فروردین 10, 1403 2:30 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی تعمیرات توشیبا (Toshiba )

دستگاه خود را انتخاب کنید

تعمیر پرینتر و فتوکپی توشیبا

تعمیر پرینتر و فتوکپی توشیبا​

تعمیر تلویزیون توشیبا

تعمیر تلویزیون توشیبا​

نمایندگی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا ، بعنوان یک مجموعه قوی و چند جانبه است که به طور حرفه ای در زمینه فروش و تعمیر انواع محصولات فعالیت می نماید. در این نمایندگی به دنبال این هستیم که کاربران بتوانند تمام احتیاجات خود را در این حوزه رفع کنند تا نیازی به مراجعه به چند مرکز خدماتی گوناگون نداشته باشند.

در همین راستا هم مدیریت این نمایندگی، از با تجربه ترین تکنسین های تعمیرات دعوت کرده تا بر فعالیت واحدهای مختلف نظارت داشته باشند. در نتیجه شما در واحد فروش، شاهد حضور با تجربه ترین کارشناسان فروش هستید که کامل ترین اطلاعات را در خصوص مشخصات فنی محصولات توشیبا به شما ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران

مدیریت نمایندگی توشیبا به خاطر اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت کرده است. نمایندگی توشیبا با پیاده ‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقا داده و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

تعمیرات توشیبا در محل

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته ‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته ‌اند، بهره‌ مند شده ‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک ‌تر شوند.

تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ ساز آن گشته تا کاربران توشیبا به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات بعد از فروش توشیبا» با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌ های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.

نمایندگی توشیبا​

نمایندگی توشیبا در راستای آسایش کاربران تمامی خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. بهره مندی از متخصصان و مهندسان حرفه ای باعث شده تا تعمیرات انواع محصولات توشیبا در نمایندگی توشیبا امکان پذیر شود. متخصصان با دسترسی به مدرن ترین مهارت ها و دانش های تعمیراتی می توانند انواع آسیب دیدگی های محصولات توشیبا را در اسرع زمان ممکن برطرف نمایند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در واحد های تعمیراتی نمایندگی توشیبا می پردازیم.

  • تعمیرات تلویزیون توشیبا
  • تعمیرات لوازم خانگی توشیبا
  • تعمیرات دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیرات لپ تاپ توشیبا

تعمیرات لپ تاپ توشیبا در قسمتی جدا و با استفاده از مدن ترین ترفند های تعمیراتی انجام می شود. لپ تاپ ها دستگاه های بسیار حساسی هستند و در صورت عدم استفاده درست دچار اختلال در عملکرد می شوند. تعمیرات لپ تاپ توشیبا در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. تعویض قطعات سخت افزاری لپ تاپ و ارتقا نرم افزاری مثل سیستم عامل در این واحد انجام می شود. مهندسان نمایندگی توشیبا با تمامی پیچیدگی های این دستگاه آشنایی کامل داشته و در صورت لزوم می توانند فرآیند تعمیرات ، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ را انجام دهند.

تعمیر لپ تاپ توشیبا​

در نمایندگی توشیبا کارشناسان تعمیر لپ تاپ توشیبا در دوره های تخصصی تعمیر با روش های پیشرفته این حوزه و روش های عیب یابی صحیح آشنا شده و از این راهرو توانسته اند بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه تعمیر لپ تاپ توشیبا ارائه کنند.

در نمایندگی تعمیرات توشیبا و نمایندگی سرویس لپ تاپ در پارت های تخصصی و مجزای نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود و همه خدمات ارائه شده، ضمانت شده و دارای گارانتی می باشند. گارانتی خدمات ارائه شده در تعمیر لپ تاپ توشیبا به خاطر اطمینان مدیریت مرکز از تخصص و تجربه کارشناسان خویش است.

تعمیر تخصصی لپ تاپ توشیبا

نظارت کارشناسان بر فرایند ترمیم و نیز استفاده از پیشرفته ترین ابزار، تجهیزات و برنامه های تعمیر لپ تاپ توشیبا در نمایندگی تعمیرات توشیبا موجب شده که انواع اختلالات این دستگاه در زمان کوتاه رفع شود. هدف نهایی تعمیر لپ ‌تاپ توشیبا ترمیم و تعمیر قطعات و لپ‌ تاپ‌ های معیوب توشیبا است. از این ‌رو حتی‌ الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری می ‌گردد. تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ توشیبا به شرح ذیل انجام می شود :

  • رفع مشکلات مدار صدا و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار، گرافیک، چیپ شمالی و جنوبی و …
  • قابلیت تعمیر انواع درایورهای نوری لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ توشیبا
  • قابلیت انجام تنظیمات تخصصی برای بهینه سازی و بالا بردن سرعت نرم افزارهای کاربردی لپ تاپ
  • قابلیت گردگیری تمام منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر فن لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر فلت لپ تاپ توشیبا

بیش از 15 سال تجریه مفید

مرکز رسمی تعمیرات ایران سرویس با بیش از 15 سال خدمت در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار فعالیت می نماید.

عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران

ایران سرویس اصول مشتری مداری و تضمین کیفیت خدمات ارائه شده را سرلوحه همه تکنسین های خود قرار داده و به آن پایبند است. در صورت خرابی دستگاه کاربران می توانند به ایران سرویس مراجعه کنند و دستگاه توسط تعمیرکاران عیب یابی شده و بعد از رضایت مشتری اقدام به تعمیر می شود لازم به ذکر است گفته شود تمامی قطعات استفاده شده اورجینال و اصل می باشد.