فروردین 9, 1403 9:02 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4
مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4

علت بروز مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 چیست؟

بسیاری از کاربران پلی استیشن 4 هنگام اتصال به اکانت کاربری خود به مشکل بر می خورند و معمولا در همان صفحه ورودی با خطاهایی مواجه شده و امکان ورود به اکانت PSN خود را پیدا نمی کنند. جالب است بدانید که این مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 که قبلا به وجود آمده و سراسر کاربران پلی استیشن سری 4 را درگیر خود کرده بود، ناشی از حملات DDoS گروه هکری به نام Lizard Squad بود که تعطیلات کریسمس را در سال های گذشته یک زمان مناسب برای تفریح خود دیده و اقدام به هک کردن سیستم ورودی و یا اکانت کاربری استفاده کنندگان این کنسول بازی نموده اند.

مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4

نکته قابل توجه و امیدوار کننده آن است که شرکت سونی پس از چند روز خبر از رفع مشکل اتصال به اکانت کاربری در پلی استیشن سری 4 را داده و برای آن راه حلی دائمی و ثابت ارائه نموده است. اگر شما نیز یکی از کاربران این کنسول بازی محبوب هستید و به دنبال راهی برای حل مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استیشن 4 خود می گردید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

راهکارهایی برای حل مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4

اولین مرحله در حل مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استیشن 4 این است که اتصال اینترنت خود را چک کنید و مطمئن شوید که اینترنت محل مشکلی ندارد. برای این مورد می توانید اگر مودم دیگری در منزل دارید از طریق آن یک بار دیگر اتصال به حساب کاربری خود را خود را چک کنید.

بخوانید  آشنایی با علت جرقه زدن ماکروویو

اگر بعد از این مرحله متوجه شدید که مشکلی در اتصالات اینترنت شما وجود ندارد برای حل مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 می توانید راه زیر را امتحان کنید:

باید توجه داشته باشید که برخی شرکت های اینترنتی به دلایل مختلفی نمی توانند به سایت پلی استیشن متصل شوند، بنابراین اولین مرحله در حل مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استیشن 4 این است که در صورت امکان اتصال خود را با یک اینترنت دیگر نیز چک کنید تا مطمئن شوید که مشکل از سرویس اینترنت مورد استفاده و نحوه اتصال نیست.

در این مرحله در منوی کنسول خود وارد قسمت تنظیمات شده و قسمت شبکه را انتخاب کنید. پس از آن باید بخش Set up internet connection را انتخاب کرده و با توجه به نوع اتصال مورد استفاده در منزل گزینه Wifi یا Lan را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع اتصال حال در این مرحله برای حل مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 باید در صفحه باز شده گزینه custom را انتخاب کنید.

Menu >> Setting >> network >> set up internet connection >> Wifi / Lan >> custom

در این بخش می توانید قسمت تنظیمات آدرس IP را روی حالت اتوماتیک بگذارید و نیازی نیست آن را تغییر بدهید.

بخوانید  مشکلات باتری گوشی هواوی

در بخش نام DHCP Host نیز می توانید گزینه Do Not Specify را انتخاب کنید.

حال در این مرحله از نحوه حل مشکل اتصال به اکانت PSN می توانید قسمت تنظیمات DNS را روی گزینه اتوماتیک قرار دهید.

در مرحله بعدی باید در قسمت MTU بخش غیر اتوماتیک یا manual را انتخاب کنید و سپس آن را روی عدد 1473 تنظیم کنید.

در این مرحله گزینه Next را انتخاب کنید.

حال شما به قسمت سرور پروکسی رسیده اید. در اینجا باید برای Proxy Server گزینه Do Not Use را انتخاب کنید.

حال در آخرین مرحله از حل مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 باید اتصال خود را چک کنید. این کار از طریق انتخاب گزینه Test Internet Connection انجام می شود.

در صورتی که در بخش PSN Sign-in کلمه موفقیت آمیز یا Successful نشان داده شود به معنی این است که اتصال شما برقرار است.

حال یک مرتبه دیگر سعی کنید به اکانتتان وصل شوید. اگر مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استیشن 4 حل نشده بود به مرحله بعدی مراجعه نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استین 4 لازم است به قسمت MTU برگشته و عدد آن را روی 1450 تنظیم کنید و دوباره اتصالتان را چک کنید.

بخوانید  مقایسه سانترال با ویپ 

در اکثر موارد پس از انجام راهکارهای بالا مشکل اتصال به اکانت حل شده و کاربر دیگر مشکلی نخواهد داشت.

تعمیرات تخصصی ps4

با استفاده از راهکارهای گفته شده در این مقاله در نود درصد موارد مشکل اتصال به اکانت PSN در PS4 حل شده و نیازی به اقدامات دیگر نیست. اما اگر پس از انجام این مراحل هنوز با مشکل اتصال به اکانت PSN خود درگیر هستید می توانید حل این مشکل را به تکنسین های ما در مرکز خدمات سونی بسپارید.

همکاران ما در این مرکز علاوه بر حل مشکل اتصال به اکانت PSN در پلی استیشن 4 به رفع دیگر مشکلات نرم افزاری و هچنین تعمیرات سخت افزاری دستگاه پلی استیشن می پردازند. خدمات این مرکز شامل تعمیرات دسته پلی استیشن سونی، تعمیر کنسول بازی سونی، انواع تعمیرات PS4 سونی، تعمیرات PS3 سونی، کپی خور کردن انواع پلی استیشن و ایکس باکس و دیگر موارد می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *