اردیبهشت 4, 1403 8:13 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکلات تلویزیون اسنوا
مشکلات تلویزیون اسنوا

مشکلات رایج تلویزیون اسنوا

هنگامی که صفحه LCD یا کریستال مایع شما یک صفحه خالی را به شما نشان می دهد، تصور این که صدها دلار را در تلویزیون هدر می دهید، مشکل است. اگر تلویزیون LCD شما به سادگی یک صفحه خالی را نشان می دهد، ممکن است به دلیل مشکلات مختلف ایجاد شود. برخی از این مشکلات را می توان با حداقل کار برطرف کرد.

مسائل مربوط به نور پس زمینه

تلویزیون LCD از نور پس زمینه برای روشن کردن تصویر روی صفحه استفاده می کند. هنگامی که نور پس زمینه با مشکل روبرو می شود، ممکن است چیزی روی صفحه مشاهده نکنید. برای رفع این مشکل، باید نور پس زمینه را در تلویزیون جایگزین کنید. اکثر افرادی که با نحوه عملکرد این دستگاه آشنا نیستند باید برای تعویض چراغ از یک متخصص استفاده کنند. اگر تلویزیون اسنوا شما جدید است، ممکن است بتوانید آن را تحت ضمانت سازنده تعویض کنید.

قدرت اینورتر

مشکل دیگری که می تواند منجر به خالی شدن تصویر روی صفحه تلویزیون LCD شما شود، مشکل مبدل برق است. نور پس زمینه تلویزیون LCD شما دارای یک مبدل قدرت است که ممکن است خراب شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است لازم باشد اینورتر یا خازن را تعویض کنید. هنگامی که اینورتر به درستی کار نمی کند، ممکن است به نظر برسد که نور پس زمینه کار نمی کند، در حالی که در واقعیت، خوب کار می کند.

بخوانید  7 دلیل داغی لپ تاپ ایسر

منبع تغذیه

در برخی موارد، منبع تغذیه تلویزیون ممکن است به درستی کار نکند. هنگامی که این اتفاق می افتد، نمی توانید تلویزیون را روشن کنید یا هیچ تصویری را روی صفحه نمایش دهید. اگر اینورتر قدرت برای نور پس زمینه کار نمی کند، همچنان می توانید تلویزیون اسنوا را روشن کنید، اما هیچ تصویری را نمایش نمی دهد. وقتی منبع تغذیه کار نمی کند، حتی نمی توانید تلویزیون اسنوا را روشن کنید.

ملاحظات

اگر می توانید تلویزیون اسنوا را روشن کنید، اما چیزی روی صفحه نمی بینید، سعی کنید نوری را از منبع نور خارجی مانند چراغ قوه به صفحه بتابانید. اگر می توانید تصاویر یا متنی را که روی صفحه نمایش داده می شود مشاهده کنید، به این معنی است که تلویزیون اسنوا هنوز کار می کند و نور پس زمینه مشکل است. این می تواند به نور پس زمینه یا تعویض اینورتر برق نیاز داشته باشد. برای دریافت راهنمایی در این زمینه با سازنده تلویزیون اسنوا یا فروشنده تلویزیون خود تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *