فروردین 10, 1403 6:18 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 رفع سیاهی نمایشگر گوشی شیائومی
رفع سیاهی نمایشگر گوشی شیائومی

سیاهی نمایشگر گوشی شیائومی

در این مقاله از نمایندگی ایران سرویس قصد داریم نکاتی درباره سیاهی نمایشگر گوشی شیائومی و راهکارهایی برای رفع این مشکل به شما ارائه دهیم. هنگامی که گوشی هوشمند روی صفحه سیاه گیر می کند و روشن نمی شود، مشکل فقط می تواند یک مشکل جزئی سیستم عامل باشد، البته تا زمانی که به دلیل آسیب سخت افزاری ایجاد نشده باشد. ما توضیح خواهیم داد تا در مقاله خود “چگونه مشکل صفحه سیاه شیائومی را برطرف کنیم؟” توضیح خواهیم داد. در واقع، شما ممکن است فقط نیاز به انجام یک یا چند روش برای رفع این مشکل داشته باشید. آیا با صفحه نمایش سیاه گوشی هوشمند شیائومی خود مشکلی دارید؟ این یک مشکل بسیار رایج از آن چیزی است که ممکن است فکر کنید. بنابراین، در این مقاله، راه‌های موثری را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید برای رفع مشکل گوشی هوشمند شیائومی که روی صفحه سیاه گیر کرده یا مشکل روشن نشده است، دنبال کنید.

سیاهی نمایشگر گوشی شیائومی

چگونه مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی را برطرف کنیم؟

هر گوشی در مورد مشکل صفحه سیاه راه حل متفاوتی دارد، اما ما مشکلات رایجی را که ممکن است در گوشی هوشمند شیائومی خود با آن مواجه شده اید، توضیح دهیم. بنابراین، ما سعی خواهیم کرد مشکل انواع گوشی های هوشمند شیائومی را حل کنیم.

بخوانید  خاموش نشدن لپ تاپ دل

گوشی را ریستارت کنید

اولین چیزی که وقتی با مشکل صفحه سیاه مواجه می شویم به ذهنمان می رسد راه اندازی مجدد گوشی است. این ساده و احتمالا رایج ترین راه حل برای مشکل صفحه سیاه شیائومی است. این به این دلیل است که مشکل صفحه نمایش سیاه ممکن است به دلیل یک اشکال باشد و معمولاً با پاک کردن حافظه تلفن می توان آن را حل کرد.

تلفن را ریست کنید

گزینه دوم در اینجا ریست کردن گوشی است. این راه حل باعث از بین رفتن عکس ها یا برنامه های شما نمی شود، فقط گوشی شما را ریستارت می کند. اگر مدل گوشی شیائومی شما سوراخ کوچکی دارد، می‌توانید آن را با یک ابزار کوچک فشار دهید.

همچنین می توانید گوشی شیائومی خود را به حالت کارخانه بازیابی کنید، اما این کار باعث حذف کامل اطلاعات گوشی شما می شود. می‌توانید این کار را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه‌های «خانه» و «افزایش/کاهش صدا» انجام دهید. منویی با عنوان بازیابی سیستم را مشاهده می کنید، روی آن کلیک کرده و به «پاک کردن داده ها» بروید.

گوشی را شارژ کنید

این احتمال وجود دارد که به دلیل تمام شدن شارژ باتری گوشی خود با مشکل صفحه نمایش سیاه مواجه شده باشید. سعی کنید گوشی را شارژ کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را روشن کنید مطمئن شوید که باتری کاملاً شارژ شده است.

بخوانید  ویژگی لپ تاپ توشیبا

سعی کنید اشتباه را پیدا کنید

ما نحوه رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی را توضیح داده ایم اگر مشکل صفحه سیاه همچنان رخ می دهد، به احتمال زیاد این مشکل توسط یک جزء سخت افزاری ایجاد می شود. ممکن است دستگاه شما به باتری جدید یا صفحه نمایش آسیب دیده نیاز داشته باشد. اگر به تنهایی نتوانستید این مشکل را حل کنید، لطفاً با یک تکنسین مشورت کنید. این ممکن است بدتر از آن چیزی باشد که ما فکر می کنیم.

آیا می دانید: دلایل داغ شدن گوشی شیائومی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *