اردیبهشت 5, 1403 2:31 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی
نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی

نمایندگی سونی معتبرترین کمپانی محصولات الکترونیکی

افرادی که تصمیم به خرید محصولات الکترونیکی را دارند، در بسیاری موارد در رابطه با محصولی که می خواهند خریداری کنند، اطلاعاتی ندارند و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارند. اما متاسفانه کارشناسان متخصصی برای اطلاع رسانی به این افراد وجود ندارد. ما در اینجا نماینگی سونی را که دارای اعتبار فراوان در کل دنیا می باشد را به این افراد معرفی خواهیم کرد.

نمایندگی سونی در مراکز خود همه مهندسان و کارشناسان خبره را به کار گرفته تا در صورت نیاز به هر مشکل و سوالی به رفع آن برای تمام کاربران این محصولات بپردازد. نمایندگی سونی توانسته موفق به ارائه خدمات ویژه ای به کاربران خود شود. این خدمات هم در زمینه فروش محصولات  و هم در زمینه خدمات پس از فروش می باشد. این موفقیت می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که عبارتند از:

  1. در مقابل تمام خدماتی که ارائه میدهد، متعهد و پاسخگو می باشد.
  2. تمام اصل های مربوط به مشتری مداری را رعایت می کند.
  3. محصولات الکترونیکی خود را با  بالاترین کیفیت ارائه می نماید.
  4. در تولید محصولات خود تمام استاندارد ها را پیاده سازی خواهد کرد.
  5.  تمام تجهیزات مدرن را در تعمیر و ارائه خدمات به مشتریان خود به کار می برد.
بخوانید  نمایندگی سونی

لوازم های الکترونیکی کمپانی سونی در مقایسه با برند های رقیب خود در بازار حرف اول را می زند. محصولات نمایندگی سونی شامل دوربین، تلویزیون، لپ تاپ، موبایل و …… نیز می گردد. تمام محصولات تولید شده این کمپانی دارای گارانتی و خدمات ویژه ای بعد از فروش خواهند بود.

موبایل سونی

همه محصولات سونی دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. موبایل های سونی یکی از خاص ترین محصولات نمایندگی سونی می باشد که در بین مردم بسیار پر استفاده هست و تقاضا برای این گوشی های همراه بسیار فراوان است.

خصوصیات بارز این موبایل ها شامل استحکام، ضد آب بودن آنها، کیفیت بسیار بالای دوربین های این موبایل ها، کیفیت بالا در صفحه ال سی دی آن، پردازشگرهای مدرن و پیشرفته و … نیز می باشد. ما در نمایندگی رسمی سونی تمامی اطلاعات در رابطه با کیفیت و عملکرد انواع موبایل های سونی را در اختیار شما کاربران محترم محصولات سونی خواهیم گذاشت و به علاوه برای همه مدل های موبایل سونی در نمایندگی سونی ما دارای ضمانت و گارانتی خدمات پس از فروش می باشد.