فروردین 31, 1403 2:03 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نمایندگی ها در ایران سرویس
نمایندگی ها در ایران سرویس

مرکز خدمات ایران سرویس با به کارگیری متخصصین و کارشناس با تجربه، توانسته که نمایندگی های برند های مختلف را در خود داشته باشد و بتواند که به مشترکین عزیز، خدمت رسانی کند.

این مرکز به دلیل مشارکت با چند نمایندگی از سراسر کشور و داشتن شعبه های متعدد، توانسته که نظر کاربران خود را به دلیل ارائه سرویس کامل مانند خدمات پس از فروش، ضمانت نامه، استفاده از قطعات اورجینال و مواردی از ان قبیل جلب کند.

 چرا ایران سرویس؟

مرکز ایران سرویس به فکر مشتریان خود است و به کمک شما عزیزان آمده است. این مرکز با ارئه بهترین کیفیت،کمترین قیمت، کمترین زمان تعمیر و… در کنار شما خواهد بود.

همینطور داشتن مجوز نمایندگی چند برند از شرکت های آنها، نشان از کسب اعتماد شرکت هایی همچون پاناسونیک، توشیبا، شارپ و.. است.

برندهایی که ایران سرویس با آنها کار میکند

مرکز خدمات ایران سرویس با برندهای مختلفی همکاری می کند و نمایندگی آنها را در سرتاسر کشور دارد.

برندهای طرف همکاری عبارت است از: نمایندگی htc، نمایندگی dell، نمایندگی hp،  نمایندگی اسنوا، نمایندگی توشیبا و… اشاره کرد.

نمایندگی htc

برای تعمیر لوازم الکترونیکی تان که برند htc  می باشد، بهترین محل، مراجعه به نمایندگی htc است که به دلیل استفاده از دستگاه های عیب یابی بروز در دنیا، خیال مشتریان را راح می کند و در کنار آن، استفاده از کادر و تکنسین خبره و ماهر توانسته که بهترین بازده خدمات به مراجعه کنندگان را داشته باشد.

بخوانید  خدمات تعمیرات پاناسونیک در ایران سرویس

تعمیر در نمایندگی

نمایندگی htc به دلیل اطمینان از کار خود، پس از تعمیر قطعات و لوازم معیوب، به شما ضمانت نامه ارائه می دهد تا در صورت بروز خرابی مجدد، آن را رایگان تعمیر کند بدون اینکه شما مبلغی را هم بپردازید.

مورد دیگر مزیت استفاده از نمایندگی هم، عیب یابی صحیح و سریع دستگاه ها می باشد که از پرداخت کردن هزینه های گزاف و بیخود توسط شما را جلوگیری می کند.

نمایندگی dell

مرکز ایران سرویس با تجهیز کردن خود به قطعات عیب یابی بروز، تانست برندهای مهمی همچون dell را در دست بگیرد و با ارائه خدمات عالی فروش و پس از فروش، جذب مخاطب کند.

سرویس های ارائه شده در مرکز ایران سرویس

این مرکز در حوزه نمایندگی دل، خدماتی را می دهد که عبارت است از:

تعمیر مانیتورهای dell

نمایندگی دل به دلیل اسفاده از ربات هایی با دقت بالا و استاده از متخصصن، مانیتور های شرکت dell را نیز تعمیر می کند و آ«ها را مانند روز اولشان می کند.

تعمیر لوازم خانگی دل

لوازم خانگی با تشکیل از لوازم الکترونیکی مختلف، قابل نم بردن نیست اما از مهم ترین آنها که نمایندگی dell در آن فعالیت می کند، می توان به تعمیر تلویزیون، تعمیر جاروبرقی، تعمیر یخچال و… اشاره کرد.

بخوانید  تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی hp

بیشتر خدمات رسانی ایران سرویس به عنوان نمایندگی اچ پی، در حوزه لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی ست. برند dell به دلیل همکاری با شرکت هایی  همچون intel، sony و… خدمات ارزنده ای در حوزه رایانه ارائه می دهد.

البته نباید از دستگاه های کپی و پرینترهای آن غافل شویم؛ چرا که یکی از رقبای اصلی فروش این دستگاه ها در جهان است که خدمات نمایندگی dell شامل این بخش می شود.

هزینه تعمیرات در مرکز ایران سرویس

تعمیرات قطعات الکترونیکی به دلیل تفاوت ساخت با یکدیگر، مسلما هزینه تعمیر متفاوتی خواهند داشت اما مرکز ایران سرویس با دریافت کمترین هزینه مانند نمایندگی ها، به کمک شما آمده ست و خیالتان را راحت کرده ست.

پس برای تعمیر لوازم خراب خود درنگ نکنید و با مرکز خدماتی ایران سرویس تماس حاصل کنید تا متخصصین ما در کمترین زمن ممکن برای تعمیر قطعه معیوب اقدام کنند.

مقالات مرتبط:

نمایندگی تعمیرات گوشی zte

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *