فروردین 31, 1403 2:36 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 تعمیر ال سی دی شکسته تبلت
تعمیر ال سی دی شکسته تبلت

تبلت­ ها کاربران خود را به علت بزرگی صفحه خود جذب می­کنند. کار­هایی از قبیل نقاشی­های دیجیتال، نوت برداری کردن بر روی اسلاید­های درسی در دانشگاه ­ها، بازی کردن بچه ­ها بر روی تبلت که راحت تر برای آن­ها مقدور است، فیلم دیدن در ابعاد بزرگتری نسبت به گوشی ­های هوشمند دلایلی است که افراد را به سمت خرید تبلت هدایت می­کند. یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه که همه­ ی کار­های ذکر شده در بالا به کمک آن امکان پذیر است ال سی دی صفحه نمایش تبلت می­باشد. صفحه نمایش رابط بین کاربر و دستگاه هوشمند شماست. اگر این رابط دچار مشکلی بشود، ارتباط شما با آن دستگاه نیز دچار مشکل می­شود چرا که دیگر ارتباط با دستگاه امکان پذیر نیست و یا سخت می­شود. در این مقاله قصد داریم بپردازیم به حوادثی که باعث می شود ال سی دی  تبلت شما دچار آسیب شود، در وهله شدید تر بشکند و شما را در ارتباط با دستگاه خود دچار مشکل کند. همچنین می­پردازیم به اینکه آیا صفحه شکسته تبلت قابل تعمیر است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

چرا صفحه تبلت می­شکند؟

افراد سوال می­کنند، ما فکر نمی­کردیم چنین اتفاقی بیافتد پس چرا صفحه تبلت­مان شکسته؟ از دلایل شایع شکستن صفحه تبلت و گوشی ضربه خوردن، از بلندی پرت شدن و فشار آمدن به آن است. هر چیزی که باعث شود به صفحه ال­ سی­ دی شما فشار وارد شود می­تواند موجب شکستن صفحه ال ­سی­ دی شود. در این راستا برای جلوگیری از برخی آسیب­ های کم و متوسط می­توانید از گلس ­های جنس خوب روی صفحه تبلت خود استفاده کنید چرا که با گذاشتن گلس محافظی برای صفحه ال­ سی ­دی خود دارید که در اثر ضربه و آب تا حد خوبی از آن مراقبت می­کند. مراقب باشید حتما از گلس ضد ضربه و ضد آب استفاده کنید.

بخوانید  مقدار رم مورد نیاز تبلت لنوو

تعمیر ال سی دی شکسته

چه کنیم صفحه تبلت­مان نشکند؟

اگر برای کودکان تبلت خریده­اید تا با آن سرگرم شود، اشکالی ندارد فقط مراقب باشید که با شیطنت­های کودکانه خرج اضافه­ای بر روی دوش شما قرار ندهند. با مراقبت و حواس جمعی تبلت را بدهید تا بازی کنند اما خودتان سپس آن را جمع کرده و در جای بلندی قرار دهید چرا که با اندکی در دسترس قرار گرفتن آن کودک ممکن است به آن آسیب بزند. بعد از آن به راه حلی که در اینجا ارائه می­کنیم توجه کنید. اولین راه حل مهمی که در راستای حفظ و نگهداری از تبلت شما چیز مهمی است گذاشتن گلس ضد ضربه روی تبلت خودتان است که در هنگام خرید حتما این مورد را هم انجام دهید. سعی کنید جای مشخصی برای قرار دادن تبلت خود داشته باشید و از قرار دادن تبلت خود روی زمین خود داری کنید چرا که با این کار احتمال ضربه ناگهانی و فشار وارد شدن بر آن بالا­تر می­رود.

صفحه شکسته تبلت را چگونه تعمیر کنیم؟

راه قطعی­ای که برای تعمیر ال­سی­دی تبلت پیشنهاد می­شود، تعویض آن است. هر چند این کار نیاز به نظر کارشناسی افرادی دارد که در این حوزه کار می­کنند و اطلاعات بالاتری دارند اما باید بدانید ال­سی­دی­ای که ضربه خورد و شکست و یا ترک برداشت دیگه با وسایل و ابزار­های تعمیر تبلت قابل تعمیر نیست و باید ال­سی­دی آن را عوض کنید تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید. تعویض ال­سی­دی معمولا هزینه زیادی دارد. اما این به علت این است که معمولا ال­سی­دی قبلی با ال­سی­دی جدید با همان مارک و مدل باید استفاده شود که گاهی در مغازه­های تعمیرات وجود ندارد و لازم است که سفارش داده شود و همین هزینه­های تعویض ال­سی­دی تبلت را افزایش می­دهد.

بخوانید  7 مشکل رایج گوشی های آیفون

تعمیر ال سی دی شکسته

تعویض صفحه شکسته تبلت

اما بهترین روش برای اینکه این اتفاق دیگر برای شما رخ ندهد مراقبت و مراقبت است. صفحه گوشی و تبلت عضو بسیار حساسی است که نباید به آن فشار وارد شود پس بهتر است در مراقبت از آن کوشا باشید. امیدواریم که خواندن این مقاله اطلاعات خوبی به شما اضافه کرده باشد.

آیا می دانید: روش باز کردن قفل تبلت بدون رمز عبور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *