فروردین 9, 1403 9:02 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی تعمیرات شهاب

نمایندگی تعمیرات شهاب با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون شهاب آماده خدمات رسانی به همشهریان تهرانی می باشد. لازم به ذکر است کلیه خدمات تعمیراتی این مرکز با استفاده از تجهیزاتی مدرن توسط افراد حرفه ای انجام می شود. تعمیرات تلویزیون شهاب را می توان یکی از خدمات تخصصی و ویژه این مرکز در نظر گرفت. ما در نمایندگی تعمیرات شهاب این اطمینان را به شما می دهیم که دستگاهتان را بر اساس به روز ترین روش های تعمیرات دنیا عیب یابی و تعمیر می کنند. از طرفی تمام ساکنین مناطق 22 گانه تهران می توانند از خدمات ویژه مرکز فنی تعمیر تلویزیون شهاب با قیمت مناسب استفاده کنند.

مشکلات متداول تلویزیون شهاب

حتما بارها و بارها خرابی تلویزیون هوشمندتان را تجربه کرده اید. در این بخش سعی می کنیم شما را با مشکلات متداول تلویزیون های شهاب آشنا کنیم تا با مشاهده هر کدام از این مشکلات سریعا نسبت به رفع آن ها اقدام کنید.

تصویر نداشتن تلویزیون شهاب

تصور کنید رو به روی تلویزیونتان نشسته و منتظر سریال محبوبتان هستید که ناگهان تصویر تلویزیون هوشمندتان سیاه شده و تنها صدای آن را می شنوید. این مشکل معمولا بر اثر خرابی بک لایت یا همان نور پس زمینه تلویزیون اتفاق افتاده و تنها راه رفع آن تعویض بک لایت است. البته در صورت سوختن تعدادی از لامپ های بک لایت می توانید آن ها را تعمیر کنید. شما می توانید تعمیر بک لایت خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات شهاب بسپارید.

دلیل دیگر تصویر نداشتن تلویزیون شهاب مربوط به آب خوردن آن می شود. البته باید قطعات دیگر تلویزیون هم به ترتیب مورد بررسی قرار بگیرند.

خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون شهاب

دلیل این مشکل مربوط به خرابی آی سی و مین برد تلویزیون است. در اغلب موارد سوختن مین برد یا خرابی آن تلویزیون ناگهات خاموش و روشن می شود که با تعویض قطعه آسیب دیده مشکل به کلی ریشه کن می شود.

خرابی برد پاور هم می تواند باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون شهاب شود. در چنین مواردی هم هیچ راهی به جز تعویض قطعه آسیب دیده ندارید.

رفع مشکلات صدا در نمایندگی تعمیرات تلویزیون شهاب

قطع شدن صدای تلویزیون معمولا به دلیل وجود اختلال در برد پاور یا بلندگو رخ می دهد و راهکارهای مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد. اگر برد پاور قادر به تامین ولتاژ مورد نیاز بلندگو نباشد، صدایی از اسپیکر بلند نمی شود. شما می توانید در صورت مشاهده این مشکل با کارشناسان واحد فنی نمایندگی تعمیر تلویزیون شهاب تماس بگیرید.

بخوانید  علت روشن نشدن ماکروویو

ظاهر شدن هاله ای تاریک در تصویر تلویزیون

گاهی اوقات روی صفحه نمایش تلویزیون شما هاله تاریکی ظاهر می شود. در این موارد به احتمال زیاد لامپ پشت پنل یا همان بک لایت خراب شده یا تعدادی از پیکسل های آن سوخته اند. مشاهده نشانه های زیر هم می تواند مربوط به خرابی بک لایت باشد.

  • کم نور شدن تصویر تلویزیون؛
  • تاریک شدن بخش هایی از تصویر؛
  • مشاهده هاله ای سیاه در تصویر؛

ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون شهاب این اطمینان را به شما می دهیم که در صورت نیاز به تعویض، از قطعات اصل و اورجینال در دستگاه شما استفاده شود. همچنین خدمات تعمیر در محل برای راحتی مشتریان به تازگی در این مرکز اجرا می شود. بر اساس این قابلیت در صورت مشاهده هرگونه خرابی در تلویزیون هوشمند خود می توانید بلافاصله با کارشناسان مرکز فنی تعمیر تلویزیون شهاب تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین به محل کار یا محل سکونت شما اعزام شود.

مخدوش شدن تصویر تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون های هوشمند مخدوش شدن تصویر است که محصولات شرکت شهاب هم از این مشکل در امان نیستند. مشکل به وجود آمده ممکن است مربوط به شکستن پیکسل های پنل تلویزیون یا ورود هرگونه ضربه به آن باشد.

هزینه تعویض پنل تلویزیون نسبت به سایر قطعات بسیار زیاد است. بنابراین این کار از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نیست. گاهی اوقات پنل تلویزیون شما بر اثر گذشت زمان و استفاده نادرست خراب می شود. البته این مشکل در تلویزیون های ال ای دی شهاب بیشتر دیده می شود.

البته گاهی اوقات در اثر خرابی مین برد یا برد تیکان حتی فلت های رابط، این بردها سوخته یا دچار آسیب دیدگی می شوند که با تعویض قطعه آسیب دیده مشکل به کلی برطرف می شود.

تعمیر تلویزیون شهاب در محل

یکی از دغدغه و چالش های اصلی مشتریان و استفاده کنندگان از تلویزیون های هوشمند حمل و نقل این دستگاه های هوشمند هنگام خرابی است. به همین دلیل ما در مرکز فنی نمایندگی تعمیرات شهاب این نیاز مشتریانمان را شناسایی و برطرف کرده ایم. شما می توانید بعد ثبت درخواست تعمیر در سایت یا تماس با کارشناسان بخش پذیرش شاهد حضور تعمیرکار مورد نظرتان در محل کار یا محل سکونتتان باشید.

بخوانید  خدمات اسنوا در نمایندگی ایران سرویس

مهم ترین مزیت هایی که استفاده از خدمات تعمیر در محل برای شما فراهم می کند شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه های حمل و نقل شما کاهش پیدا می کند.
  • امکان هرگونه آسیب دیدگی یا ضربه به تلویزیون شما در این روش به حداقل رسیده است. زیرا حمل و نقل تلویزیون ها توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام می شود.
  • مشتریان می توانند خدمات تعمیر در محل را از طریق نزدیکترین نمایندگی دریافت کنند.

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی شهاب

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی شهاب یکی از مراکز ارائه دهنده کلیه خدمات پس از فروش این محصولات در سراسر کشور است. مهم ترین خدمات این مرکز در ادامه به شما معرفی می شوند:

  • کلیه تکنسین های این مرکز مجرب و متعهد به کار خود هستند.
  • تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اصل و اورجینال است.
  • خدمات مربوط به سرویس و عیب یابی توسط تکنسین های حرفه ای و آزمون دیده انجام می شود.

خدمات عیب یابی و تعمیر بک لایت تلویزیون شهاب

شما می توانید در هر لحظه و هر زمان در صورت خرابی بک لایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون شهاب تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت شهاب در منزل

بک لایت در واقع همان نور پس زمینه تلویزیون است که به عنوان پر مصرف ترین قطعه تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیر این بخش از تلویزیون به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم عیب یابی و تعمیر بک لایت را به کارشناسان ما در مرکز فنی تعمیرات شهاب بسپارید.

خدمات تعمیرات تلویزیون شهاب در منزل

یکی از مزیت های استفاده از خدمات این مرکز سرعت عمل بالا در تعمیر دستگاه هاست. پس کافیست بدون  معطلی برای تعمیر تلویزیون شهاب خود دست به کار شده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همکاران ما در مرکز تماس نمایندگی شهاب پاسخگوی سوالات شما در زمینه تعمیرات تخصصی تلویزیون های شهاب هستند.

تعمیرات مین برد در نمایندگی تلویزیون شهاب

مین برد تلویزیون هم مانند سایر قطعات این دستگاه هوشمند دچار خرابی می شوند. نوسان های برق و استفاده از کابل HDMI بی کیفیت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. مین برد که از آن با نام برد اصلی هم نام برده می شود، یکی از قطعات مهم و حساس تلویزیون است که در صورت خراب شدن دستگاه به طور کلی از کار می افتد. مین برد تلویزیون از قطعاتی مانند سی پی یو، خروجی صدا، ورودی های HDMI، کابل های یو اس بی تشکیل شده که خرابی هر کدام از این قطعات باعث از اختلال در عملکرد تلویزیون می شود.

بخوانید  6 ابزار تست سلامت باتری لپ تاپ شارپ

خدمات تعمیر فلت تلویزیون شهاب

تعمیر بعضی قطعات تلویزیون شهاب به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. برای تعمیر این قطعات باید از ابزارهای خاص و پیشرفته ای استفاده شود.

تعمیر فلت یکی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات شهاب است که توسط کارشناسان حرفه ای این مرکز در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام می شود.

مراحل تعمیر فلت تلویزیون شهاب

ابتدا فلت آبخورده با استفاده از ابزار آلات پیشرفته از تلویزیون شما جدا می شود. در مرحله بعد فلت سالم با استفاده از دستگاه بندینگ روی پنل و برد آدرس قرار می گیرد.

بندینگ ماشین یک دستگاه بسیار پیشرفته است که از آن برای چسباندن COF با استفاده از لنزهای پیشرفته اپتیکال استفاده می شود.

تعمیرات تخصصی پنل تلویزیون شهاب

تعمیر پنل تلویزیون با استفاده از بروز ترین تجهیزات در مرکز فنی تعمیرات تلویزیون شهاب انجام می شود. البته تنها استفاده از دستگاه های بروز کافی نبوده و برای تعمیر پنل تلویزیون به مهارت و تخصص بالایی هم نیاز دارید.

تعمیرات تلویزیون شهاب

نسل جدید تلویزیون های شهاب یعنی تلویزیون های اولد نسبت به دستگاه های دیگر آسیب پذیرتر هستند. بنابراین هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید. یکی از مزیت های تلویزیون های اولد شهاب خم بودن پنل آن هاست. به طوری که اگر به تصویر آن نگاه کنید انگار از رو به رو به آن نگاه می کنید.

 تعمیرات تلویزیون ال سی دی شهاب

تلویزیون های صفحه تخت شهاب یکی از محصولات این شرکت است که توانست طی چند سال مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرد. اگر تلویزیون صفحه تخت شما هم با مشکل مواجه شده با کارشناسان ما در واحد تعمیر تلویزیون شهاب تماس گرفته تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

هزینه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات شهاب

اگر آسیب دیدگی تلویزیون شما زیاد جدی نباشد، به راحتی با صرف هزینه قابل تعمیر است. اما اگر آسیب دیدگی خیلی جدی باشد راهی به جز تعویض قطعه مورد نظر ندارید. هزینه تعمیر می تواند بر اساس نوع و شدت آسیب دیدگی متفاوت باشد. پیشنهاد می کنیم قبل مراجعه به نمایندگی حتما از هزینه تعمیرات آن مطمئن شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *