فروردین 31, 1403 11:26 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر LCD لپ تاپ
تعمیر LCD لپ تاپ

تعمیر LCD لپ تاپ ایسوس

تعمیر LCD لپ تاپ نمایشگر لپ تاپ که متشکل از چندین قطعه و اتصالات مختلف می باشد، وظیفه پردازش تصویر که تمامی قطعات از جمله مادر برد و کارت گرافیک در ساختار و وضوح آن نقش دارند را بر عهده دارد.

شرکت های معتبری همچون Asus، لپ تاپ هایی با نمایشگر های بسیار با کیفیت و با ویژگی های خاص از جمله قابلیت لمسی بودن را تولید و عرضه می نمایند و توانسته اند تا شهرتی در جهان کسب نمایند. از این موارد به معنی به مشکل نخوردن صفحه LCD نمی باشد!

در واقع تعمیرات مربوط به صفحه نمایش لپ تاپ، یکی از شایع ترین درخواست های کاربران برند ایسوس بوده و از این نظر، افراد متخصصی در این زمینه به منظور خدمت رسانی به کاربران توسط کمپانی ها پرورش یافته و ابزار آلات پیشرفته ای در اختیار این افراد قرار گرفته است.

اگر شما نیز از دارندگان لپ تاپ های ایسوس هستید و با مشکلاتی همچون تاریک بودن صفحه نمایش، واضح نبودن، وجود رنگ های غیر طبیعی، مشاهده خطوط متعدد در بالا و پایین صفحه و دیگر مواردی که حاکی از خرابی LCD هستند مواجه شده اید، لازم است تا در ادامه همراه ما باشید.

بخوانید  تعویض رم مک بوک

منشأ خرابی LCD لپ تاپ ایسوس

اگر علت اصلی مشکل را ندانیم، پس راه حلی نیز برای آن نخواهیم یافت! در ادامه، تمامی مواردی که ممکن است باعث ایراد پیدا کردن صفحه LCD در لپ تاپ ایسوس شوند و در نتیجه نمایش تصویر درست صورت نگیرد، را به صورت کلی آورده ایم. البته ممکن است منشأ خرابی مورد دیگر و جدی تری باشد که با بررسی تعمیرکار متخصص، تشخیص داده می شود.

  • ممکن است مشکل از خود قطعه ال سی دی باشد و دیگر قطعات سخت افزاری در آن دخیل نباشند. سوختگی پیکسل ها، نمونه ای از این مشکلات اند. این مورد در لپ تاپ ها معمولاً شایع است.
  • دیگر علتی که می توان در صورت عیب پیدا کردن نمایشگر لپ تاپ آن را پیشبینی نمود، خرابی های ولتاژ لپ تاپ است.
  • همچنین ممکن است مشکل از گرافیک سیستم شما باشد و در صورت عدم وجود آن، از nb باشد.

تعمیر lcd لپ تاپ ایسوس

مجموعه عملیاتی که برای تعمیر اسکرین یک لپ تاپ در نظر گرفته می شود، با توجه به مواردی همچون سخت افزاری یا نرم افزاری بودن مشکل، منشأ اصلی خرابی، تعداد مواردی که در معیوب شدن قطعه نقش داشته اند و مدل دستگاه بستگی خواهد داشت. پس نمی توان دسور العملی ثابت را برای آن در نظر گرفت.

بخوانید  تاثیر طراحی و رزولوشن تلویزیون

در کل بهتر است بدانید که اگر نمایشگر لپ تاپ شما مشکلاتی از قبیل سوختگی پیکسل ها به مقدار زیاد داشته باشد، تنها راه رفع مشکل، تعویض کامل lcd می باشد اما اختلالاتی از قبیل عیوب گرافیکی و بیشتر مشکلات نرم افزاری، قابل تعمیر اند.

تعمیر را به تعمیر کاران بسپارید!

درست است که در خیلی از موارد، کاربران توانسته اند با استفاده از مجموعه اقدامات تأیید شده ای در صورت خرابی برخی از قطعات سخت افزاری و نرم افزاری مشکل را برطرف نمایند. در واقع این مؤثر ترین اقدام ی کاربر به حساب می آید. اما این اقدامات همیشه جوابگو نیستند و یا حتی در مواردی همچون خرابی قطعات بسیار حساس LCD، چنین اقداماتی وجود ندارند.

بنابراین شما می توانید با صرف هزینه مناسب و با اطمینان کامل، مشکلات لپ تاپ ایسوس خود را به نمایندگان رسمی این برند در سراسر کشور بسپارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *