فروردین 31, 1403 7:51 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نمایندگی نوکیا | تعمیر گوشی نوکیا |

نمایندگی نوکیا

نمایندگی نوکیا برای خدمات رسانی به کاربران موبایل، تبلت و تعمیرات گوشی چینی راه اندازی شده است. امروزه این قسمت با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات امکان تعمیر هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری نوکیا را دارد. نمایندگی نوکیا تمام امکانات خود را بکار می گیرد تا بتواند حداکثر رضایت کاربران را در خصوص تعمیر گوشی نوکیا و تعمیرات گوشی چینی ، تعمیرات موبایل چینی فراهم نماید.

مهمترین اساس کاری نمایندگی نوکیا احترام به حق مشتری و امانتداری است که همیشه مورد تأکید واحد پشتیبانی نمایندگی نوکیا است. اگر دستگاه موبایل شما دچار اشکالی شد کافی است آن را به نمایندگی نوکیا جهت تعمیر گوشی نوکیا بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکاران مجرب دستگاه شما را تعمیر کنند. در نتیجه قسمت تعمیر گوشی نوکیا با حداکثر توان کاری که دارد در صدد است تا تمام احتیاجات کاربران را در خصوص تعمیرات گوشی چینی رفع نمایند.

در هنگام تعمیر گوشی نوکیا و تعمیرات موبایل چینی حتما تعمیرکاران با قطعه ای برخورد کرده اند که به خاطر اشکال و نقص احتیاج به تعویض کردن دارد. ولی مراحل تعویض به چه شکل است؟ به طور کلی تعویض قطعه خراب دستگاه با قطعه غیر اصلی موجب بوجود آمدن ایراداتی در آینده می گردد. ویژگی استفاده کردن از قطعات اصلی در نمایندگی نوکیا ، بالا رفتن طول عمر دستگاه و کارایی مناسب می باشد. همچنین برای تعمیرات گوشی چینی این چنین است.

نمایندگی نوکیا برای جلوگیری از این اتفاق، آرشیو کامل از قطعات اصلی و اورجینال نوکیا را جمع آوری کرده است و این تضمین را به کاربران می دهد که به هیچ عنوان از قطعات استفاده شده در تعمیر گوشی نوکیا و تعمیرات گوشی چینی بصورت نامطلوب استفاده نمی شود. استفاده از قطعات با کیفیت تعهد کاری ما مشتریان است و کسب رضایت شما هدف اصلی ما به حساب می آید.

نمایندگی نوکیا

تعمیر گوشی نوکیا

امروزه در نمایندگی نوکیا تعمیر گوشی نوکیا با چندین سال سابقه درخشان خود در خدمت کاربران است. تمام قطعات اورجینال گوشی های نوکیا در این مرکز موجود می باشد. تعمیر موبایل های نوکیا و تعمیرات گوشی چینی بعنوان یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی است که توسط تعمیرکاران با تجربه در این مرکز انجام می گردد.

بخوانید  همه چیز درباره مشکلات گوشی آیفون 13

تعمیر گوشی نوکیا

مرحله اول گرفتن گوشی و ارائه رسید به مشتری

مشتریان می توانند برای تعمیر گوشی نوکیا و تعمیرات گوشی چینی خودشان به طور حضوری و یا از طریق پیک و پست به نمایندگی نوکیا بفرستند. بعد از دریافت گوشی رسید دستگاه شما صادر می شود و شما از طریق رسید می توانید مراحل کار گوشی خودتان را پیگیری کنید.

– مرحله دوم بررسی گوشی و اعلام هزینه به مشتری
در این مرحله دستگاه در نمایندگی نوکیا بررسی اولیه شده و به مشتری اعلام هزینه می شود. در بیشتر مواقع اشکال گوشی در زمان حضوری به مشتری اعلام می شود و در بعضی موارد اشکال مشخص نیست و احتیاج به بررسی و زمان بیشتری است که در این مواقع تا 48 ساعت کاری اشکال مشخص شده و به مشتری اعلام هزینه می شود. برای بررسی اساسی و دقیق تعمیر گوشی نوکیا پیشنهاد داریم از عجله برای گرفتن سریع گوشی خودداری کنید.

– مرحله سوم تعمیر گوشی
بعد از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی توسط تعمیرکاران گوشی در نمایندگی نوکیا تعمیر می گردد و برای تماس به قسمت پذیرش فرستاده می شود. این نمایندگی برای هر نوع فعالیت تعمیری زمان تست و گارانتی مشخصی را در نظر گرفته است که هنگام تحویل دستگاه پس از تعمیر گوشی نوکیا و تعمیرات گوشی چینی به مشتری اعلام می کند.

خدمات تعمیرات موبایل چینی به دو بخش تقسیم بندی می شود:

1. خدمات تعمیرات سخت افزاری در تعمیر گوشی نوکیا
– قابلیت تعمیر صفحه لمسی و صفحه نمایش گوشی نوکیا
– تعمیر بلندگوی گوشی
– تعمیر تمام قطعات گوشی
– تعمیرات گوشی چینی و رفع اشکال باطری
– قابلیت تست تغذیه قطعات و تست افت ولتاژ گوشی
– امکان تعویض هارد، EMMC و بیس باند گوشی
– قابلیت رسوب زدایی گوشی توسط تینر فوری و اولتراسونیک
– قابلیت تعمیر بوت و IMEI گوشی
– و صدها تعمیرات مربوط به خدمات سخت افزاری گوشی نوکیا

2. خدمات تعمیرات نرم افزاری گوشی نوکیا
– قابلیت بکاپ گیری از گوشی نوکیا
– قابلیت نصب انواع نرم افزارها
– برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی
– به روزرسانی سیستم عامل گوشی نوکیا
– قابلیت بازیابی بکاب و اطلاعات از دست رفته گوشی
– به روز رسانی نرم افزارهای گوشی

بخوانید  5 نکته برتر برای بهبود عمر باتری آیفون 12
تعمیر گوشی چینی

تعمیر گوشی چینی

تعمیرات گوشی چینی در نمایندگی نوکیا انجام می شود. تعمیر کردن این گوشی به مراتب سخت تر از تعمیر گوشی نوکیا و دیگر برندهای اصلی است. موقع تعمیرات موبایل چینی نیاز است دقت بالایی به این نکته داشته باشید که مشکلات نرم افزاری موبایل های چینی بسیار مشکل است و امکان دارد با نصب رام اشتباه و نحوه فعال کردن آن موجب آسیب رساندن به سخت افزار گوشی شود. بنابراین بهتر است برای تعمیرات گوشی چینی تا جایی که ممکن است از نمایندگی های تعمیرات موبایل چینی استفاده نمایید.

نکات مهم در تعمیرات گوشی چینی

هنگام تعمیر گوشی چینی نیاز است دقت شود که اشکالات مربوط به تاچ و ال سی دی این گوشی ها از بیشترین اشکالات گوشی های اندرویدی بوده که قابل رفع است و باید در نمایندگی نوکیا توسط تکنسین های مربوطه صورت بگیرد. بارها دیده شده که اشخاص مبتدی اقدام به تعمیر این نوع از موبایل ها کرده اند و مشکلات بیشتری را برای گوشی های چینی بوجود آورده اند.

تعمیرات موبایل چینی در مورد باتری: تعمیر باتری بیشتر به خاطر عدم شارژ درست و یا استفاده مکرر از گوشی ها بوجود می آید و کارایی خود را از دست می دهند. برای رفع این مشکل نیاز است که از باتری های اورجینال و اصلی خود گوشی در تعمیرات موبایل چینی استفاده کنید.

شارژ گوشی تعمیرات گوشی چینی : شارز از دیگر علت های بوجود آمدن اختلال در باتری موبایل های چینی است. در صورتی که از شارژ مخصوص خود گوشی چینی که مناسب با نوع ولتاژ باتری گوشی شما می باشد استفاده نکنید، باتری به شدت آسیب می بیند.

به طور معمول در نمایندگی تعمیرات موبایل چینی اشکالات نرم افزاری از طریق باکس های مربوط انجام می شود و متخصصان در این بخش اقدام به رفع خطای پیش آمده می کنند. مشکل نرم افزاری گوشی های چینی معمولا به خاطر آسیب توسط ویروس یا حجم بالای دیتای نصب شده روی گوشی است. در تعمیرات گوشی چینی علاوه بر موضوع نرم افزاری مشکلات سخت افزاری هم دیده می شود مثل اشکالاتی در ال سی دی یا اسپیکرهای گوشی. که در نمایندگی نوکیا برطرف می شود.

بخوانید  10 دلیل کندی باتری گوشی دل

گوشی های چینی به طور معمول دارای تاچ ضعیفی هستند و به مرور زمان دچار مشکل می شوند به طوری که یک سمت از گوشی دیگر حساسیت را برای فعالیت ندارد. و از طرف دیگر اسپیکر گوشی چینی قدرت کافی برای استفاده طولانی مدت را ندارد و بعد از چند ماه قدرت و کیفیت آن کم می شود.

تعمیر موبایل چینی

– برطرف کردن مشکل خاموش شدن و تعمیرات موبایل چینی
– رفع مشکل خالی شدن باتری موبایل
– قابلیت رفع ارورهای گوشی چینی
– قابلیت رفع مشکل کند کار کردن و هنگ کردن موبایل
– قابلیت رفع مشکلات وای فای و بلوتوث گوشی
– قابلیت رفع مشکل ویروسی شدن
– قابلیت رفع عدم آنتن دهی گوشی
– فلش نرم افزارهای گوشی های چینی
– قابلیت تعمیر گوشی که شارژ نمی شود

 

 

ایران سرویس با 15 سال سابقه در حوزه تعمیرات تلویزیون ، موبایل ، لپ تاپ ، پرینتر ، لوازم الکترونیکی ، فتوکپی ،مانیتور ، تبلت ، گوشی ثابت ، در تمامی برند ها بصورت حرفه ای و با تکنسین های آموزش دیده فعالیت دارد. همچنین با ارسال پیک رایگان  دریافت و ارسال پس از تعمیر لوازم در محل شما خدماتی است که این مرکز را متمایز کرده است

در صورتی که با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده ‌اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس تعمیرات  در نمایندگی  نوکیا ایران سرویس در میان بگذارید.

معایب گوشی های چینی

از مشکلات استفاده کردن از گوشی های چینی نداشتن پشتیبان است. این کار موجب می شود که تعمیرات موبایل چینی با اختلال روبرو شود. برای رفع این مشکل نیاز است از نمایندگی تعمیرات موبایل چینی که دارای پشتیبانی هستند استفاده شود.

تعمیرات گوشی چینی

– قابلیت تعمیر آی سی تغذیه چسبی و آی سی صدا سوخته
– قابلیت تعمیر دوربین گوشی چینی
– قابلیت تعمیر دکمه پاور و سوکت USB موبایل
– قابلیت تعمیر تاچ ال سی دی موبایل چینی
– قابلیت رسوب زدایی گوشی
– قابلیت عوض کردن قاب پشت گوشی
– قابلیت رفع اشکال اسپیکر
– قابلیت تعمیر مشکل نشناختن سیم کارت
– قابلیت تعمیر و تعویض باتری موبایل