فروردین 30, 1403 10:30 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 کیفیت مارک لپ تاپ Acer
کیفیت مارک لپ تاپ Acer

آیا Acer مارک لپ تاپ خوبی است

ایسر در حال حاضر یکی از بزرگترین مارک های لپ تاپ در بازار است. بسیاری از مردم به دلیل انتخاب بسیار زیاد مدل های لپ تاپ، ایسر را دوست دارند. آنها دارای لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دانشجوی گرسنه کالج و همچنین لپ تاپ های گران قیمت گران قیمت برای افرادی هستند که می خواهند ثروت خود را به نمایش بگذارند.

اما آیا این همه آن چیزی است که وجود دارد؟ ارزش و انتخاب به تنهایی نمی تواند مارک خوبی باشد. بنابراین دقیقاً چه چیزی لپ تاپ ایسر را به یک نام تجاری شگفت انگیز تبدیل کرده است؟ خوب ما اینجا هستیم تا بدانیم بنابراین بیایید با فهمیدن اینکه لپ تاپهای Acer از کجا آمده اند شروع کنیم.

چه کسی لپ تاپهای ایسر می سازد؟

لپ تاپ های ایسر توسط شرکت ایسر ساخته می شوند. یک شرکت چندملیتی الکترونیک و فناوری اطلاعات. این شرکت توسط استن شیح به همراه همسر و دوستانش تاسیس شد و در آن زمان آن را Multitech نامیدند.

Multitech در تجارت یا ایجاد رایانه فعالیت نمی کرد، بلکه بر ایجاد نیمه هادی ها و سایر قطعات الکترونیکی متمرکز بود. سرانجام این شرکت آنقدر بزرگ شد که بتواند رایانه شخصی خود را ایجاد کند و در 1987 نام خود را به Acer تغییر داد.

بخوانید  تست خرابی لپ تاپ توشیبا

شرکت ایسر در حال حاضر یکی از بزرگترین مارک های سخت افزار لپ تاپ و لوازم الکترونیکی است. آنها همچنین یکی از بزرگترین مارک های لپ تاپ هستند که به خاطر رایانه های لپ تاپ ارزان و مقرون به صرفه خود شناخته می شوند.

آیا ایسر برای بازی خوب است؟

بله و خیر، اگر از لپ تاپ های میان رده و ارزان قیمت ایسر استفاده می کنید، نه است. این لپ تاپ ها اغلب سخت افزار مناسبی دارند اما برای اجرای اکثر بازی های سطح بالا به اندازه کافی خوب نیست. از طرف دیگر لپ تاپ های بازی ایسر داستان متفاوتی دارند.

ایسر به خاطر لپ تاپ های گیمینگ هیولایی خود که دارای مشخصات شگفت انگیز هستند شناخته می شود. همچنین دارای نامی است که با طراحی جالب آن مطابقت دارد، (The Acer Predator). جانوران یک ماشین بازی ها را بدون مشکل اجرا می کنند و در صورت تمایل به افزایش عملکرد، می توانید اورکلاک کنید. همچنین برای غوطه وری طراحی شده است، با صفحه نمایش بزرگ و وضوح زنده و همچنین بلندگوهایی که گوش های شما را از صداهای دنیای دیگر پر می کند.

آیا Acer مارک لپ تاپ خوبی است – رتبه تجاری Acer 2021

نقاط قوت اصلی ایسر

  • ارزش و انتخاب شگفت انگیز. لپ تاپ های ایسر از لپ تاپ های ارزان قیمت و لپ تاپ های گران قیمت متفاوت هستند. آنها همچنین دارای لپ تاپ هایی هستند که برای استفاده خاصی طراحی شده اند مانند لپ تاپ های هنری قابل تبدیل، لپ تاپ های تجاری قابل حمل و لپ تاپ های بازی با مشخصات بالا.
  • قطعات را می توان به راحتی تعویض کرد (بیشتر). این مورد در مورد لپ تاپ های درجه یک صدق نمی کند، اما لپ تاپ های ایسر معمولاً ارزان و مقرون به صرفه هستند. برخی از لپ تاپ های مقرون به صرفه دوام چندانی ندارند اما خوشبختانه قطعات آنها قابل تعویض هستند زیرا ایسر تعداد زیادی قطعه پشتیبان در خود ذخیره کرده است.
  • لپ تاپ های بازی شگفت انگیز Acer9 به خاطر لپ تاپ های بازی Predator خود که از رقبای خود خسته می شوند، مشهور است. این لپ تاپ ها دارای ویژگی های شگفت انگیزی هستند که به کاربران اجازه می دهد بازی های سطح بالا را به صورت رقابتی انجام دهند.
  • نوآوری های شگفت انگیزی را با مدل های جدید خود ارائه می دهد. ایسر می داند که نوآوری چیزی است که محصول آنها را متمایز می کند، به همین دلیل است که بسیاری از لپ تاپ های ممتاز خود نوآوری های کمی در اینجا و آنجا دارند که باعث راحتی بیشتر کاربران آن می شود.
بخوانید  نکات اصلی کولر گازی خراب

نقاط ضعف کلیدی ایسر

  • لپ تاپ های مقرون به صرفه دوام ندارند. شما مبلغی را که می پردازید دریافت می کنید و لپ تاپ های ارزان قیمت معمولاً با در نظر گرفتن دوام ساخته نمی شوند. ممکن است به راحتی قابل تعویض باشند اما برای اکثر کاربران آن همچنان دردسر ساز است.
  • نمرات مرور ناسازگار داشتن ارزش و انتخاب زیاد می تواند کمی عکس العمل نشان دهد. کمیت لزوماً به معنای کمیت نیست که نشان می دهد همه لپ تاپ های ایسر استثنایی نیستند. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسر دارید، باید با دقت تحقیق کنید تا مطمئن شوید که در نهایت یک لپ تاپ غیر استاندارد خریداری نمی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *