اردیبهشت 8, 1403 3:21 ب.ظ

ایران سرویس

خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18
دفتر مرکزی: 66097851  مرکز تعمیرات: 66097859  شعبه شرق: 77978135  شعبه هفت تیر: 88836102  شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب: 44153186   شعبه شمال 26721443   شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیرات فتوکپی

تعمیرات فتوکپی

تعمیرات فتوکپی توسط مهندسان و کارشناسان ایران سرویس بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر نوع برند ارائه دهنده و عیب یابی انواع دستگاه به شما هستند.

امروزه این مهم نیست که دستگاه فتوکپی شما چه مدل یا برندی است و یا اینکه چه مشکلی برای آن پیش آمده است. بنابراین در صورت وجود هر مشکلی که برای دستگاه فتوکپی شما به وجود آمد کافیست با مرکز ایران سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاران به محل شما اعزام شده و به عیب یابی و تعمیر بپردازند.

فتوکپی از پر مصرف ترین تجهیزات اداری هستند، به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم میشوند که در دو بخش جوهر افشان و لیزری می باشد بیشترین هزینه دوره ای فتوکپی ها شارژ کارتریج است که در صورت عدم استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک ضمن کیفیت چاپ پایین به سایر بخش های دستگاه نیز صدمه میزند. چنانچه دنبال نمایندگی تعمیر فتوکپی می باشید ایران سرویس این خدمات را در کمترین زمان و با تعرفه ای مناسب و ارزان را در مرکز تعمیرات فتوکپی و یا در محل شما ارائه می نماید .

تعمیرات پریتر

برند دستگاه خود را انتخاب کنید

مشکلات رایج و تعمیر فتوکپی

  • از بین رفتن کیفیت تصویر یا وجود خطوط بر روی کاغذ
  • تمام شدن تونر
  • دیده نشدن متون یا کثیفی
  • طولانی شدن فرایند چاپ
  • نسخه ی کپی خیلی تیره یا خیلی روشن باشد
  • کپی کاملا سیاه
  • اختلال در عملکرد چاپ و اسکن
  • مشکل در فیوزینگ
  • چروک شدن صفحات هنگام بارگیری و خارج شدن کاغذ از دستگاه
  • کپی خارج شده از دستگاه دارای خطوط سیاه است
  • گیر کردن کاغذ در اثر استفاده ی نادرست از کاغذ
  • ویروسی شدن دستگاه کپی

تعمیرات فتوکپی به علت وصل نشدن به شبکه

به طور معمول علت اصلی وصل نشدن پرینتر به شبکه، یک تداخل نرم افزاری است. گاهی اوقات این تداخل در اثر یک ریستارت ساده برطرف می شود. در واقع ممکن است کامپیوترهایی که قصد اتصال آن ها را به پرینتر دارید، طی یک ریستارت قدرت برقراری ارتباط خود با پرینتر را بازسازی کنند. البته وجود خرابی های سخت افزاری هم می تواند به عدم اتصال پرینتر به شبکه ختم شود.

بررسی ساختار فنی پرینتر

به عنوان اولین گام برای رفع مشکل وصل نشدن پرینتر به شبکه پس از ریستارت کردن کامپیوترهای شبکه؛ ساختار فنی پرینتر را چک کنید. کابل های اتصالی پرینتر نقش مهمی در شبکه سازی دارند. از طرفی دقت کنید که چراغ سبز رنگ مخصوص پاور پرینتر روشن باشد. در چنین شرایطی باید آیکون پرینتر را در منوی زمینه ی ویندوز نیز مشاهده کنید.

حذف حافظه ی پرینتر

حافظه ی پر شده ی پرینتر همواره باعث و بانی پیدایش مشکلات نرم افزاری مختلف است. از این رو باید دقت زیادی در ارسال دستورات چاپ داشته باشید و به ظرفیت و سرعت پرینتر زیراکس توجه کنید. پیشنهاد می کنیم هر چند وقت یک بار حافظه ی پرینتر مورد استفاده را از طریق پنل جلویی دستگاه پاک کنید تا دستگاه جان تازه ای بیابد.

استفاده از نسخه های آپدیت شده برای پرینت گرفتن

راهکار ساده ی دیگری که در رفع مشکل وصل نشدن پرینتر به شبکه کاربرد دارد، استفاده از نسخه های آپدیت شده ی نرم افزارهای مورد استفاده است. فراموش نکنید که نحوه ی ارسال دستورات پرینتر در هر نرم افزار نیز ممکن است ویژگی های خاصی داشته باشد. اگر با نحوه ی فعالیت یک برنامه ی خاص آشنا نیستید، ارسال دستورات چاپ از طریق آن را کنسل کنید.

فعالسازی گزینه Print Sharing

جهت مبارزه با مشکل وصل نشدن پرینتر به شبکه و شناسایی آن توسط رایانه ها حتما باید گزینه File and Printer Sharing را فعال کنید.