فروردین 31, 1403 9:58 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

 َآشنایی با مشکلات رایج گوشی آیفون 12
َآشنایی با مشکلات رایج گوشی آیفون 12

راهکارهای رفع مشکلات رایج گوشی آیفون 12

در اینجا خلاصه ای از برخی از رایج ترین مشکلات آیفون 12 و نحوه رفع آنها آورده شده است.دهیچ گوشی هوشمندی کامل نیست و همه آنها مجموعه ای از مشکلات خاص خود را دارند. از آنجایی که اپل هر ماه میلیون‌ها آیفون را در سراسر جهان می‌فروشد، این مشکلات بیش از پیش تشدید می‌شوند. برخی از مسائل نسبتاً جزئی هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند برای شما مشکل ساز باشند. خوشبختانه، برخی از این مسائل را می توان به راحتی حل کرد، در حالی که برای برخی دیگر، راه حل هایی وجود دارد. برخی از رایج ترین مشکلات آیفون 12 و نحوه رفع آنها را در زیر بررسی کنید.

مشکلات رایج گوشی آیفون 12

 نمایش مسائل

زمانی که آیفون 12 برای اولین بار عرضه شد، گزارش هایی مبنی بر نمایان شدن رنگ سبز و مشکلات سوسو زدن روی نمایشگر وجود داشت. اپل این مشکل را پذیرفت و متعاقباً با به‌روزرسانی iOS 14 آن را برطرف کرد. با این حال، برخی از کاربران هر از گاهی از مشکل رنگ سبز در آیفون 12 خود شکایت می کنند.

اگر در آیفون 12 یا آیفون 12 پرو خود نیز با مشکل نمایش روبرو هستید، مطمئن شوید که آن را به آخرین نسخه iOS به روز کنید. این باید تمام مشکلات نمایشگر دستگاه شما را حل کند. اگر نه، سعی کنید روشنایی را تنظیم کنید و ببینید که آیا رنگ سبز و مشکلات سوسو زدن برطرف می شود یا خیر. اگر هیچ یک از این راه‌حل‌ها کار نمی‌کند، این احتمال وجود دارد که دستگاه آیفون 12 شما مشکل سخت‌افزاری داشته باشد، و باید آن را به نزدیک‌ترین فروشگاه اپل یا مرکز خدمات مجاز اپل ببرید.

بخوانید  رفع مشکل قفل کردن لپ تاپ

 صفحه نمایش به راحتی خراشیده می شود

بسیاری از کاربران آیفون 12 که از دستگاه خود بدون محافظ صفحه استفاده می کنند، از اینکه صفحه نمایش به راحتی خراشیده می شود، شکایت دارند. از زمانی که آیفون 12 با سپر سرامیکی، بادوام ترین شیشه جهان عرضه می شود، این موضوع بسیاری را شگفت زده کرده است.

به همین دلیل است که نمایشگر آیفون 12 به راحتی خراشیده می شود. برای دستیابی به درجه خاصی از دوام، شیشه باید نرم تر شود و آن را مستعد خراش کند.

تنها راه حل برای جلوگیری از خراشیدگی صفحه نمایش آیفون 12، استفاده از محافظ صفحه است. خوشبختانه، تعداد زیادی محافظ صفحه نمایش برای آیفون 12 وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 شارژ نشدن باتری تا 100٪

علیرغم اینکه یک شبه شارژ می شود، ممکن است آیفون 12 شما 100 درصد شارژ نشود. این به دلیل باگ iOS یا مشکل آیفون 12 شما نیست. در عوض، این ویژگی شارژ بهینه iOS در حال بازی است.

این ویژگی سرعت شارژ باتری را برای افزایش طول عمر باتری بهینه می کند. آیفون 12 شما تا 80 درصد شارژ می شود و سپس بسته به استفاده و عادات شارژ شما، برای افزایش طول عمر باتری تا 100 درصد منتظر می ماند تا شارژ شود.

بخوانید  8 نکته برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

 سرعت شارژ بی سیم آهسته

اپل سرعت شارژ بی سیم در سری آیفون 12 را به 15 وات رساند. با این حال، اکثر مردم متوجه نیستند که سرعت شارژ بی‌سیم سریع‌تر تنها در صورت استفاده از شارژر MagSafe در دسترس است. با سایر شارژرهای غیر MagSafe، آیفون 12 شما با سرعت آهسته 7.5 واتی به شارژ شدن ادامه خواهد داد.

اگر آیفون 12 شما حتی با شارژر MagSafe به کندی شارژ می شود، مطمئن شوید که لوازم جانبی اصلی اپل است. می‌توانید شارژرهای بی‌سیم MagSafe زیادی را در آمازون و فروشگاه محلی اطراف خود پیدا کنید، اما این احتمال وجود دارد که پس از چند هفته استفاده به درستی کار نکنند.

 تخلیه باتری و عمر باتری ضعیف

اپل با سری آیفون 12 هیچ بهبودی در طول عمر باتری نداشته است. با این حال، اکثر کاربران آیفون 12 متوجه شده اند که آیفون جدید آنها به دلیل تخلیه سنگین باتری، مانند آیفون قبلی آنها دوام نمی آورد.

این مشکل زمانی که آیفون 12 برای اولین بار عرضه شد، آشکار نبود، اما تخلیه شدید باتری می تواند به سرعت باتری آیفون 12 شما را از بین ببرد.

مشکل در اینجا مربوط به به روز رسانی iOS 14 است. در مقایسه با انتشار عمومی اولیه iOS 14، نسخه های بعدی سیستم عامل تاثیر منفی بر عمر باتری آیفون 12 و سایر آیفون های قدیمی داشته است. کاهش عمر باتری در یک ساعت یا بیشتر در بسیاری از موارد که به راحتی در استفاده روزانه قابل احساس است.

بخوانید  6 روش برای نگهداری صحیح پرینتر HP اداری

ظاهرا اپل برخی از مشکلات تخلیه باتری را با آپدیت iOS 14.7 برطرف کرده است. می توانید آیفون 12 خود را به آن آپدیت کنید تا ببینید که آیا این مشکل تخلیه باتری را برطرف می کند یا خیر. همچنین، حتماً نکاتی را برای بهبود عمر باتری آیفون 12 خود بررسی کنید.

 مسئله شعله ور شدن لنز

اپل در سری آیفون 12 به لنز با دیافراگم بازتر روی آورد. این به بهبود عملکرد تصویربرداری در نور کم و وضوح کلی عکس ها و فیلم ها کمک زیادی کرده است. با این حال، بسیاری از دارندگان آیفون 12 متوجه روشن شدن لنز در هنگام گرفتن عکس از دستگاه خود شده اند

فلر شدن لنز واقعا موضوع جدیدی نیست و این مشکل در آیفون های قبلی نیز دیده می شد. با این حال، به نظر می رسد این مشکل در سری آیفون 12 بارزتر است. متاسفانه هیچ راه حل یا راه حلی برای این مشکل وجود ندارد.

مشکل روشن شدن لنز در درجه اول زمانی اتفاق می افتد که دوربین آیفون خود را مستقیماً به سمت منبع نور یا نور خورشید بگیرید. می توانید از این کار اجتناب کنید تا مطمئن شوید که شعله ور شدن لنز در عکس های شما ظاهر نمی شود. یا می توانید از شعله ور شدن لنز برای افزودن درجه خاصی از شعله ور شدن به عکس های خود استفاده کنید.

آیا می دانید: 7 مشکل رایج گوشی های آیفون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *