اسفند 29, 1402 12:00 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیرات آمپلی فایر

تعمیرات تخصصی آمپلی فایر 

مرکز رسمی تعمیرات آمپلی فایر در تهران با بیش از 15 سال خدمات در زمینه عیب یابی –تعمیرات سخت افزاری –نرم افزاری انواع امپلی فایر های با خروجیهای متفاوت  صدا عملیات تعمیر و نگهداری را بصورت حرفه ای انجام میدهد.این مرکز کلیه خدمات را بصورت حرفه ای وبا استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.

مجموعه تعمیرات آمپلی فایر های مختلفی در این مرکز تعمیر و خدمات دهی می شود که عبارتند از:

آمپلی فایر کنوود -آمپلی فایر پایونیر -آمپلی فایر سونی- آمپلی فایر MC2 –امپلی فایرمیکرو لب -آمپلی فایرام بی آکوستیکس -پاور میکس اسپیکو -آمپلی فایر منو GBL-آمپلی فایر اکو چنگ -آمپلی فایراکونیک -اکو امپلی فایراکو تک وسایر برندها را بصورت حرفه ای وتخصصی انجام می دهد.

از ایرادات ناشی در مورد آمپلی فایرها می توان به قطع و وصل شدن صدا در خروجی آمپلی فایر اشاره کرد. یکی از علتهای آن ضعیف بودن قدرت خروجی آمپلی فایر هست که برای بلندگوها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه امواج صوتی بصورت مقطع از خروجی امپلی فایر خارج شود باعث صدای خش ونویز در بلندگوها خواهد شد.

در اینصورت باید قدرت خروجی امپلی فایر را با بلندگوها مقایسه کرد در صورت همخوانی نداشتن این مسئله باعث  مشکلات هم برای امپلی فایر وهم بلندگوها بوجود خواهد امد.

تعمیر آمپلی فایر

برند های تحت پوشش

نمایندگی مارشال​
تعمیرات مکسیدر
تعمیرات سونی
تعمیرات کنوود
تعمیرات پایونیر
تعمیرات اکو چنگ
تعمیرات بلک استار
تعمیرات اپل
تعمیرات jbl
تعمیرات jvc

خدمات تعمیرات آمپلی فایر

  • تعمیر برد مین انواع آمپلی فایر
  • تعمیر قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد مین در تعمیرات آمپلی فایر
  • رفع مشکل خش خش کردن صدای باندها در تعمیرات آمپلی فایر
  • رفع مشکل قطع شدن صدا
  • رفع مشکل خاموش شدن دستگاه آمپلی فایر در حین کار
  • تعمیر مدارات پاور ومین آسیب دیده آمپلی فایر
  • عیب یابی و تعمیر مدار تقویت صدا در آمپلی فایر
  • عیب یابی و تعمیر مدار LPF در آمپلی فایر
  • عیب یابی و تعمیر مدار HPF در آمپلی فایر
  • تعمیر پورت های ورودی وخروجی دستگاه آمپلی فایر
  • رفع مشکل وجود نویز در صدا
  • رفع مشکل مربوط به پروتکت و روشن شدن چراغ قرمز آمپلی فایر
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن صدا هنگام افزایش ولوم
  • تعمیر ترانس تغذیه دستگاه آمپلی فایر
  • رفع مشکل کم شدن صدا
  • رفع مشکل کم شدن بیس باند ها
  • تعمیر خازن های آسیب دیده آمپلی فایر

نکات مهم در جهت استفاده از آمپلی فایرها:

در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه آمپلی فایر تعداد باندهایی که به دستگاه وصل می شود را بصورت رندوم از مدار خارج کرده در صورت رفع نشدن مشکل گرما در دستگاه امپلی فایر بایستی به کارشناس مربوطه تعمیرات آمپلی فایر حهت بازدید دستگاه مراجعه نمایید. زیرا ادامه داغ شدن دستگاه باعث آسیب رساندن به خروجی صدا خواهد شد.

نکته مهم دیگر شوکهای ناگهاتی که به سیستم وارد می شود برای جلوگیری از این مسئله باید ولومهای باند کاملا بسته باشد. قطع و وصل سیم میکروفون هم می تواند باعث شوک به دستگاه گردد.

در صورت سوختن فیوز های خروجی باید بلافاصله فیوزها را تعویض نکنیم زیرا سوختن فیوزها بدون علت نیست ابتدا بایستی قطعات خروجی را چک کرده تا در صورت سالم بودن فت های خروجی اقدام به تعویض فیوز مربوطه کنیم.استفاده از فیوز با آمپر دقیق میتواند از آسیب های احتمالی مجدد به دستگاه جلوگیری نماید.

از نکات تعمیرات آمپلی فایر و نگهداری دیگر دستگاه این است که وقتیکه صدای هوم از دستگاه شنیده می شود بایستی بلافاصله دستگاه را خاموش کنیم زیرا دستگاه جریان کشی بالا دارد بنابراین پیشنهاد می شود به تعمیرگاههای مجاز جهت بازدید دستگاه مراجعه کنید.

محیطی که دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد در صورت وجود گرد وغبار بایستی هر سه ماه یکبار درپوش دستگاه باز شود وبا استفاده از دمنده کلیه بردهای دستگاه تمیز گردد.

وظیفه میکسر دریافت صدا و ترکیب کردن صداها و همچنین تقویت این صدا ها است. یک دستگاه امپلی فایر می تواند دارای چندین پری باشد که این مسئله باعث می شود که همزمان صدای یک خواننده را بم وصدای خواننده دیگر را شفاف کرد با استفاده از اکولایزر می توان صداها را با هم ترکیب و دلنشین کرد و در نهایت خروجی صدا متناسب با نیاز طرف ارائه می گردد. 

تعمیرات آمپلی فایر

پاور: وظیفه افزایش ضریب قدرت جهت بالابردن توان خروجی باندها را دارد. منبع تغذیه جهت ارائه ولتاژ به ورودی پاور مورد استفاده قرار می گیرد.در بعضی از پاورها که با ولتاژهای مختلف کار می کند منبع تغذیه می تواند ولتاژ مورد نظر پاور را تامین کند. استفاده از محافظ در خروجی آمپلی فایر باعث می شود که در هنگام اتصالی باند از آسیب رسیدن به میکسر وامپلی فایر جلوگیری بعمل می اورد.

عوامل زیادی می‌توانند باعث ایجاد اشکال در آمپلی‌فایر شود. رایج‌ترین عامل خطای انسانی است. ممکن است که همه چیز روشن باشد ولی صدایی نشنوید و علت آن این باشد که سیم‌های بلندگو اتصال باشد. در غیر این صورت ممکن است که سیم آسیب دیده باشد یا یک فیوز داخلی دچار مشکل شده باشد. بنابراین بهترین کار استفاده از متخصصان با تجربه جهت شناسایی عیب می باشد. بجای دستکاری باند یا میکسر یا امپلی بهتر است از نمایندگیهای مجاز و با تجربه در این زمینه کمک گرفت.