اردیبهشت 4, 1403 1:17 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 9 دلیل هنگی لپ تاپ ایسر
9 دلیل هنگی لپ تاپ ایسر

هنگی لپ تاپ ایسر / مهم است که دلایل واقعی هنگی تاپ ایسر را شناسایی کنید. 9 دلیل رایج برای ثابت ماندن ویندوز 10، ویندوز 8 یا ویندوز 7 در زیر نشان داده شده است. با ما همراه باشید.

 باز شدن برنامه های بسیار زیاد

هر برنامه ای در تاپ ایسر شما برای عملکرد به مقدار مشخصی از منابع داخلی و خارجی (سخت افزاری) نیاز دارد. اگر چندین برنامه به طور همزمان اجرا می شوند، ممکن است تاپ ایسر شما حافظه یا قدرت محاسباتی کافی برای پشتیبانی از همه آنها نداشته باشد.

در این شرایط، باید روی Task Manager کلیک راست کنید، Task Manager را انتخاب کنید، روی Processes کلیک کنید، برنامه ای که ثابت شده را پیدا کنید و روی End Task کلیک کنید. توصیه می شود برنامه های مورد نیاز خود را در یک زمان اجرا کنید.

 

هنگی لپ تاپ ایسر

خرابی یا خطا درایور

درایورها برای ارتباط بین دستگاه های سخت افزاری و سیستم عامل استفاده می شوند. درایورهای قدیمی یا آسیب دیده می توانند دلایلی برای ثابت ماندن ویندوز شما باشند. بنابراین، باید مطمئن شوید که درایوهای شما همیشه به روز می شوند.

گرم شدن بیش از حد

گرمای بیش از حد می تواند سرعت لپ تاپ را کاهش دهد و در نهایت باعث یخ زدن لپ تاپ شود. اگر دما به اندازه کافی بالا باشد، حتی می تواند به مدار مجتمع پردازنده سیستم شما آسیب برساند و آن را غیرقابل استفاده کند.

بخوانید  8 راه حل برای افزایش سرعت لپ تاپ Acer

برای جلوگیری از این امر، لطفاً مطمئن شوید که تاپ ایسر شما کاملاً تهویه شده است. بدنه لپ تاپ باید برای محیط های خشن استفاده شود.

 رم ناکافی

اگر تاپ ایسر شما به طور مکرر و منظم فریز می شود، ممکن است RAM کافی نداشته باشید. برای حل این مشکل می توانید رم خود را ارتقا دهید یا سیستم عامل را دوباره نصب کنید.

تنظیمات BIOS

تغییر تنظیمات BIOS ممکن است سیستم را در حالت فریز قرار دهد. بازنشانی بایوس به حالت پیش فرض می تواند مشکل انجماد شما را برطرف کند.

 دستگاه های خارجی معیوب

USB معیوب یا سایر دستگاه های خارجی مانند ماوس و صفحه کلید می تواند باعث یخ زدن تاپ ایسر شود. برای بررسی علت اصلی، می توانید یک دستگاه را در یک زمان وصل کنید. همچنین سعی کنید درایورهای دستگاه USB را به روز کنید تا مشکل انجماد این تاپ ایسر برطرف شود.

 ویروس های لپ تاپی

ویروس ها همچنین می توانند عامل اصلی یخ زدن لپ تاپ باشند. باید به طور مرتب آنتی ویروس را بررسی کنید.

 فایل های سیستم خراب یا گم شده است

طبق بررسی‌های ما، متوجه شدیم که ویندوز 10 / ویندوز 7 به دلیل خراب شدن یا مفقود شدن فایل‌های سیستم، ثابت می‌ماند.

بخوانید  همه چیز درباره مشکلات گوشی آیفون 13

خطاهای نرم افزاری

صرف نظر از فروشنده، هر نرم افزار شخص ثالثی ممکن است لپ تاپ شما را مسدود کند. برخی از برنامه ها ممکن است برای انجام اقدامات یا دسترسی به منابعی که ویندوز قادر به درک آنها نیست، حافظه زیادی را اشغال کنند. اگر تاپ ایسر شما نتواند فشار را تحمل کند، ممکن است قطع شود و منجمد شود. برای رفع این مشکل، باید تمام نرم افزارهای شخص ثالث نصب شده بر روی تاپ ایسر شما را به روز کنید.

علاوه بر دلایل ذکر شده در بالا، دلایل دیگری مانند شکستگی کارت حافظه، فضای کم دیسک و غیره وجود دارد. مهم نیست که علت آن چیست، تمرکز اصلی ما این است که این مشکل را بدون تأثیرگذاری بر داده های اصلی برطرف کنیم. در مرحله بعد، بیایید ببینیم چگونه می توانیم در حین حل این مشکل از داده های خود محافظت کنیم.

تعویض رم لپ تاپ Aspire 5253 ایسر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *