اسفند 29, 1402 7:15 ق.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ تخصصی

مرکز تعمیرات لپ تاپ توسط  تیمی از تکنسین ها و تعمیرکاران با تجربه این حوزه و با استفاده از به روزترین تجهیزات تعمیر، بستری را بوجود آورده که در آن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده رفع و برطرف می شود. در این مرکز تعمیر به خاطر اطمینان از دانش و تجربه تیم فنی همه خدمات انجام شده دارای ضمانت و گارانتی است.

ایران سرویس سالهاست بر پایه دو اصل تعهد و تضمین کیفیت به خدمات رسانی شما می پردازیم. مرکز دارای قسمت های گوناگونی است که هر یک از قسمت ها متخصصان مربوط به خود را داراست و به جدیدترین امکانات تجهیز یافته و برای راحتی شما عزیزان از قطعات اورجینال استفاده می کند. تضمین کیفیت ما رضایت مشتریان است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ این افتخار را دارد تا شما را برای تعمیرات لپ تاپ همراه نماید به این منظور که با استفاده از بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران به شما کمک می کنیم تا در کوتاه ترین زمان لپ تاپ خودتان را تعمیر کنید. هدف ما جلب رضایت شما کاربران عزیز می باشد.

تعمیرات تلفن

برند لپ تاپ را انتخاب کنید

خدمات تعمیر لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ خدمات گوناگونی را ارائه می دهد که در زیر به بعضی از این خدمات اشاره می کنیم:

  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ
  • تعمیر درایو لپ تاپ
  • تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر هارد
  • تعمیر کیبرد لپ تاپ
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ
  • ارتقاء انواع لپ تاپ ها
  • تعمیر بلندگو
  • تعمیر صفحه لمسی
  • تعمیر قاب شکسته لپ تاپ

دلایل استقبال مشتریان از مرکز 

  • استفاده از قطعات اورجینال و کیفیت بالا
  • استفاده از متخصصین برتر کشور
  • تعهد و رعایت اصول اخلاقی
  • عیب یابی صحیح
  • بهره گیری از بهترین تجهیزات
  • سرعت عمل
  • توجه به اصل احترام و رعایت حقوق مشتری مداری
  • دقت و ریزبینی در انجام تعمیرات
  • قیمت مناسب

خدمات مورد نیاز را انتخاب کنید : تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر LCD لپ تاپ

یکی از  قسمت های حساس  لپ تاپ، صفحه نمایش آن است که در بسیاری از مدل های این دستگاه ظریف و شکننده است. مهمترین عنصر های یک لپ تاپ صفحه ی نمایش آن است به همین دلیل کمپانی های لپتاپ برای ساخت و طراحی آن حساسیت خاصی دارند.یکی از اغلب مسائل رایجی که برای صفحه نمایش لپ تاپ رخ می دهد، ترک خوردگی و یا  متوقف شدن صفحه نمایش بدون هیچ دلیل ظاهری می باشد.

با توجه به  مشکل به وجود آمده صفحه نمایش را می‌توان تعمیر کرد و یا در برخی موارد صفحه نمایش را جایگزین کرد. برای اینکه بدانیم  که آیا باید صفحه نمایش را عوض کرد یا نه ، می‌توان لپ تاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپ تاپ متصل کرد.

در این صورت شما می توانید بفهمید مشکل لپ تاپ از کجاست، اگر لپ تاپ شما شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD تعویض شود.

صفحه نمایش لپ تاپ

اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما مشکی است و هنوز یک تصویر کم‌ نور در LCD لپ تاپ  مشاهده می شود ممکن است اینورتر لپ تاپ خراب شده باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد است که باید توسط شخصی که وارد است تعمیر شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش شما کار نمی‌کند.اما اگر این نتیجه برای شما روشن شد که باید صفحه نمایش لپ تاپ را عوض کنید، برای عوض کردن کامل صفحه نمایش، نیاز به  پیچ‌گوشتی با سر کوچک و یک  آچار آلن دارید.

۱-  ابتدا باید باتری و تمام منابع برق  از لپ تاپ جدا شود.

۲- سپس باید کاور و پیچ‌های اطراف صفحه نمایش را باز کنید.

۳- توجه داشته باشید که سیم‌ها چگونه  بسته شده و مکان اتصال آنها کجاست.

۴-سپس پیچ‌هایی را که صفحه نمایش را نگه می‌دارد باز کنید.

۵- صفحه نمایش قبلی را دربیارید و سپس LCD جدید را  جایگزین کنید.

۶- سپس دوباره سیم‌ها، اتصال‌دهنده‌ها و پیچ‌ها را ببندید.

۷- کاور پشتی را قرار دهید و بدین ترتیب کار تمام می‌شود.

هنگامی‌ که لپ تاپ را به مانیتور خارجی وصل می‌کنیم اگر تصویری بر روی مانیتور مشاهده نشود باید قسمت‌های دیگر را امتحان کنیم. اکنون شما یک ال سی دی جدید بر روی لپ تاپ خود نصب کرده اید.

۴ روش تعمیر ، جا زدن و تمیز کردن دکمه های کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر

یکی دیگر از اجزای مهم لپ تاپ  کیبورد آن است. این بخش شبیه  به  دیگر قسمت های کامپیوتر بعد از گذشت مدتی گرد و خاک را به خود جذب می کند و یا بر اثر کار کردن مداوم برخی از دکمه های آن گیر کرده و یا به صورت کلی کند خواهد شد. این مشکل می تواند به دلیل عدم رسیدگی به کیبورد، ریختن مایعات و مواد غذایی مختلف روی کیبورد و وارد شدن ضربه های شدید بهه کیبورد هنگام تایپ کردن ایجاد شود. اگر  در استفاده از کیبورد با این مشکلات مواجه شدید، می توانید از 44 روش زیر استفاده کنید.

چگونه دکمه های کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر را تعمیر و پاکسازی کنیم؟

برای تعمیر دکمه های کیبورد کامپیوتر می توانیم مشابه با تعمیر دکمه های گیر کرده گوشی و تبلت عمل کنیم. با این تفاوت که کیبورد کامپیوتر معمولا بزرگتر است و لازم است قطعات از هم جدا شود.

تمیز کردن کیبورد با تکان دادن

اگر  دکمه کیبورد گیر کرده باشد و یا بر اثر گرد و خاک و ذرات مختلف کند شده باشد، اولین راه برای برطرف کردن این مشکل تکان دادن کیبورد است. بدین منظور مطابق با راهنمای زیر عمل کنید:

  1. ابتدا کیبورد را از برق بکشید  و لپ تاپ را کاملا خاموش کنید.
  2. کیبورد را برعکس (سر و ته) کنید. این کار را با حفظ زاویه مشخص انجام دهید تا محتویات داخل کیبورد جمع شود.
  3. به آرامی کیبورد را با زاویه مشخص تکان دهید.
  4. در صورتی که با تکان دادن کیبورد ذراتی از آن خارج شد، آن ها را تمیز کنید.
  5. مجددا دکمه های کبیبورد را تست کنید.

تمیز کردن کیبورد با اسپری هوا

در ابتدا باید  اسپری هوای فشرده از فروشگاه های لوازم الکتریکی خریداری کنید.

لپ تاپ را خاموش و اگر از کامپیوتر استفاده می کنید کیبورد را از کامپیوتر جدا کنید.

اسپری را مقابل کیبورد و دکمه های مختلف قرار دهید و هوای فشرده را اسپری کنید.

مراقب باشید قوطی را خیلی تکان ندهید.

ذرات خارج شده را با براش مخصوص برطرف کنید.

در آخر دکمه ها را تست کنید.

جا انداختن دکمه های کیبورد

یکی از دلایل گیر کردن دکمه های کیبورد  ذرات اضافی و مایعات  می باشند. برای جا انداختن دکمه هایی که کار نمی کنند به روش زیر عمل کنید:

ابتدا مایع یا هرگونه ماده خارجی که روی کیبورد ریخته شده است را پاک کنید. لازم است که با یادگیری کارهای لازم بعد از ریختن  مایعات روی کیبورد بلافاصله لپ تاپ را تمیز کنید تا احیانا آسیبی به بخش های داخلی آن مخصوصا  کیبورد لپ تاپوارد نشود.

با الکل و مقداری پنبه یا گوش پاک کن دکمه های کیبورد را پاک کنید.

بخش های بالایی کیبورد را با دستمال خشک کنید.

با استفاده از گوش پاک کن درز و کناره های هر دکمه رامی توانید تمیز کنید .انجام این کار برای دکمه های گیر کرده کیبورد ضروری است.

بعد از خشک شدن الکل و سایر مایعات، دکمه ها را مجددا تست کنید.

تمیز کردن کیبورد با جدا کردن دکمه ها

راه دیگری برای تمیز کردن کیبورد وجود دارد و آن  جدا کردن دکمه ها از کیبورد  می باشد. برای جدا کردن دکمه ها از پیچ گوشی های کوچک یا هر ابزار مسطح دیگری می توان  استفاده کرد. حتی می توانید با ناخن دکمه های ظریف تری را نظیر دکمه های لپ تاپ جدا کنید اما دقت در صورتی که احساس می کنید تخصص کافی برای اینکار را ندارید به تعمیرکار متخصص برایی باز کردن و جا زدن دکمه کیبورد مراجعه کنید.

برای جا زدن دکمه های کیبورد طبق راهنمای زیر عمل کنید:

اگر از لپ تاپ استفاده می کنید، دکمه های کیبورد شما با استفاده از یک واسط پلاستیکی ضعیف روی کیبورد فیکس شده اند که در نقش یک فنر برای بالا آمدن دکمه ها بعد ازفشار دادن است. این فنر های پلاستیکی در هر مدل لپ تاپ تفاوت دارند و متد ثابتی برای جدا کردن آن ها وجود ندارد. بنابراین بهتر است که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.کیبورد های داس تنها باا کنجکاوی در دکمه ها و با زور جدا کردن دکمه ها قابل پاکسازی نیستند. برای این نوع کیبورد ها باید از گیره یا پنس های کوچکی استفاده شود که با فشار ناگهانی دکمه ها را جدا کند.

تمام دکمه های کیبورد را با هم جدا نکنید؛ این کار سبب سردرگمی شما حین اتصال مجدد دکمه ها به صفحه کلید میشود.

بعد از جدا سازی هر دکمه با استفاده از پنس یا خلال دندان قسمت های گیر کرده را فیکس کنید و ذرات را از محیط پاکسازی نمایید.

برای پاک کردن غبار از زیر هر دکمه از مقدای الکل با گوش پاک کن استفاده کنید.

قبل از جا انداختن  دکمه ها صبر کنید تا سطح زیرین کاملا خشک شود.

و در آخر هر دکمه را به آرامی در جای خود قرار دهید.

بعد از جا انداختن دکمه ها کیبورد را تست کنید و اگر مشکل همچنان رفع نشده بود موقتا با جا به جایی دکمه های خراب در کیبورد از آن استفاده کنید تا این که دریک زمان مناسب از تعمیرکار تخصصی کامپیوتر کمک بخواهید.