فروردین 9, 1403 7:26 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 دلایل عدم اتصال تبلت ایسوس به اینترنت
دلایل عدم اتصال تبلت ایسوس به اینترنت

تبلت ایسوس یکی دیگر از محصولات شرکت ایسوس است که کاربران با اعتبار شرکت ایسوس سمت آن رفته و برای استفاده­ هایی مانند بازی برای کودکان، تماشای فیلم، کار­های گرافیکی و… اقدام به خرید آن می­ کنند.

در کنار قابلیت­ هایی که تبلت ایسوس دارد از قبیل نصب اپلیکیشن­ ها، بازی­ ها، اجرای فیلم و موسیقی باید حتما و در اولویت  نیاز کاربر باید بتواند به اینترنت وصل شود.

اگر متوجه شدید که تبلت شما به اینترنت وصل نمی­ شود نیاز دارید تا برای پاسخ به سوالات خود مقداری وقت صرف خواندن این مقاله کنید.

چگونه تبلت به اینترنت وصل نمی­شود؟

در دو حالت ممکن است وسایل الکترونیکی شما به اینترنت متصل نشوند، یک شما تلاش می­کنید تا اینترنت همراه تبلت خود را وصل کنید و می­بینید که با روشن کردن داده ­های تبلت خود قادر به استفاده از اینترنت نیستید. یا در زمانی که سعی می­کنید به وای ­فای محل کار یا منزل وصل شوید متوجه می­ شوید که نمی­توانید.

پس نیاز داریم تا شرایط برقرار نشدن ارتباط تبلت شما با اینترنت را بررسی کنیم و به شما یاد بدهیم که چگونه می­توانید مشکلات اینترنت تبلت ایسوس خود را برطرف کنید.

عدم اتصال تبلت ایسوس به اینترنت

وصل نشدن تبلت ایسوس به داده­ های موبایل

اگر تبلت شما با روشن کردن داده­ های به اینترنت وصل نمی­شود و در اتصال به شبکه ­های مجازی یا مرورگر خود مشکل دارید باید بدانید که با خواندن این بخش می­توانید اطلاعات خوبی راجع به این مشکل بدست آورید.

  1. اول از همه باید بدانید که برای وصل شدن به اینترنت نیاز دارید که بر روی تبلت خود سیم کارت قرار دهید، این مشکل فقط در صورتی که بخواهید به اینترنت همراه وصل شوید وجود دارد و اگر به اینترنت وای فای وصل شوید مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. پس برای وصل شدن با دیتای تبلت خود حتما باید بر روی تبلت سیم کارت قرار دهید.
  2. دومین چیزی که باید چک کنید این است که سیم کارت شما در موقعیتی که در آن لحظه قرار دارید آنتن دهی کافی داشته باشد. به عنوان مثال در موقعیت­ های کوهستانی یا نقاط کور دکل­ های مخابراتی قابلیت آنتن دهی وجود ندارد در نتیجه شما قادر به وصل شدن به اینترنت نیز نخواهید بود.
  3. اگر دو مورد بالا را چک کردید فکر می­کردید که باید اینترنت همراه تبلت ایسوس شما درست کار کند اما نمی­ کند نیاز است که دستگاه خود را ری استارت یا خاموش و روشن کنید، که با ریست شدن تبلت امکان دوباره وصل شدن دستگاه شما به اینترنت بیشتر خواهد بود.
  4. اگر با انجام تمام مراحل بالا باز هم قادر به وصل شدن به اینترنت نبودید، با تماس با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات سیم کارت تان علت وصل نشدن اینترنت دستگاه تان به اینترنت را بررسی کنید و جویای مشکل و برطرف کردن آن شوید.
بخوانید  مشکلات رایج گوگل پلی در گوشی HP

وصل نشدن تبلت به وای­ فای

مشکل وصل نشدن تبلت به اینترنت یکی دیگر از مواردی است که ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند. اگر شما نیز در اتصال تبلت خود به اینترنت وای فای مشکل دارید ادامه این مقاله به آن پرداخته می­شود.

در دو حالت می­توان وصل نشدن دستگاه به اینترنت مودم را بررسی کرد.

فقط تبلت شما به اینترنت متصل نمی­شود

اگر فقط مشکل تبلت شماست که به اینترنت وصل نمی­شود باید یک بار وای فای تبلت خود را خاموش و روشن کنید و اگر دیدید مشکل برطرف نمی­شود کل دستگاه را یک بار خاموش روشن کنید با ریست شدن تنظیمات اشتباه احتمالی یا اتفاقاتی که ممکن است باعث وصل نشدن تبلت شما به اینترنت شود احتمال دوباره وصل شدن تبلت­تان به اینترنت را افزایش دهید

دیگر دستگاه­ ها نیز در وصل شدن به اینترنت مودم مشکل دارند.

اگر به جز دستگاه شما دیگر دستگاه­ها نیز در وصل شدن به اینترنت مودم مشکل دارند باید اتصالات و تنظیمات مودم خود را بررسی کنید و در صورت درست نشدن با پشتیبانی شرکت سرویس دهنده اینترنت خود تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله به مشکل وصل نشدن تبلت به اینترنت همراه و مودم پرداختیم و راهکار­هایی برای بررسی چرایی کار نکردن آن­ها ارائه دادیم. امیدواریم اگر شما هم دچار چنین مشکلاتی شده اید توانسته باشید با خواندن این مقاله مشکل خود را برطرف کنید.

بخوانید  6 مشکل رایج گوشی آیفون 12

آیا می دانید: تعمیر تبلت ایسوس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *