فروردین 10, 1403 6:53 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

کاربردهای لپ تاپ

کاربردهای لپ تاپ

لپ تاپ مناسب برای چشم های ضعیف

دستگاهی که بهترین صفحه نمایش را داشته باشد. اگر در زمان استفاده از لپ تاپ، سردرد یا حالت تهوع می گیرید یا زمان استفاده از لپ تاپ در محیط باز هستید، از محصولات با صفحه نمایش مات استفاده کنید.حدودا اکثر کمپانی ها چند مدل لپ تاپ با این مشخصات تولید کرده که دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

لپ تاپ مناسب برای افراد مسن

با گسترده شدن تکنولوژی و زیاد شدن دغدغه های ذهنی، فرزندان هم وقت دیدار پدر و مادر را ندارند یا در شهر یا کشور دور زندگی می کنند. با خرید یک لپ تاپ برای افراد مسن با آن ها ارتباط برقرار می کنیم.

لپ تاپ مناسب برای مهندسین

اگر لپ تاپ از 5 ساعت در روز باید بیشتر کار کند، احتیاج به صفحه نمایش با کیفیت دارد. بهره گیری از پردازشگر intel core i3 و پیشرفته تر می بایست در خصوصیات سخت افزاری باشد. اگر می خواهید از نرم افزار های گرافیکی همچون کتیا استفاده کنید؛ هنگام انتخاب، به گرافیک دقت کنید. پردازنده واقعی باید 2 گیگ گرافیک داشته باشد.

لپ تاپ مناسب برای دانش آموزان

گرافیک برای اکثریت این گروه جهت بازی کردن حائز اهمیت می باشد، بنابراین محصولاتی با رم و گرافیک قوی نیاز دارند. جهت برنامه نویسی و کارهای حرفه ای و تخصصی دانش آموزان و دانش جویان رشته های کامپیوتر همراه لپ تاپ با رده کاربری مناسب نیاز می باشد.

بخوانید  مشکلات هارد دیسک

لپ تاپ مناسب برای وب گردی، تولید محتوا و تایپ

برخی افراد هر روز وب گردی و تولید محتوا می کنند مانند اساتید دانشگاهی که به یک لپ تاپ معمولی احتیاج دارند.کارمندان و خانم های خانه دار برای بالا بردن اطلاعات عمومی، می توانند با این دستگاه ها کار کنند. باید بر روی جعبه

 لپ تاپ مناسب گیمر ها

اگر یک گیمر هستید و بیشترین زمان خود را بر روی بازی های کامپیوتری می گذارید، از لپ تاپ گیمینگ استفاده کنند. این دستگاه قیمت بالایی دارد و خنک کننده های خیلی قوی دارند؛ پس برای بازی باید حتما روی دستگاه یا جعبه آن گیمینگ نوشته شده باشد.

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ اپل

تعمیر لپ تاپ msi

تعمیرات لپ تاپ ایسر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *