اردیبهشت 6, 1403 5:52 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 معرفی تعمیر مایکروفر شارپ
معرفی تعمیر مایکروفر شارپ

تعمیر مایکروفر شارپ

اجاق‌های مایکروویو شارپ، مانند لوازم خانگی دیگر تولیدکنندگان، گاهی اوقات در مواقعی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید، کار نمی‌کنند. مشکل معمولاً زمانی ایجاد می‌شود که جریان برق قطع می‌شود یا مشکلی در محتوای فعلی مایکروویو وجود دارد. رایانه داخلی که مایکروویو را کنترل می کند ممکن است در هنگام افزایش برق یا مشکل نرم افزاری دچار مشکل شود و نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. تعمیر مایکروویو شارپ بدون علائم خاص حدود 20 دقیقه طول می کشد.

مرحله 1

پریز برقی را که برق مایکروویو را تامین می کند بررسی کنید. سعی کنید چیز دیگری را به برق وصل کنید — اگر در حین اتصال به پریز هیچ چیز کار نمی کند، فیوز را منفجر کرده اید یا قطع کننده را خاموش کرده اید. فیوز را تعویض کنید یا بریکر را ریست کنید و دوباره فر را امتحان کنید. هنگامی که فیوز یا قطع کننده خاموش می شود، معمولاً سایر وسایل یا پریزها تحت تأثیر قرار می گیرند.

مرحله 2

اطمینان حاصل کنید که پریز – در صورت لزوم – از طریق کلید برق آن روشن است. برخی از آشپزخانه ها دارای کلید برق در دیوار پشتی پشت میز آشپزخانه برای لوازم اصلی هستند. خروجی اجاق مایکروویو را در وضعیت «روشن» قرار دهید و دوباره دستگاه را امتحان کنید.

بخوانید  6 مشکل رایج دستگاه کپی

مرحله 3

چند بار “Stop/Clear” را فشار دهید — مایکروویو به حالت آماده به کار باز می گردد. کامپیوتر داخلی مایکروویو ممکن است به دلیل افزایش برق یا ورودی نامعتبر گیج یا درهم شده باشد. اگر کامپیوتر همچنان به کار خود ادامه داد، مایکروویو را چند دقیقه از برق بکشید. دستگاه را دوباره به برق وصل کنید و دوباره امتحان کنید.

مرحله 4

پس از جدا کردن مایکروویو، ساعت را دوباره تنظیم کنید. “تایمر/ساعت” را فشار دهید، نقطه بین ساعت و دقیقه شروع به چشمک زدن می کند. زمان را با استفاده از دکمه های عددی وارد کنید، ساعت 13:30 به “0130” تبدیل می شود. فرهای شارپ از ساعت 12 ساعته استفاده می کنند. هر ساعت بالاتر از 12 رد می شود. اگر ساعت تنظیم نشده باشد، مایکروویو عملکردهای خاصی را انجام نمی دهد.

مرحله 5

قفل کودک را لغو کنید – اجاق در زمانی که فعال است گرم نمی شود. “Timer/Clock” سپس دکمه “1” و سپس “Stop/Clear” را لمس کنید. هنگامی که دکمه ای را که قفل کودک فعال است فشار دهید، “SAFE” روی صفحه نمایش مایکروویو ظاهر می شود. دستورالعمل ها را تکرار کنید، اما برای فعال کردن قفل کودک، به جای «Stop/Clear»، «شروع» را فشار دهید.

مرحله 6

اگر حالت نمایش به طور تصادفی فعال شده است، لغو شود. “Timer/Clock” سپس “0” و سپس “Stop Clear” را لمس کنید. هنگامی که حالت نمایش فعال است، “SHO” روی صفحه ظاهر می شود. فر در حالت نمایشی بدون گرم شدن به صورت عادی کار می کند. قطع کردن مایکروویو نیز حالت نمایش را لغو می کند.

بخوانید  رفع مشکلات تخلیه باتری گوشی های اندروید

مرحله 7

تکیه گاه صفحه گردان پلاستیکی و صفحه شیشه ای را از فر خارج کنید. کف، دیواره ها و سقف مایکروویو را با احتیاط با یک پارچه صابونی پاک کنید و همه لکه ها و پاشیده شدن مواد غذایی را پاک کنید. تکیه گاه و صفحه میز گردان را در سینک آب صابون تمیز کنید و با پارچه آشپزخانه خشک کنید. داخل فر را خشک کنید و تکیه گاه و صفحه میز گردان را برگردانید. بقایای غذا گاهی مانع از عملکرد صحیح صفحه گردان می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *