اردیبهشت 5, 1403 6:30 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکل اتصال اینترنت لپ تاپ msi
مشکل اتصال اینترنت لپ تاپ msi

خرابی در اتصال به اینترنت در لپ تاپ msi

امروزه اینترنت عضوی جدا نشدنی در زندگی است و در صورت خرابی در این بخش ممکن است در عملکرد شما اختلال ایجاد شود. پس بهتر است هرچه سریعتر این مشکل را برطرف نمایید تا به راحتی بتوانید اتصال را برطرف نمایید.

  1. اتصال به شبکه بی سیم امکان پذیر نیست

علامت: بدون اتصال به اینترنت، وقفه های مکرر در هنگام مرور وب

راه حل: مطمئن شوید که بی سیم روشن است، ابزارهای نرم افزاری هوشمندتر، مطمئن شوید که روتر در حال پخش نام شبکه (SSID) است

بخشی از حمل لپ تاپ شما در همه حال در حال حرکت این است که بتوانید به هر شبکه بی سیم متصل شوید، چه در فرودگاه، کافی شاپ یا هتل. اما شبکه های بی سیم بر اساس ماهیت خود، بسیار سخت گیر هستند. برخی از لپ تاپ ها دارای دکمه یا سوئیچ خارجی جدا از تنظیمات نرم افزار هستند تا اتصال بی سیم فعال شود. همیشه مطمئن شوید که این ضامن بی سیم روشن است. همچنین اطمینان حاصل کنید که شبکه ای که به آن متصل می شوید نام شبکه یا SSID خود را پخش می کند.

اگر ترجیح می دهید از مشکلات شبکه به طور کامل خودداری کنید، یا می خواهید ابزاری برای کمک به شما در عیب یابی بدون نیاز به یادگیری زبان انگلیسی وجود داشته باشد، یک ابزار همه کاره مانند Network Magic را بارگیری کنید (به این به شما کمک می کند تا به راحتی شبکه خود را راه اندازی و ایمن کنید، همراه با نقشه شبکه جامع، و همچنین تعمیر اتصالات بی سیم شکسته اینترنت.

بخوانید  10 خطای رایج لپ تاپ ایسوس

اتصالات جاده ای باید JiWire’s Hotspot Helper را در نظر بگیرند، که نه تنها نشان می دهد که از کجا می توانید از طریق Wi-Fi وارد سیستم شوید، بلکه در حالی که به صورت بی سیم در وب گشت و گذار می کنید، از حریم خصوصی شما نیز محافظت می کند. علاوه بر این، این ابزار ارسال ایمن ایمیل را درست مانند بازگشت به دفتر ارائه می دهد.

  1. درایورهای ویدیویی منسوخ شده

علامت: فیلم ضعیف یا تحریف شده

راه حل: آخرین درایورها را بارگیری کنید

مشکلات ویدیویی یک شکایت رایج در میان کاربران نوت بوک است. این مشکل اغلب ناشی از بازی ها و نرم افزارهای جدیدتر است که برای کار به آخرین درایورهای کارت گرافیک نیاز دارند. حتی اگر اکثر لپ تاپ ها دارای جدیدترین فایل های درایور هستند، برخی از سیستم ها تا زمان فروش دستگاه منسوخ می شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که درایورهای کارت گرافیک خود را به طور مرتب به روز کنید-گاهی اوقات ممکن است درایورهای صدا و شبکه نیز به روز شوند.

بسیاری از تولیدکنندگان نوت بوک بسته های نصب را ارائه می دهند که آخرین درایورها را در اختیار شما قرار می دهد و ابزارهای خودکار را برای به روز رسانی بقیه نوت بوک شما ارائه می دهد. Alienware درایورهای جدید را برای همه دستگاه های خود آزمایش می کند و آنها را در قسمت پشتیبانی وب سایت خود میزبانی می کند. با این حال، اگر در سایت سازنده نوت بوک خود درایور پیدا نکردید، می توانید سازنده کارت گرافیک، معمولاً ATI یا Nvidia را امتحان کنید. اگر سیستم شما دارای تراشه گرافیکی یکپارچه اینتل است، بهترین گزینه وب سایت سازنده لپ تاپ است، اگرچه می توانید صفحه پشتیبانی و بارگیری اینتل را نیز امتحان کنید

بخوانید  روش های مهم برای ارتقای لپ تاپ ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *