فروردین 28, 1403 8:53 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 آموزش ماندگاری شارژر لپ تاپ شارپ
آموزش ماندگاری شارژر لپ تاپ شارپ

نحوه ماندگاری شارژرهای لپ تاپ شارپ

شارژر یکی از مهمترین اجزای لپ تاپ شارپ است زیرا بدون آن، لپ تاپ شارپ در عرض چند ساعت غیر قابل استفاده می شود. از آنجایی که یک شارژر معمولی لپ تاپ شارپ از اتصال، حذف و حمل سوء استفاده می شود، گاهی اوقات می تواند اولین قطعه ای باشد که خراب می شود. برای ماندگاری شارژر لپ تاپ شارپ خود به درستی از آن مراقبت کنید.

مرحله 1

از مالیدن کابل شارژر به سطوحی مانند لبه های میز، که با گذشت زمان می توانند محافظ لاستیکی در خارج کابل را فرسوده کرده و باعث فرسودگی سیم های داخلی شوند، خودداری کنید. اگر سپر از بین برود، نشریه رایانه ای PCWorld توصیه می کند که کابل را با درزگیر سیلیکونی تعمیر کنید. اگر سیم ها روشن هستند هرگز از شارژر لپ تاپ شارپ خود استفاده نکنید.

مرحله 2

اجزای ترانسفورماتور شارژر – (آجر) – را در مکانی قرار دهید که هوا به آن برسد. در صورت استفاده طولانی مدت، شارژر لپ تاپ شارپ می تواند کاملا داغ شود. قرار دادن ترانسفورماتور در زیر پتو یا موارد دیگر که مانع جریان هوا می شود، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد شارژر شود و باعث آسیب داخلی شود. اگر هنگامی که موس را روی نماد باتری در سینی سیستم نگه می دارید، پیغام مشابه (Plugged in، not charging) را مشاهده می کنید، ممکن است شارژر بیش از حد گرم شده باشد. آن را از برق بکشید و قبل از استفاده مجدد زمان کافی برای خنک شدن آن بگذارید.

بخوانید  جوهر فتوکپی سمی

مرحله 3

هنگام حمل شارژر لپ تاپ شارپ خود را در کیف حمل کنید. این امر از احتمال افتادن شارژر به سطح سخت جلوگیری می کند که می تواند به آن آسیب برساند. اگر شارژر را روی میز می گذارید، از سطح قلاب و حلقه پارچه ای برای جلوگیری از برخورد شارژر با زمین استفاده کنید.

مرحله 4

هنگام ذخیره کردن شارژر، آن را به راحتی ببندید تا از سیم مچاله شده جلوگیری شود.

مرحله 5

اگر احساس می کنید شارژر لپ تاپ شارپ شما گرمای زیادی تولید می کند یا مشکلی دیگر را تجربه می کنید که نمی توانید آن را برطرف کنید، فراخوان محصول را بررسی کنید. در طول دهه 2000، Compaq، Dell و Targus همه فراخوان شارژرهای لپ تاپ شارپ را اعلام کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *