اردیبهشت 6, 1403 8:47 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 نکاتی درباره داغ کردن گوشی های شیائومی
نکاتی درباره داغ کردن گوشی های شیائومی

داغ کردن گوشی های شیائومی/ مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی های هوشمند روزانه در کنار ما رایج است. اما داغ شدن بیش از حد گوشی های هوشمند می تواند یک مشکل جدی باشد، به دستگاه ها آسیب برساند و عملکرد را تحت تاثیر قرار دهد. چه چیزی باعث گرم شدن گوشی هوشمند می شود، چه چیزی باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد – شاید این سوالات در ذهن شما خطور کند! لطفا مراحل را دنبال کنید و از گرمای بیش از حد گوشی هوشمند خود محافظت کنید.

 گوشی هوشمند خود را به درستی شارژ کنید

مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما خارج از قاب خود و دور از هر چیز دیگری که ممکن است باعث گرم شدن باتری شود، باشد. باتری که در شرایط گرم قرار می گیرد به اندازه باتری های دیگر دوام نمی آورد و در موارد بسیار نادر حتی ممکن است باعث انفجار شود. همچنین بهتر است دستگاه خود را برای مدت طولانی در گرمای روز شارژ نکنید. بنابراین، هر چند ممکن است سخت باشد، شاید فقط 70 یا 80 درصد در طول روز شارژ کنید و در شب وقتی باتری تمام شده است، دستگاه را به طور کامل شارژ کنید.

بخوانید  جوهر فتوکپی سمی

از نور مستقیم خورشید به گوشی هوشمند خود اجتناب کنید

در حالی که دسترسی آسان به آن ممکن است برای شما بهتر باشد، اما برای گوشی شما وحشتناک است. تلفن شما نور و گرمای خورشید را می گیرد و آن را حفظ می کند و هر چه بیشتر زیر نور خورشید بمانید گرمتر می شود. اجتناب از نور مستقیم خورشید و گرما ساده ترین راه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی شما است.

نگه داشتن گوشی روی سطح سخت در حین شارژ

هنگام شارژ گوشی هوشمند خود، آن را به جای روی تخت یا مبل که گرما را جذب می کند، روی یک سطح سخت قرار دهید. همانطور که در هنگام شارژ، گرمای ساطع شده در داخل محبوس می شود و گوشی هوشمند را حتی بیشتر گرم می کند.

بستن برنامه استفاده نشده در داغ کردن گوشی های شیائومی

اجازه دادن به برنامه‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنید در پس‌زمینه اجرا شوند، باتری را اجرا می‌کنند و گرمای گوشی شما را افزایش می‌دهند. در MIUI، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ناوبری را فشار داده و برنامه ها را پاک کنید. بستن اینها نه تنها باعث صرفه جویی در باتری می شود، بلکه میزان سختی کار تلفن شما را نیز کاهش می دهد که به نوبه خود باعث کاهش گرما می شود.

بخوانید  نحوه ریست فکتوری گوشی شیائومی

داغ کردن گوشی های شیائومی

 روشن نشدن گوشی در داغ کردن گوشی های شیائومی

درست مانند اجرای برنامه‌های پس‌زمینه، افزایش روشنایی شما روی باتری تأثیر می‌گذارد و آن را مجبور می‌کند سخت‌تر کار کند. به جای افزایش روشنایی، یک صفحه نمایش خیره کننده بخرید. شما می توانید بدون توجه به نور خورشید از تلفن خود استفاده کنید.

داغ کردن گوشی های شیائومی

 از شارژر و باتری شخص ثالث خودداری کنید

برخی از شارژرها و باتری های شخص ثالث نیز مسئول گرم کردن گوشی های هوشمند هستند. نه تنها باتری‌ها، بلکه شارژرهای با وات متفاوت تا حدودی گوشی‌های هوشمند را گرم می‌کنند. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود از شارژر اصلی و باتری های خریداری شده از منابع مجاز استفاده کنید. امیدواریم نکات ذکر شده برای ایمن نگه داشتن گوشی هوشمند خود از گرمای بیش از حد مفید باشد.

تعویض جک هدفون نوت Redmi شیائومی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *