فروردین 31, 1403 7:36 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 شستن کولر گازی
شستن کولر گازی

چرا کولر گازی را می شویند؟

همان طور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم یکی از دلایل خنک نبودن باد کولر گازی کثیف بودن کندانسور می باشد به همین منظور لازم است برای شستن آن از متخصصین در این زمینه کمک بخواهید و یا اگر در این زمینه تجربه و دانش فنی دارید می توانید خودتان دست به آچار شوید. برای شستشوی کندانسور کولر گازی ابتدا دستگاه را از برق جدا نموده و با رعایت نکات ایمنی در حفظ سلامت خود و دیگران کوشا باشید. افرادی که اقدام به شستن کندانسور کولر گازی می کنند به دو دسته تقسیم می شوند کسانی که در این زمینه کاملا مبتدی هستند و اصلا نمی دانند از کجا شروع کنند و کسانی که با مسائل فنی آشنایی دارند و می خواهند برای شستن کولر گازی اقدام کنند.

آموزش شستن کندانسور کولر گازی

اگر در زمینه شستشوی کندانسور کولر گازی مبتدی هستید و در این باره هیچ گونه تخصص و دانش قبلی ندارید با ما همراه شوید تا شما را در این مسیر راهنمایی نماید. اول از همه رعایت نکات ایمنی را فراموش نکنید در صورتی که در خانه کارواش خانگی دارید می توانید با استفاده از این دستگاه تمامی آلودگی ها و کثیفی ها را از روی دستگاه و کندانسور پاک کنید زیرا با استفاده از این دستگاه آب با فشار خارج می شود که منجر به تمیز شدن دستگاه می شود.

بخوانید  روشن نشدن مانیتور لپ تاپ ایسوس بعد از حالت خواب

چگونه کولر گازی را ریست کنیم؟

در این شرایط ممکن است نگران موتور فن بیرونی دستگاه باشید که خیس شده است بهتر است نگران نباشید زیرا این قطعه در برابر آب عایق می باشد و مشکلی وجود ندارد اما دقت داشته باشید قبل از خشک شدن کامل قطعات برای روشن کردن کولر گازی اقدام نکنید. دقت داشته باشید اگر از کارواش خانگی برای از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها استفاده می کنید بهتر است از راه دور این کار را انجام دهید تا تا فشار آب دلیل بر خم شدن فین های دستگاه نشود.

و اما اگر با مسائل فنی آشنایی دارید می توانید با وسواس بیشتری برای تمیز کردن کندانسورها اقدام نمایید بهتر است پنل بیرونی دستگاه را باز نمایید و تمامی فین ها را به طور جداگانه تمیز کنید فقط دقت داشته باشید در هنگام شستشو سیم ها از جای خود باز نشود زیرا در صورت جدا شدن سیم ها مطمئنا برای تعمیر باید با ما در ارتباط باشید زیرا دانش فنی شمنا در این زمینه نمی تواند به شما کمک کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *