اردیبهشت 5, 1403 3:32 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 مشکل اتصال اینترنت به لپ تاپ
مشکل اتصال اینترنت به لپ تاپ

مشکل اتصال به اینترنت لپ تاپ دل

لپ تاپ شما با مشکل اتصال به اینترنت ممکن است قابلیت استفاده پویا را از دست بدهد و شما را در موقعیتی ناامیدکننده قرار دهد. بنابراین، معمول است که کاربر با چنین مشکلی نمی خواهد یک ثانیه را صرف فکر کردن بدون انجام اقدامات واقعی کند. شما باید علت مشکل را تشخیص دهید. برای این کار می توانید از عیب یاب داخلی Windows استفاده کنید.

اگر علت را تشخیص دهد، دستورالعمل های روی صفحه را دریافت خواهید کرد. فقط آنها را دنبال کنید. بررسی کنید که آیا ویژگی WLAN روشن است یا خیر. اگر اینطور نیست، آن را روشن کنید و ببینید آیا اتصال در دسترس است. اطمینان حاصل کنید که سرویس (WLAN AutoConfig) همچنان در حال اجرا است. گاهی اوقات، درایور آداپتور شبکه بی سیم قدیمی یا خراب علت است.

اگر در این مورد شک دارید، ممکن است سعی کنید آن را به روز کنید. اگر برنامه ای وجود دارد که با اجزای شبکه ناسازگار است، به هر حال باید آن را حذف کنید. در نهایت، سعی کنید به صورت دستی به شبکه متصل شوید.

مشکل ورود به سیستم لپ تاپ دل

این مشکل اساساً مربوط به لپ تاپ های Dell نیست بلکه در همه مارک ها رایج است زیرا با سیستم عامل مرتبط است. از نظر فنی، تنها یک راه حل برای این مشکل وجود دارد. اگر از جزئیات زیاد اجتناب کنید و در هر صورت فقط آن را برطرف کنید، نصب مجدد پنجره ها تنها راه عملی است.

بخوانید  عیب یابی نرم افزار لپ تاپ لنوو

علاوه بر موارد فوق، برخی مسائل دیگر مانند خاموش شدن خودکار، روشنایی صفحه نمایش، گرم شدن بیش از حد، خواب زمستانی و غیره ممکن است رخ دهد.

لپ تاپ های Dell به دلیل خدمات پایدار خود در طول سالها شناخته شده اند. اما، این تضمینی نیست که دستگاه شما خراب نشود یا هیچ مشکلی پیش نیاید. در این مقاله، شما چند راه حل رایج را آموخته اید که تحت شرایطی کار می کنند. با این حال، اگر نمی دانید چه باید بکنید، همیشه عاقلانه است که به متخصص مراجعه کنید.

در نمایندگی ها، ما لپ تاپ های همه مارک ها را تعمیر و تعمیر می کنیم، و در تجربه ما، چند مدل باقی مانده است که هنوز به آنها دست نزده ایم. از آنجا که ما مایل هستیم به مشتریان خود تا زمانی که نیاز دارند خدمات ارائه دهیم، هزینه خدمات را به حداقل می رسانیم تا مقرون به صرفه بودن آن حفظ شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *