود در حین بررسی یک تلفن تازه منتشر شده به اشتراک بگذاریم. این به ما ایده می دهد که چگونه یک دستگاه جدید بعد از چند ماه دوام می آورد.

مهم ترین مزایای گوشی های شیائومی

بزرگترین مزیت گوشی های شیائومی قیمت آن است. در زیر چند مورد از مزایای گوشی شیائومی را شرح داده ایم.

بخوانید  افزایش سرعت انیمیشن در گوشی شیائومی

گوشی های شیائومی با سخت افزار عالی ارزان هستند

اولین بار گوشی شیائومی با قیمتش توجه ما را به خود جلب کرد. شیائومی گوشی هایی با سخت افزار عالی را با قیمت پایین به فروش می رساند. قبلاً مقاله ای نوشتیم که در آن توضیح دادیم که چرا گوشی های شیائومی بسیار ارزان هستند. می توانید آن مقاله را در اینجا بخوانید – چرا گوشی های شیائومی اینقدر ارزان هستند؟

با این وجود، ما همیشه خوانندگان خود را تشویق می کنیم تا گوشی متناسب با بودجه خود را خریداری کنند. علاوه بر این، تلفنی بخرید که بهترین سخت افزار را در محدوده قیمت شما داشته باشد. و مثل همیشه، شیائومی همیشه برنده است. هیچ گوشی دیگری در دنیا تولید نمی کند که مانند شیائومی گوشی های عالی را با قیمت پایین ارائه دهد. این فلسفه آنهاست که یک گوشی عالی بسازند و با قیمتی مقرون به صرفه بفروشند.

گوشی های شیائومی

شیائومی نمایشگرهای خوبی را روی گوشی خود ارائه می دهد

بسیاری از مردم شیائومی را با این انتقاد می کنند که نمایشگر گوشی آن به خوبی سامسونگ نیست. اما ما مودبانه با آنها مخالفیم. شیائومی در مقایسه با سامسونگ و آیفون صفحه نمایش گوشی خود را با هر قیمتی بهتر ارائه می دهد. اگر دو گوشی سامسونگ و شیائومی را که تقریباً قیمت یکسانی دارند مقایسه کنید، می بینید که شیائومی صفحه نمایش و سایر قطعات بسیار بهتری نسبت به سامسونگ دارد.

بخوانید  آشنایی با مشکلات احتمالی مایکروویو

به روز رسانی مکرر سیستم عامل

به جز اپل، شیائومی تنها سازنده گوشی است که به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل خود را ارائه می‌کند. حتی سامسونگ گوشی پرچمدار خود را بعد از 18 ماه رها می کند و هیچ به روز رسانی سیستم عاملی ارائه نمی دهد. اما شیائومی پایگاه کاربران خود را دوست دارد و اغلب به‌روزرسانی سیستم‌عامل را حتی اگر سن آنها بیش از 24 ماه باشد، ارائه می‌کند.

گوشی شیائومی عمر باتری خوبی دارد

ما از دستگاه‌های شیائومی متعددی استفاده و آزمایش کردیم و متوجه شدیم که تمام گوشی‌های شیائومی عمر باتری خوبی دارند، حداقل در صورت نو بودن.

با این حال، ما تجربه کرده ایم که باتری گوشی های شیائومی پس از چندین سال تحلیل رفته است. در آن زمان، شارژ باتری گوشی به زمان زیادی نیاز دارد و باتری برای مدت طولانی برای نگه داشتن شارژ تلاش می کند. اما این موضوع در دنیای گوشی غیر معمول نیست. هر گوشی در دنیا با این مشکل مواجه است، از جمله گوشی سامسونگ و آیفون.

تعویض باتری Mi 9 شیائومی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *