فروردین 31, 1403 1:26 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 پنج نکته سریع برای بهبود چاپ
پنج نکته سریع برای بهبود چاپ

آشنایی با پنج نکته سریع برای بهبود چاپ

وقتی همه سیستم ها از کار افتاده باشند، فناوری می تواند چیز زیبایی باشد. اما زمانی که سخت‌افزار یا نرم‌افزار کار نمی‌کنند، تاخیرها پرهزینه و خسته‌کننده هستند. خدمات محل کار هوشمند ما برای کمک به سازمان‌ها در هر اندازه‌ای طراحی شده‌اند تا از این دردسر و هزینه اجتناب کنند، تا حدی با کمک به شما برای چاپ کمتر. اما شما هنوز هم گاهی نیاز به چاپ دارید، بنابراین در اینجا پنج مشکل اصلی چاپ و راه حل های سریع ما برای حل آنها آورده شده است.

  1. تعقیب و گریز بی پایان کاغذ

مشکل: چاپ بیش از حد طول می کشد. هیچ چیز بدتر از وقت گذاشتن با یک پروژه نیست که فقط وقتی زمان چاپ فرا می رسد، به دیوار ضربه بزنید. زمان چاپ کند می تواند به دلیل تنظیم وضوح بالا، مشکل حافظه و/یا انتخاب درایورها باشد.

راه حل ها: تصاویر با وضوح بالا داده های بیشتری برای پردازش رایانه و چاپگر شما دارند که می تواند باعث کندی زمان چاپ شود. اگر به دنبال کیفیت گالری نیستید، حالت پیش نویس، استاندارد یا عادی را برای اسناد اداری انتخاب کنید. برای ارائه ها یا قطعات رسمی، تنظیمات خود را به کیفیت بالا برگردانید. اگر پردازش فایل‌های بزرگ با تصاویر پیچیده بخشی از جریان کار معمولی شماست، برای حفظ زمزمه چاپگرتان حافظه اضافه کنید.

از حالت دو طرفه به حالت ساده تغییر دهید. شما از کاغذ بیشتری استفاده خواهید کرد اما چاپ یک طرفه زمان بسیار کمتری می برد.

درایور شما می تواند نتیجه سرعت را نیز تعیین کند. لیزرهای سطح بالا و حتی برخی جوهرافشان با انتخابی از درایورها از جمله PostScript، PCL و/یا درایور مبتنی بر میزبان سازنده در دسترس هستند. به طور کلی، PCL برای چاپ اداری سریعتر و PostScript برای برنامه ها و صنایع گرافیکی بهتر است.

  1. Logjam گردش کار

مشکل: گیر کردن کاغذ. بنابراین شما علت کندی چاپ را برطرف کرده اید تا در نهایت به پادشاه همه کابوس های چاپگر برسید – گیر کردن کاغذ.

بخوانید  عیب یابی روشن نشدن لپ تاپ ایسر

راه حل ها: راهنمای کاربر یا دستورالعمل‌های پنل کنترل باید شما را به راحتی از این طریق راهنمایی کند. در واقع، برخی از پرینترهای زیراکس کمک ویدئویی و فضای داخلی روشن را برای رفع گیر کردن سریع ارائه می دهند. با بازرسی مسیر کاغذ شروع کنید و مواد گیر کرده را بردارید، مراقب باشید که کاغذ گیر کرده را مستقیماً خارج کنید – و مهمتر از همه – پاره نشود. اگر بین غلتک‌ها گیر کرد، راهنمای نحوه آزاد کردن فشار را دنبال کنید.

اگر کاغذ ناهماهنگی باعث گیر کردن آن شده است، سینی را بردارید تا مطمئن شوید که کاغذ به درستی قرار گرفته است و سینی را دوباره قرار دهید. گاهی اوقات ممکن است اصلاً ورقی که به درستی تغذیه نشده است پیدا نکنید، در این صورت باید پشته کاغذ را بردارید، بررسی کنید که آیا به درستی مربع شده است یا خیر و بعد از یک نفس عمیق دوباره آن را در سینی قرار دهید.

به عنوان یک قاعده، همیشه باید مطمئن شوید که نوع کاغذ چاپ شده توسط چاپگر شما پشتیبانی می شود. و همچنین به خاطر داشته باشید که کاغذ خود را در جایی که خشک است نگهداری کنید تا از رطوبتی که می تواند چاپ را دشوار کند جلوگیری کنید.

  1. یک تصویر به ارزش 1000 کلمه

مشکل: چاپ های بسیار بدی. چاپگر شما کاملاً کار می کند – اما محصول نهایی شما وحشتناک به نظر می رسد. لکه‌ها، کیفیت پایین تصویر یا نوع محو شده حتی بهترین اسناد را درهم و غیرحرفه‌ای جلوه می‌دهند.

بخوانید  مشکلات تنظیمات تلویزیون و نحوه رفع آنها

راه حل ها: این راه حل های آسان را برای چاپ لیزری با کیفیت بهتر امتحان کنید. اگر مشکلات شما ادامه داشت، به احتمال زیاد مشکل به دلیل منابع یا سخت افزار است.

  • درایور چاپ خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید کاغذ یا رسانه مناسب را انتخاب کرده اید.
  • دوباره بررسی کنید که کاغذ بارگذاری شده در سینی با نوع انتخاب شده در درایور چاپگر مطابقت داشته باشد.
  • در برخی از چاپگرهای لیزری، فیوزر دارای تنظیمی برای نوع کاغذ است. اگر فیوزر چاپگر شما را می توان به صورت دستی تنظیم کرد، بررسی کنید که به درستی تنظیم شده است، اما توجه داشته باشید: فیوزرها بسیار داغ می شوند، بنابراین احتیاط کنید.
  • کارتریج های تونر، واحد(های) تصویربرداری و فیوزر را از نظر آسیب بررسی کنید. این قطعات بسته به مدل و سازنده متفاوت است، بنابراین بهتر است به راهنمای کاربر مراجعه کنید.
  • اگر آثار لک دارید، چندین ورق کاغذ خالی چاپ کنید تا در نهایت محو شوند.
  1. هیچ اتفاقی نمی افتد

مشکل: چاپگر من در حال چاپ نیست. در کنار گیر کردن کاغذ عالی، هیچ اتفاقی نمی افتد همچنین در لیست مشکلات چاپ در رتبه بالایی قرار دارد.

راه حل ها: ابتدا بررسی کنید که کار چاپ را به چاپگر مناسب ارسال کرده اید. ممکن است در بخش بعدی ده ها سند چاپ کنید. برای اینکه چاپگر اصلی خود را پیش فرض کنید، روی گزینه Printers and Faxes در Windows® کلیک کنید. روی نماد چاپگر خود کلیک راست کرده و گزینه Set as default printer را انتخاب کنید.

بخوانید  آموزش تعمیر برد موبایل ایسوس

آیا بررسی کردید که کاغذ کافی و نوع صحیح آن در سینی وجود دارد؟ در حالی که در حال انجام آن هستید، مطمئن شوید که چاپگرتان روشن است و همه کابل‌ها ایمن هستند. هر دو رایانه متصل به USB و شبکه نیاز دارند که درایور چاپ روی رایانه ای که از آن چاپ می کنید نصب شود. درایورهای چاپ با ویژگی ارتباط دو طرفه می‌توانند از طریق دسکتاپ یا اعلان‌های درایور به شما بگویند که چه چیزی ممکن است باعث مشکل شما شود، بدون اینکه به چاپگر سفر کنید.

و در نهایت، اگر چاپگر شما چاپ نمی‌کند یا به نظر می‌رسد کار چاپ شما در صف گیر کرده است، ساده‌ترین راه‌حل، راه‌اندازی مجدد است. با راه اندازی مجدد نرم افزار خود شروع کنید. اگر کار نکرد، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. در نهایت، قبل از روشن کردن مجدد چاپگر، چند دقیقه آن را خاموش کنید.

  1. زمان کشیدن دوشاخه است

مشکل: پیری و/یا تکنولوژی قدیمی. ما این را زیاد می‌بینیم: چاپگر شما برای شما خوب بوده است، و شما نسبتاً به آن وابسته شده‌اید… دقیقاً مطابقت دارد و تمام تنظیمات را دقیقاً همانطور که می‌خواهید دارد. و با این حال، هر از چند گاهی متوجه هنگی ها کوچک می‌شوید – یک صدای رنده‌کننده در اینجا، یک مشکل جمع‌آوری در آنجا…

راه حل: این واقعیت را بپذیرید که ممکن است زمان رها کردن آن فرا رسیده باشد، با در نظر گرفتن هزینه گزاف نگهداری از فناوری قدیمی قدیمی، نه تنها از نظر کشش تجاری، بلکه قیمت یک بخش فناوری اطلاعات. وقتی برای جایگزینی آماده شدید، چاپگر جدیدی را با قرارداد خدمات در نظر بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *