فروردین 9, 1403 7:31 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکلات چاپگر پلاتر را چگونه رفع کنیم؟
مشکلات چاپگر پلاتر را چگونه رفع کنیم؟

دلایل اصلی مشکلات چاپگر پلاتر

چاپگرهای فرمت عریض، صرف نظر از برند، مشکلات چاپی مشابهی با چاپگرهای کوچکتر دارند. به طور کلی، بیشتر پلاترهای جوهرافشان بر روی یک پلت فرم مکانیکی پایه ساخته می شوند. پس از انجام یک نظرسنجی در مورد مسائلی که از طرف تکنسین‌های اجاره پلاترها مطرح شده است، در اینجا سه ​​مشکل اصلی و راه‌حل‌های پیشنهادی برای انجام این کار آورده شده است.

3

جمع شدن کاغذ

مانند بسیاری از پلاترها، این ماشین‌های بزرگ لزوماً همراه با سبد گیر نمی‌آیند، به این معنی که خروجی چاپی متکی به گرانش است و به احتمال زیاد فقط در انبوهی در کنار دستگاه قرار می‌گیرد. دفاتر دیگر سینی های مجموعه را برای گرفتن چاپ ها اختصاص داده اند. سال‌ها پیشرفت تکنولوژی، مدل‌های جدیدی با سینی خروجی مانند Canon iPF850 را به ارمغان آورده است.

در اینجا چند ایده در مورد مدیریت خروجی خود در صورتی که هنوز از مدلی بدون سبد استفاده می کنید، آورده شده است. پلان های پیچ خورده رایج ترین دلایل گیر کردن کاغذ و مشکلات انباشته شدن کاغذ هستند. این را می توان به نحوه اشباع جوهر در کاغذ نسبت داد که شایع ترین علت پیچ خوردگی است. اگر اغلب این اتفاق می افتد، ممکن است به جای آن از کاغذ سنگین تری استفاده کنید.

بخوانید  شستن کولر گازی

همچنین، مسائل مربوط به الکتریسیته ساکن در پلاترهای LED رایج است و می تواند بسیار خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که اغلب اتفاق می افتد. با این حال، این را می توان با استفاده از اقدامات ضد الکتریسیته ساکن حل کرد. بهتر است با یک تکنسین خدمات مجرب کار کنید تا در مورد کار با دستگاه خود مشاوره بگیرید. استفاده از سینی های انباشته تخت نیز ممکن است موثر باشد اما فضا را اشغال می کند. بسته به در دسترس بودن فضای اتاق کار، ممکن است این گزینه را در نظر بگیرید.

اگر مشکلات بیشتر می شود، می توانید به دنبال مدل های جدیدتر در بازار باشید. برخی از مدل های جدید اکنون واحدهای انباشته بالایی مانند سیستم های فرمت گسترده Oce را ارائه می دهند.

مشکلات سازگاری

سازگاری یکی از مسائل مهم در نظر گرفته می شود. سازگاری نرم افزار باید با انجام به روز رسانی مناسب برطرف شود. در بیشتر مواقع، زمانی که تولیدکنندگان مدل‌های جدید تولید می‌کنند، پشتیبانی نرم‌افزاری را برای مدل‌های قدیمی‌تر متوقف می‌کنند.

کاربران ماجراجوتر سعی کرده‌اند از سیستم‌عامل قدیمی‌تر به پلت‌فرم جدیدتر بپرند، اما از آنجایی که سازندگان پیشرفت‌های ارتقای درایور ماشین‌های قدیمی‌تر را متوقف کردند، این یک شکست بود.

تنها گزینه ممکن این است که فناوری چاپگر خود را از طریق سیستم عامل فعلی خود ارتقا دهید. خوبی مدل های جدید چاپگرهای بزرگ این است که قیمت های رقابتی دارند. شما می توانید واحد دیگری را برای نیاز خود خریداری کنید.

بخوانید  نکات اصلی کولر گازی خراب

سر چاپ خراب و فرسوده

سرهای چاپ درست مانند ترمزهای هر وسیله نقلیه ای هستند. آنها نیاز به تعویض دارند. هدهای چاپ اضافه کار فرسوده می شوند، اما اگر به درستی مراقبت نشوند، ممکن است زودتر از زمان مورد انتظار از کار بیفتند. ماشین های عظیمی مانند پلاترها راهی برای بررسی این مشکل به تنهایی و توانایی ارسال پیام برای هشدار به کاربر دارند. مواردی وجود دارد که کیفیت چاپ ها به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل قابل مشاهده ای بدتر می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بهتر است وضعیت هدهای چاپ را بررسی کنید.

دلیل اصلی مرده شدن هد چاپ عدم استفاده از پلاتر است. هد چاپگر شما از نازل های میکروسکوپی تشکیل شده است که باعث می شود در هنگام خشک شدن جوهر پس از استفاده بسیار مستعد گرفتگی شوند. برای جلوگیری از مشکلات، بررسی منظم و همچنین کالیبراسیون ضروری است.

هر گونه مشکل از چاپگر می تواند تولید شما را متوقف کند. اگر مشکلات بیشتر می شود، ممکن است برای نیازهای چاپ خود خرید یا اجاره پلاتر را در نظر بگیرید.

آیا می دانید: آشنایی با رایج ترین مشکلات چاپگر پلاتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *